cimbomcu Geplaatst 28 juni 2019 Share Geplaatst 28 juni 2019 De Jong is veel te belangrijk voor dit PSV, zou als Ajacied heel blij zijn als die eindelijk eens een keer weggaat. Maar snap punt van Dpyroz ook wel, want het is soms ook een nare zeikerd en je bent toch gedwongen om een bepaald spel te spelen met hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 1 juli 2019 Share Geplaatst 1 juli 2019 Nou vandaag wordt de transfer van De Jong afgerond. Voor die jongen enorm gave move, maar of die dat nou gaat redden. Leek me op zijn plek bij PSV... Ben ook wel benieuwd wat PSV gaat doen. Kan me namelijk niet voorstellen dat ze met Maalen en Lammers het seizoen ingaan als spitsen. Beide talentvol, maar nog absoluut niet klaar om elke week bij PSV in de spits te staan. Bovendien over 3 weken moet men er staan in Eindhoven tegen Basel en er is nog een hoop werk te verzetten door de heren De Jong en Van Bommel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 1 juli 2019 Share Geplaatst 1 juli 2019 Waarom zijn die nog niet klaar om wekelijks in de spits te staan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 1 juli 2019 Share Geplaatst 1 juli 2019 Malen is er zeker klaar voor. Dat heeft hij vorig seizoen al bewezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 1 juli 2019 Share Geplaatst 1 juli 2019 Ze schijnen dus daadwerkelijk te gaan bieden op Berghuis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 1 juli 2019 Share Geplaatst 1 juli 2019 9 uur geleden zei Erwin.: Ze schijnen dus daadwerkelijk te gaan bieden op Berghuis Ja inderdaad, zo'n middelmatige voetballer... Wat moet je ermee?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 1 juli 2019 Share Geplaatst 1 juli 2019 9 uur geleden zei Erwin.: Ze schijnen dus daadwerkelijk te gaan bieden op Berghuis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 3 juli 2019 Share Geplaatst 3 juli 2019 https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=354624 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 5 juli 2019 Share Geplaatst 5 juli 2019 Nou, een linksback is in ieder geval binnen. Lijkt me dat ze nu ook extra geld te besteden hebben aan een centrale verdediger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 5 juli 2019 Share Geplaatst 5 juli 2019 Hadden laatst hier een discussie over eigen baas zijn, en ook keuzes onafhankelijk kunnen maken. https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=354781 Dit is weer zo´n voorbeeld waar PSV naar mijn idee echt compleet de plank mis slaat. 1. Ten eerste laat je je toch zo niet te kijk zetten? Als je een koop overeenkomt hebt en zij op het laatste moment zich bedenken en alleen huur willen zeg je weet je wat? Bekijk het lekker, wij zoeken wel een ander. 2. Ten tweede, bij de afgesproken koop overeenkomst was vastgesteld dat PSV voor 5 miljoen de speler zou kopen, en na 2 jaar kan Valencia hem terug halen voor 10 miljoen. Voor 10 miljoen? Wat is dat man, waarom zou je dat doen voor die 5 miljoen winst? Ik vind dat echt belachelijk, er kan zoveel misgaan in 2 jaar en dan ga je akkoord met zo'n belachelijke deal? 3. Ten derde, Lato heeft ook zijn contract verlengd dus zal gewoon 1 jaartje bij PSV spelen om daarna terug te keren naar Valencia of hij wordt doorverkocht, heb je als PSV dus echt weinig aan zo'n deal. Naar mijn idee een dubieuze deal. En echt duidelijk hoe de verhouding ligt dat een subtopper uit Valencia de baas blijft en zij bepalen wat er gebeurt aangezien PSV toch wel akkoord gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 5 juli 2019 Share Geplaatst 5 juli 2019 PSV had een linksback nodig. Natuurlijk is huren niet ideaal. Maar je kunt niet iedere speler voor een laag bedrag kopen en na 1 of 2 jaar voor heel wat meer verkopen. Prima deal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 6 juli 2019 Share Geplaatst 6 juli 2019 Gaat hier natuurlijk meer om de opstelling van Valencia. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 6 juli 2019 Share Geplaatst 6 juli 2019 7 uur geleden zei Dysproz: PSV had een linksback nodig. Natuurlijk is huren niet ideaal. Maar je kunt niet iedere speler voor een laag bedrag kopen en na 1 of 2 jaar voor heel wat meer verkopen. Prima deal. PSV heeft een linksback waarvan ze konden vermoeden dat die deze zomer zou vertrekken en eigenlijk geen back-up voor hem. Dan vind ik het eigenlijk wel vreemd dat ze blijkbaar niet een paar namen hebben die haalbaar zijn voor een transfer en dus uiteindelijk huren. Dit kan een prima actie zijn en Lato kan een uitstekende speler voor PSV blijken. Het is niet zo dat het dramatisch is. Maar organisatorisch zijn hier imo wel vraagtekens bij te plaatsen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 6 juli 2019 Share Geplaatst 6 juli 2019 25 minuten geleden zei Hwb: PSV heeft een linksback waarvan ze konden vermoeden dat die deze zomer zou vertrekken en eigenlijk geen back-up voor hem. Dan vind ik het eigenlijk wel vreemd dat ze blijkbaar niet een paar namen hebben die haalbaar zijn voor een transfer en dus uiteindelijk huren. Dit kan een prima actie zijn en Lato kan een uitstekende speler voor PSV blijken. Het is niet zo dat het dramatisch is. Maar organisatorisch zijn hier imo wel vraagtekens bij te plaatsen. Er is zeker niet heel goed gehandeld als het gaat om de linksback positie. Ze hadden al eerder moeten handelen. Nu komt de wedstrijd tegen Basel dichterbij en heb je niet veel meer keus dan huren omdat je anders het risico loopt geen linksback te hebben voor die wedstrijd. Er zal nog wel een back up komen en ik neem aan dat ze geleerd hebben van Behich. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 8 juli 2019 Share Geplaatst 8 juli 2019 Maak van 'niet heel goed' gehandeld, maar gewoon 'slecht' gehandeld. Contacten hadden al veel eerder gelegd moeten worden met 4-5 spelers. PSV zelf zegt: clubs kopen / verkopen nog niet. Trein komt pas later op gang. Ok.. en Ajax dan, heeft toch ook al 4 spelers binnen gehaald? Waar lopen ze tegenaan? PSV wordt niet meer als een stap omhoog gezien door het kaliber talenten dat ze willen aantrekken om Ajax bij te blijven. Hele logische, maar ook slechte zaak die ik steeds verder uit zie lopen. Vergelijk het met de F1 nu. Ajax is Mercedes, PSV is Ferrari en Feyenoord is Red Bull (iets teveel eer voor Feyenoord, maar ach). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 8 juli 2019 Share Geplaatst 8 juli 2019 Je maakt je er niet populair op in Rotterdam-Zuid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 9 juli 2019 Share Geplaatst 9 juli 2019 PSV had een deal voor koop maar Valencia kwam daarop terug. PSV wilde niet moeilijk doen omdat die jongen echt een kind van de club is en bovendien willen ze hem ook snel binnen hebben want de CL komt eraan. Als je een zaak opstart dan heb je hem misschien half augustus pas. Ze hebben andere kandidaten ook al af moeten schrijven (oa Douglas Santos) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 9 juli 2019 Share Geplaatst 9 juli 2019 8 minuten geleden zei Erwin.: PSV had een deal voor koop maar Valencia kwam daarop terug. PSV wilde niet moeilijk doen omdat die jongen echt een kind van de club is en bovendien willen ze hem ook snel binnen hebben want de CL komt eraan. Als je een zaak opstart dan heb je hem misschien half augustus pas. Ze hebben andere kandidaten ook al af moeten schrijven (oa Douglas Santos) Dat snap ik. Maar ze hebben daarna dus ook niet doorgeschakeld naar nummer 2 of 3 op de lijst. Wat ook had gekund. