Jump to content
vinnypassy

PSV Eindhoven

Recommended Posts

Dit Sparta zit ook vol met jongens die bij PSV niet door wisten te breken. Kun je nagaan hoe slecht dit is. 

Dat PSV wakker woruuh word ook met de keer leuker. :D   Hopelijk kan Sparta dit volhouden.  

Edited by Regis

IMG-20191102-WA0001.thumb.jpg.bb874a6e4c454d0ffbe0dc4f196d3183.jpg

Dit is best wel waar denk ik. Ik had zoveel meer van de trainer van Bommel verwacht maar het is gewoon een blaaskaak

Edited by Erwin.

Eens. Ik was zo blij met van Bommel in het begin. Hij presteerde goed en gaf jeugdspelers de kans. Maar nu heb ik hem nog liever vandaag dan morgen de deur uit.

Zie ook vaak voorbij komen dat de spelers niet genoeg kwaliteit hebben maar daar ben ik het dan weer niet mee eens. Ja een speler als Sadilek misschien, maar de rest heeft kwaliteit genoeg. Het is aan de trainer om die kwaliteiten tot uiting te laten komen. 

Edited by Dysproz

Jammer dat Advocaat net bij Feyenoord heeft getekend, leek me wel de geschikte kandidaat om dit team nog naar een Champions League-plaats te loodsen. Echt absurd hoeveel creativiteit er wegvalt als Malen/Bergwijn niet speelt, is Pereiro niet al op de weg terug van zijn blessure? Liever Ihatteren op de flank en Pereiro op 10, weet je i.i.g. zeker dat passes over 10 meter wel aan gaan komen.

2 uur geleden zei joostmakaay:

is Pereiro niet al op de weg terug van zijn blessure?

Zou hem ook heel graag zien spelen, maar aan de andere kant zijn wij ook vaak genoeg teleurgesteld door Gaston.

Ik weet het niet meer boys; eigenlijk eens met wat iedereen hier roept. Zoet keept niet lekker, op Bommel is genoeg aan te merken, Sadilek is geen held, aankopen zijn niet top etc. Allemaal waar, maar heb de oplossing zelf ook niet voorhanden.

Zou zeggen probeer voort te bouwen op vorig seizoen, met een echte spits. Maar dat lijkt geen optie met Mitro (en als ik hem zie rennen begrijp ik dat op zich ook wel). 

Edited by Sophomore

2 uur geleden zei cimbomcu:

Die Zoet kan toch ook niet meer?

Veel te wisselvallig idd, tegen Ajax pakt hij een punt voor ons, hier levert hij er weer twee in.

17 uur geleden zei joostmakaay:

Veel te wisselvallig idd, tegen Ajax pakt hij een punt voor ons, hier levert hij er weer twee in.

Het lijkt alsof Bommel hem en aantal anderen gewoon niet kan motiveren (misschien dat ie daarom wel van de Sadilekjes en Dumfriezen van deze wereld houdt, want die hoeft ie niet te motiveren die gaan wel). 

Misschien dat Bayern München hem nu wel wilt hebben? ;c 

Ik betwijfel of een andere coach het veel beter zou doen. 

Slot -> PSV  Pusic -> AZ zou ik wel een mooi treintje vinden. Verder weinig trainers waar ik echt een heel goed gevoel bij heb. 

VD Brom (ondanks karakter), maar dat zie ik niet gebeuren. 

AZ gaat Pusic toch nooit hoofdcoach maken? En wat heeft Slot nu bewezen? Ik hoorde laatst ook al mensen roepen dat Slot de opvolger van Ten Hag moet worden. Op basis waarvan?

Bronnen

Beetje flauw antwoord; maar door insiders die goede verhalen over hem hebben. Spelers, trainers, ditecteuren etc. Denk op basis daarvan. 

Edited by Sophomore

1 uur geleden zei Sophomore:

Bronnen

Beetje flauw antwoord; maar door insiders die goede verhalen over hem hebben. Spelers, trainers, ditecteuren etc. Denk op basis daarvan. 

Maar hij heeft toch nog niks gepresteerd?

Edited by Pino

2 minuten geleden zei Kavinos:

Moet dat altijd dan?

Waar wil je een trainer anders op beoordelen? We hebben het over topclubs in Nederland.

1 uur geleden zei Sophomore:

Bronnen

^

21 minuten geleden zei Pino:

Waar wil je een trainer anders op beoordelen? We hebben het over topclubs in Nederland.

Op basis waarvan werden mensen als Frank de Boer, Giovanni van Bronckhorst, Phillip Cocu en Mark van Bommel dan aangesteld?

1 uur geleden zei Kavinos:

Op basis waarvan werden mensen als Frank de Boer, Giovanni van Bronckhorst, Phillip Cocu en Mark van Bommel dan aangesteld?

De Boer, van Bommel en Gio werkten al jaren bij de club van Bommel en de Boer bij de jeugd. Cocu geloof ik ook, maar weet ik niet zeker.

Slot heeft én niet bij Ajax of PSV gewerkt vantevoren, én is pas 5 maanden hoofdcoach van een voetbalclub. DIe ga je toch niet al bij PSV of Ajax hoofdcoach maken?

4 minuten geleden zei Pino:

De Boer, van Bommel en Gio werkten al jaren bij de club van Bommel en de Boer bij de jeugd. Cocu geloof ik ook, maar weet ik niet zeker.

Op basis daarvan ben je toch niet direct geschikt als hoofdcoach van Ajax, PSV of Feyenoord? Omdat je al bij de club werkt.

Klopt, maar dan is de club wel in staat om je werk(wijze) te beoordelen en kunnen ze dat evt vertalen naar hoe je het als hoofdcoach zou doen. Dat kunnen andere clubs dan AZ met Slot niet natuurlijk. 

Bovendien werden De Boer, Gio, Cocu en Van Bommel natuurlijk ook (deels) aangesteld obv hun voetballende verdiensten voor de club, daar is bij Slot ook geen sprake van. 

Vind Slot noemen ook wat vroeg nu. Is goed aan het seizoen begonnen, maar laat het hem eerst maar eens wat langer laten zien dan augustus-november. Voor hetzelfde geld stort de boel in februari in, blijkt hij het seizoen compleet verkeerd ingedeeld te hebben of kan hij het qua people's management niet als de verwachtingen toenemen. Verwacht dat niet, maar is veel te vroeg om dat nu uit te sluiten. 

8 uur geleden zei Pino:

AZ gaat Pusic toch nooit hoofdcoach maken? En wat heeft Slot nu bewezen? Ik hoorde laatst ook al mensen roepen dat Slot de opvolger van Ten Hag moet worden. Op basis waarvan?

Graag

4 minuten geleden zei Pino:

Waarom? 

Soms moet je ook even verder kijken dan prestaties of prijzen. Een komende trainer heeft dit vaak nog niet bereikt maar wil niet zeggen dat die potentie er niet is. Soms krijg je wel eens iets mee dat een club een goede assistent heeft en dat was bij Slot al het geval bij Cambuur en als assistent bij AZ. En als meerdere mensen dan lyrisch over iemand is, en hem prijst om zijn know-how.. dan zegt dat wel iets.

Maar een hoofdtrainer heeft wel wat meer verantwoordelijkheden en daarvoor heb je meer capaciteiten voor nodig dan een assistent.