Sophomore Gepost September 1, 2019 Share Gepost September 1, 2019 1 uur geleden zei PJHoutman: Nee, de club is verplicht je vrij te geven. Dat is een heel ander verhaal.  https://www.fifa.com/mm/document/affederation/administration/regulations_on_the_status_and_transfer_of_players_en_33410.pdf  Artikel 3.1 van annexe 1. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost September 1, 2019 Share Gepost September 1, 2019 10 minuten geleden zei Pino: Maar hij werd niet opgeroepen voor Marokko. Â Nee klopt wel in de voorselectie, maar misschien heeft hij ook wel bij hun aangegeven, roep mij maar niet op want ik wil nog geen keuze maken. Weten wij veel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost September 1, 2019 Share Gepost September 1, 2019 1 uur geleden zei Elsjorro1990: Bas dost heeft gewoon eerlijk aangegeven het niet op te kunnen brengen om als 3e spits op te komen draven elke keer. Daar is toch niet zoveel mis mee? Prima spits hoor en wellicht had die iets meer kansen mogen krijgen, maar of je dan als 3e spits dost, Luuk de jong of wout weghorst op de bank hebt is redelijk lood om oud ijzer.  Nee vind ik ook niet veel mis mee. Ik vind het een beetje slap van hem maar idd dat mag gewoon. Bedoel alleen te zeggen als reactie op Sophomore dat het wel vaker gebeurt en dat we nou niet opeens moeten gaan zeuren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost September 1, 2019 Share Gepost September 1, 2019 6 minuten geleden zei Sophomore:  https://www.fifa.com/mm/document/affederation/administration/regulations_on_the_status_and_transfer_of_players_en_33410.pdf  Artikel 3.1 van annexe 1. Nooit geweten, echt een bizarre regel dan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost September 1, 2019 Share Gepost September 1, 2019 (edited) 2 uur geleden zei PJHoutman: Nooit geweten, echt een bizarre regel dan.  Deze regel is waarschijnlijk niet algemeen bekend, omdat er zelden spelers zijn die een uitnodiging afwijzen. Dat geeft dus aan hoe uitzonderlijk het gedrag van deze speler (en KNVB) is. Edited September 1, 2019 by Sophomore Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dysproz Gepost September 1, 2019 Share Gepost September 1, 2019 Ben het wel eens met cimbomcu. Die jongen is 17. Niks mis mee dat hij wil wachten. Â Â Oh en wat was het weer slecht vanavond... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost September 2, 2019 Share Gepost September 2, 2019 12 uur geleden zei Sophomore:  Deze regel is waarschijnlijk niet algemeen bekend, omdat er zelden spelers zijn die een uitnodiging afwijzen. Dat geeft dus aan hoe uitzonderlijk het gedrag van deze speler (en KNVB) is.  Is het veel uitzonderlijker dan spelers die 'geblesseerd' zijn? Ihattaren is iig eerlijk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hwb Gepost September 2, 2019 Share Gepost September 2, 2019 17 uur geleden zei Rossi: Misschien beter het woord instelling kunnen gebruiken. Maar na dit zwakke gedrag zou ik zo'n speler niet eens meer oproepen. Het is graag of niet om voor het Nederlands elftal uit te komen. Aan twijfelaars hebben we gewoonweg niks. Â Dus jongen van 17 die hierover moet nadenken, en vervolgens een heel bewuste keuze maakt voor Oranje, die moeten we niet oproepen. Juist iemand die er zo over nadenkt en dan voor Oranje kiest, lijkt mij in de categorie 'graag' te vallen. Â Â En allemaal leuk en aardig die regels, maar ik meen mij te herinneren dat er geregeld spelers met een grote staat van dienst zijn die bedanken voor het nationale team, zodat ze zich nog een paar jaar op hun club kunnen richten. Dat is dan volgens de regels ook niet toegestaan. Aanpakken die gasten. Wat denkt zo'n Bergkamp/Kuyt/Van Persie wel niet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost September 2, 2019 Share Gepost September 2, 2019 Die worden dan uit respect niet opgeroepen. 5 uur geleden zei Erwin.:  Is het veel uitzonderlijker dan spelers die 'geblesseerd' zijn?  Goed punt, dat is ook een kwalijke zaak.  Maar ok, Rossi en ik zijn het duidelijk met jullie oneens  Met mijn eigenwijsheid ga ik ook niet 1,2,3 van mening veranderen.  Wel eens met @Dysprozdat het gisteren weer slecht was. Had echter wel constant het vertrouwen dat het nog goed zou komen.  