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 9 juli 2019 Share Geplaatst 9 juli 2019 Zojuist zei Hwb: Dat snap ik. Maar ze hebben daarna dus ook niet doorgeschakeld naar nummer 2 of 3 op de lijst. Wat ook had gekund. Ja maar dan hadden ze die keus niet tijdig binnen kunnen halen voor de voorronde CL denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 9 juli 2019 Share Geplaatst 9 juli 2019 Ze schijnen nog wel bezig te zijn met een 18-jarige linksback. Mogelijk was het idee dus Lato voor direct en die Amerikaan voor de toekomst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 9 juli 2019 Share Geplaatst 9 juli 2019 Op 8-7-2019 om 10:23 zei Niels: Maak van 'niet heel goed' gehandeld, maar gewoon 'slecht' gehandeld. Contacten hadden al veel eerder gelegd moeten worden met 4-5 spelers. PSV zelf zegt: clubs kopen / verkopen nog niet. Trein komt pas later op gang. Ok.. en Ajax dan, heeft toch ook al 4 spelers binnen gehaald? Waar lopen ze tegenaan? PSV wordt niet meer als een stap omhoog gezien door het kaliber talenten dat ze willen aantrekken om Ajax bij te blijven. Hele logische, maar ook slechte zaak die ik steeds verder uit zie lopen. Vergelijk het met de F1 nu. Ajax is Mercedes, PSV is Ferrari en Feyenoord is Red Bull (iets teveel eer voor Feyenoord, maar ach). Zou PSV niet direct vergelijken met zo'n merk vol karakter en historie als Ferrari hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 9 juli 2019 Share Geplaatst 9 juli 2019 Op 8-7-2019 om 10:23 zei Niels: Maak van 'niet heel goed' gehandeld, maar gewoon 'slecht' gehandeld. Contacten hadden al veel eerder gelegd moeten worden met 4-5 spelers. PSV zelf zegt: clubs kopen / verkopen nog niet. Trein komt pas later op gang. Ok.. en Ajax dan, heeft toch ook al 4 spelers binnen gehaald? Waar lopen ze tegenaan? PSV wordt niet meer als een stap omhoog gezien door het kaliber talenten dat ze willen aantrekken om Ajax bij te blijven. Hele logische, maar ook slechte zaak die ik steeds verder uit zie lopen. Vergelijk het met de F1 nu. Ajax is Mercedes, PSV is Ferrari en Feyenoord is Red Bull (iets teveel eer voor Feyenoord, maar ach). Die reden is toch niet zo heel erg moeilijk? Ajax heeft de middelen om spelers te halen voordat er wat vertrekt, PSV heeft dat niet. Die zijn afhankelijk van wat ze verkopen. En aangezien dat op de jong na nog niet echt loopt, kunnen ze niet met centjes strooien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 11 juli 2019 Share Geplaatst 11 juli 2019 Op 9-7-2019 om 10:33 zei Magikarp: Zou PSV niet direct vergelijken met zo'n merk vol karakter en historie als Ferrari hoor Werd je getriggerd? :p Even los van het feit dat PSV natuurlijk een rijke historie heeft als club die al meer dan 100 jaar bestaat en er als enige in weet te slagen als provincieclub overeind te blijven in de Nederlandse top.. mijn vergelijking ging natuurlijk sowieso mank. Ferrari is volgens mij niks armer dan Mercedes, diepe zakken.. Bedoelde dit seizoen gewoon qua materiaal en resultaat. Maar was verder vrij bout. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 13 juli 2019 Share Geplaatst 13 juli 2019 Lijkt toch gelijk te krijgen dat het dom was om Obispo zo vroeg te verhuren, Sainsbury blessie en de reserve rechtsback Jordan Teze is nu onze derde centrale verdediger.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 13 juli 2019 Share Geplaatst 13 juli 2019 Snap ook echt absoluut niet waarom ze zo bezig zijn met Berghuis, als de verdediging nog een of twee serieuze versterkingen nodig heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten