Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei ElMarcos:

Ben ik met je  eens, maar daar was PSV zelf veel te laat meer. En maakt het zo'n enorm verschil of die wedstrijd wordt gespeeld om 20:00 of om 18:00 of zelfs 15:00? Uiteindelijk word hij op zaterdag gespeeld. De vraag is dan alleen welke tijd. 

Waarschijnlijk zit je dan weer met politie/beveiliging etc. Ook personeel die dan op het laatst niet kunnen etc. Je had dit echt veel eerder kunnen en moeten regelen als KNVB zijnde en PSV had dat verzoek eigenlijk al gelijk moeten indienen zodra de wedstrijddatum bekend was. 

Uiteindelijk staat PSV er nu toch gewoon goed voor, thuis even winnen en dan ben je door naar de volgende ronde. Tegen Union moeten ze dan toch? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei La Pulga:

Waarschijnlijk zit je dan weer met politie/beveiliging etc. Ook personeel die dan op het laatst niet kunnen etc. Je had dit echt veel eerder kunnen en moeten regelen als KNVB zijnde en PSV had dat verzoek eigenlijk al gelijk moeten indienen zodra de wedstrijddatum bekend was. 

Uiteindelijk is het ook (grotendeels) eigen schuld, want als je dit nog twee weken van de voren wilt regelen, dan komen precies de problemen die jij benoemt in beeld. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei Geppiej:

Lekker inhoudelijke reactie. Ik vond het jammer ja. Maar meer de wijze waarop Ajax voetbalde dan de nederlaag an sich. 

Ik had niet het idee dat je een inhoudelijke discussie wou voeren toen je over eierkoppies begon. 

Verder ben ik het eens met oa joost. Had ook niet het idee dat hij het als excuus gebruikte, hij beantwoordde gewoon een vraag van de journalist.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Thierryvane:

Ik vind het ook vaak onzin hoor. "Spelen twee keer in de week, absurd!" Maar vond dat Veerman wel een punt heeft. Die JC Schaal had prima verplaatst kunnen worden.

Uiteindelijk komt dat toch gewoon neer op een bepaalde mindset? Je moet als voetballer blij zijn dat je 2x per week speelt, want dat betekent dat je Europees speelt en dat het goed gaat. Daarvoor ga je ook naar een club als PSV. Als je dat niet wilt blijf je beter bij een kleinere club. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

44 minuten geleden zei Thierryvane:

Wat hierboven al staat. Veerman krijgt alleen de vraag waarom ze in de tweede helft kapot waren > hier reageert hij op met een logische verklaring. That's it.

Waarom dan eindigen met de opmerking dat het helemaal kut gepland is? Dan hang je er een waardeoordeel aan in plaats van dat je het bij feiten houdt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei ElMarcos:

Waarom dan eindigen met de opmerking dat het helemaal kut gepland is? Dan hang je er een waardeoordeel aan in plaats van dat je het bij feiten houdt. 

Omdat het ook gewoon kut gepland is. Is toch logisch dat het zwaarder is om vlak na de voorbereiding 2 wedstrijden in de week te spelen dan midden in je seizoen wanneer iedereen wedstrijdritme heeft?

Ja PSV was te laat, maar je kan ook zeggen dat de KNVB enige verantwoordelijkheid heeft bij het inplannen van zo'n wedstrijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We kunnen ook accepteren dat de situatie is zoals het is. Dit is eindeloos vingers wijzen waar de schuld ligt.

In Engeland spelen al jaren met een druk programma, al helemaal als de ploegen ook nog eens Europees spelen. Je past óf je selectie er kwalitatief en kwantitatief op aan, óf je traint er meer op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei himan:

Het was denk ik vooral het verschil met Monaco wat hier het probleem is. Vind dat er hier wel iets te hard wordt gereageerd zeg. Goh.

En dat het om een wedstrijd aan het eind van de voorbereiding en niet midden in het seizoen. 

Vond PSV de eerste helft best aardig voor de dag komen. En in de tweede helft op hangen en wurgen een prima resultaat in zo'n uitwedstrijd binnenslepen. Aardige dosis geluk, maar zonder geluk vaart niemand wel.

bewerkt door MetalMichael
Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei LouisPSV:

Apart dat Sambo met optie tot koop verhuurd word aan Sparta. Word binnen PSV toch wel gezien als een groot talent dacht ik.

Ik vermoed dat Shurandy die zekerheid zelf wilt. Met Mwene, Hoever, Teze en Mauro (;c) op die plek, is daar nu weinig kans in het eerste. Na een jaar Sparta vermoed ik dat een Hoever en/of Mwene niet meer in Eindhoven voetballen en is er ruimte voor Sambo. Komt die ruimte er niet; heeft hij het zelf in de hand inderdaad definitief bij Sparta te tekenen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei PJHoutman:

Mijn vraag is vooral: Waarom speel je niet gewoon met je zesde elftal ofzo in die Johan Cruijff Schaal als het allemaal blijkbaar zo moeilijk is? Het lijkt me vrij vreemd om je CL te hypothekeren voor een prijs die er voor niemand toe doet. 

Precies dat. Geen fan die daar raar van had opgekeken vermoed ik. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei PatjePauw:

Jawel hoor. Een prijs is een prijs en het is nog mooier hem te pakken tegen je rivaal in hun eigen huis.

Meen je dit echt? Ik heb me nog nooit druk gemaakt om de Johan Cruijff Schaal en wij doen er zelfs nog een stuk minder vaak aan mee dan PSV of Ajax. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei PJHoutman:

Meen je dit echt? Ik heb me nog nooit druk gemaakt om de Johan Cruijff Schaal en wij doen er zelfs nog een stuk minder vaak aan mee dan PSV of Ajax. 

Is toch sowieso ook iets voor hardcore fans dat "elke prijs telt".

De KNVB Beker interesseert mij net zo goed geen reet. Wel aardige ambiance in De Kuip (leuker dan JC Arena) en hoe kleiner de club die wint des te leuker, eigenlijk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoever, waarom hebben ze die jongen uberhaupt gehaald, niet om op te leiden voor de Wolves lijkt me.. Mwene doet er niet voor onder, hadden ze beter een wat oudere backup kunnen halen/huren i.p.v. een jongen die juist nu wekelijks moet spelen om te groeien en stappen te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Prima. Nu al 2-0. Lekker Gakpo en Max in de rust aan de kant houden. 

Savio/Saibari erin voor Gakpo en dan Mwene/Oppegård erin voor Max. 

Na een uurtje De Jong en Veerman eruit, Saibari en van Ginkel erbij. 

En dan heb je nog tijd voor een Savio debuut. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei PatjePauw:

Prima. Nu al 2-0. Lekker Gakpo en Max in de rust aan de kant houden. 

Savio/Saibari erin voor Gakpo en dan Mwene/Oppegård erin voor Max. 

Na een uurtje De Jong en Veerman eruit, Saibari en van Ginkel erbij. 

En dan heb je nog tijd voor een Savio debuut. 

Max het liefst ook nooit meer laten spelen ook ;e.

Link naar opmerking
Deel via andere websites