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost September 2, 2019 Share Gepost September 2, 2019 Heb het gisteren gelukkig niet gezien. Wordt wel een trend laatste wedstrijden om er in korte tijd overeen te klappen. Zoiets kan niet goed blijven gaan. We zijn ook in bijna elke wedstrijd tot nu toe op achterstand gekomen heb ik het idee. Hoop niet dat Mark daarom weer terug gaat grijpen naar Hendrix ipv Guti. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost September 8, 2019 Share Gepost September 8, 2019 Gat Ihattaren dit seizoen basis spelen? Vraagje ivm Scorito. Wil best spelers van PSV, maar vind 4.5 miljoen voor Dumfries en 4 miljoen voor Gutierrez wel veel als ik ipv daarvan een Ihatarran kan kiezen voor 3 mil. Affelay kan ook nog. En wat wordt de vaste linksback? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost September 9, 2019 Share Gepost September 9, 2019 Ik denk dat ie veel basis zal staan maar niet per se een vaste plek. Is ook afwachten wat van Bommel met Pereiro gaat doen ook en ook Doan kan Ihattaren nog in de weg staan. Â Linksback zal gaan tussen Lato en Boscagli, waarbij de laatste ook een halve centrale verdediger is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost September 9, 2019 Share Gepost September 9, 2019 Kortom, we weten het niet Bommel zelf overigens ook niet denk ik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost September 9, 2019 Share Gepost September 9, 2019 Guti trouwens zijn hand gebroken en daaraan geopereerd. Zal komend weekend wel missen maar ik hoop dat hij er tegen Sporting wel bij kan zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niels Gepost September 10, 2019 Share Gepost September 10, 2019 Heeft wat mij betreft wel bewezen een basisplaats waard te zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost September 19, 2019 Share Gepost September 19, 2019 Op 9-9-2019 om 12:54 zei Erwin.: Guti trouwens zijn hand gebroken en daaraan geopereerd. Zal komend weekend wel missen maar ik hoop dat hij er tegen Sporting wel bij kan zijn. Niet dus. Â Het wonderblok Hendrix - Rosario ging van het weekend wel goed(resultaatgericht gezien), en tegen Sporting zou het ook best kunnen werken als ze niet teveel op de counter spelen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pino Gepost September 19, 2019 Share Gepost September 19, 2019 12 minuten geleden zei Erwin.: Niet dus.  Het wonderblok Hendrix - Rosario ging van het weekend wel goed(resultaatgericht gezien), en tegen Sporting zou het ook best kunnen werken als ze niet teveel op de counter spelen. Oké mooi dan ga ik dus AZ kijken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost September 19, 2019 Share Gepost September 19, 2019 39 minuten geleden zei Pino: Oké mooi dan ga ik dus AZ kijken. Moet je wel nog 2 uur langer wachten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pino Gepost September 19, 2019 Share Gepost September 19, 2019 2 minuten geleden zei Erwin.: Moet je wel nog 2 uur langer wachten Oh PSV is om 19:00, dan ga ik toch maar PSV kijken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost September 19, 2019 Share Gepost September 19, 2019 Belachelijk tijd idd, mijn ticket voor vanavond gelukkig nog weten te verkopen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost September 19, 2019 Share Gepost September 19, 2019 Malen blijft maar doorgaan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost September 19, 2019 Share Gepost September 19, 2019 Fijn dat je met matig spel toch gemakkelijk kan scoren tegen Sporting.  Alleen hopen dat je het niet opnieuw onnodig spannend maakt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmakaay Gepost September 19, 2019 Share Gepost September 19, 2019 Wat is Baumgartl een verademing t.o.v. onze andere verdedigers Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost September 19, 2019 Share Gepost September 19, 2019 Wel slecht dat hij die invaller liet schieten bij de 3-2, maar over het algemeen weinig mis mee idd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dysproz Gepost September 19, 2019 Share Gepost September 19, 2019 Baumgartl is top ja. Boscagli wordt ook steeds beter. Â Alleen dat blok op het middenveld is gewoon kut. Zeker omdat je door alle blessures geen andere opties daar hebt. Zo'n domme overtreding van Hendrix kun je ook al voor de wedstrijd zien aankomen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts