Azpi Gepost August 9, 2022 Share Gepost August 9, 2022 (edited) Rangers of PSV in de groepsfase is hoe dan ook leuk dickie zal ook wel blij zijn kunnen ze lekker simply the best spelen in Glasgow Fuck the pope and the IRA 😜 Edited August 9, 2022 by Azpi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost August 9, 2022 Share Gepost August 9, 2022 Heerlijk jongens. Congrats. Wat een heerlijke pot zeg. Bakayoko en Guti vielen geweldig in Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Saint Gepost August 9, 2022 Share Gepost August 9, 2022 Godverdomme wat een frustrerende kut avond. Dat Ziggo Go kapte er om de vijf minuten mee Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jotew Gepost August 9, 2022 Share Gepost August 9, 2022 Heeft die mascotte ook meegespeeld? Jezus😂 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost August 9, 2022 Share Gepost August 9, 2022 (edited) Gefeliciteerd, mooie wedstrijd. Dacht wel ff na de grote feeststemming achteraf; heeft PSV zich al gekwalificeerd voor de CL? Gakpo ook gewoon voor 40 miljoen verkopen, zo goed is ie helemaal niet. Edited August 9, 2022 by Chiemel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost August 9, 2022 Share Gepost August 9, 2022 57 minuten geleden zei Vitesse88: Die tackle van Obispo daar net voor, holy wat een fijne Deze is wel gruwelijk belangrijk geweest zeg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost August 10, 2022 Share Gepost August 10, 2022 7 uur geleden zei The Saint: Godverdomme wat een frustrerende kut avond. Dat Ziggo Go kapte er om de vijf minuten mee Heb je de app of de web-based versie? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost August 10, 2022 Share Gepost August 10, 2022 (edited) Poah lekker man. Waardeloos voetbal gezien, maar heerlijke ontlading na de winst. Hopelijk een ‘makkelijke’ pot tegen de Eagles en dan knallen tegen de Rangers. Wordt met de sfeer op zowel Ibrox als in Eindhoven echt genieten Edited August 10, 2022 by Michaelinho* Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lazy Gepost August 10, 2022 Share Gepost August 10, 2022 Gefeliciteerd PSVers! Moest alleen wel lachen om Ruud na afloop. Nu al spoor bijster en dat heeft niet lang geduurd. Zo’n zaad pot spelen en dan de term ‘wereldklasse’ gebruiken 🤣 Als dit spelniveau je doel is als trainer is er toch iets goed mis. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost August 10, 2022 Share Gepost August 10, 2022 Leuk potje hoor. Van harte mannen! Nu op naar Rangers. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost August 10, 2022 Share Gepost August 10, 2022 50 minuten geleden zei Lazy: Gefeliciteerd PSVers! Moest alleen wel lachen om Ruud na afloop. Nu al spoor bijster en dat heeft niet lang geduurd. Zo’n zaad pot spelen en dan de term ‘wereldklasse’ gebruiken 🤣 Als dit spelniveau je doel is als trainer is er toch iets goed mis. Niet helemaal waar. Waar hij op doelt is de inzet, passie en strijd. Als dit de nieuwe standaard is dan hebben we daar wel echt een flinke stap gezet. Bij ESPN zegt hij namelijk ook dat het echt een slechte wedstrijd was waarbij PSV onverdiend, maar op wilskracht en strijd gewonnen heeft. Vond dat juist verfrissend realistisch. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost August 10, 2022 Share Gepost August 10, 2022 Lekker boys! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost August 10, 2022 Share Gepost August 10, 2022 De Fransen vonden de goal van Guti volgens mij niet terecht. Ze lopen er nu over te zeuren in de media. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Saint Gepost August 10, 2022 Share Gepost August 10, 2022 7 uur geleden zei Nom de Guerre: Heb je de app of de web-based versie? De app. Denk dat het een Vodafone probleem is overigens. 5 min beeld, daarna laden met een error als gevolg. Gekke is dat ik dan terug moet inloggen dat gebeurt niet automatisch. Tijdens deze “downtime” kan ik ook niet browsen, YouTube deed het bv ook niet. Toch gewoon 5G hier. 6 uur geleden zei Lazy: Gefeliciteerd PSVers! Moest alleen wel lachen om Ruud na afloop. Nu al spoor bijster en dat heeft niet lang geduurd. Zo’n zaad pot spelen en dan de term ‘wereldklasse’ gebruiken 🤣 Als dit spelniveau je doel is als trainer is er toch iets goed mis. Onzin. Hij was gewoon realistisch. Toegeven dat ze er voetballend totaal niet aan te pas kwamen. Daarna een opsomming van momenten die wereldklasse niveau waren. - De tackle van Armando Obispo die de 3-1 voorkomt - Reddingen van Benitez - De 3-2. Waarin de ploeg perfect de opgedragen taak volbrachten. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost August 10, 2022 Share Gepost August 10, 2022 6 uur geleden zei delichris: De Fransen vonden de goal van Guti volgens mij niet terecht. Ze lopen er nu over te zeuren in de media. En huilen over vuurwerk afgelopen nacht. Nou alsof dat iets totaal nieuws was in het voetbal Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost August 11, 2022 Share Gepost August 11, 2022 Malen en Zirkzee naar verluidt op de radar in Eindhoven. Malen lijkt me zeer onwaarschijnlijk, die zal toch daar voor zijn kans willen gaan. Ruimte is er ook gewoon in die voorhoede. En om Malen nou na een jaar weer te huren is ook zowat. Zirkzee is interessant, maar die zal toch niet heel veel trek hebben om te banken achter Luuk de Jong. En wat doe je dan met Carlos Vinicius straks. Die kan er dan wel niks van, maar staat wel op de loonlijst. Daarbij schijnt Bayern 20M te vragen, die hebben we sowieso niet liggen. Dus dan zal het wel om huur gaan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost August 11, 2022 Share Gepost August 11, 2022 Ja ik vond Zirkzee en Malen ook een beetje rare namen. Alsof ze een spits zoeken terwijl je toch eerder een (links)buiten zoekt 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost August 11, 2022 Share Gepost August 11, 2022 51 minuten geleden zei Erwin.: Ja ik vond Zirkzee en Malen ook een beetje rare namen. Alsof ze een spits zoeken terwijl je toch eerder een (links)buiten zoekt Rechtsbuiten toch? Of gaat Gakpo nog vertrekken? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost August 11, 2022 Share Gepost August 11, 2022 45 minuten geleden zei La Pulga: Rechtsbuiten toch? Of gaat Gakpo nog vertrekken? Ja ik ga daar eigenlijk wel vanuit inderdaad, maar als hij blijft dan inderdaad een rechtsbuiten. Vandaar dat ik links ook tussen haakjes had gezet. Bakayoko en Saibari doen het zeker niet onaardig trouwens maar zijn ook nog geen CL niveau. Bovendien betwijfel ik of ze zoveel wedstrijden al aankunnen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost August 11, 2022 Share Gepost August 11, 2022 1 minuut geleden zei Erwin.: Ja ik ga daar eigenlijk wel vanuit inderdaad, maar als hij blijft dan inderdaad een rechtsbuiten. Vandaar dat ik links ook tussen haakjes had gezet. Bakayoko en Saibari doen het zeker niet onaardig trouwens maar zijn ook nog geen CL niveau. Bovendien betwijfel ik of ze zoveel wedstrijden al aankunnen. Misschien dan een leuke steal proberen voor Justin Kluivert of Calvin Stengs? Kluivert kan je blijkbaar tegenwoordig een seizoen huren al is dat wel een irritant ventje en Stengs is wat blessuregevoelig. Noa Lang is België naar eigen zeggen ook ontgroeid, ook irritant maar lijkt me best een goede stap voor hem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost August 11, 2022 Share Gepost August 11, 2022 Ik vind het eigenlijk wel vreemd dat er een rechtsbuiten wordt gezocht. Madueke ligt er toch niet een heel jaar uit? En dan heb je met Saibari en Bakoyoko ook gewoon grote talenten in huis. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmakaay Gepost August 11, 2022 Share Gepost August 11, 2022 1 minuut geleden zei cimbomcu: Ik vind het eigenlijk wel vreemd dat er een rechtsbuiten wordt gezocht. Madueke ligt er toch niet een heel jaar uit? En dan heb je met Saibari en Bakoyoko ook gewoon grote talenten in huis. Zal vast niet de eerste en laatste keer zijn dat Madueke geblesseerd raakt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Saint Gepost August 13, 2022 Share Gepost August 13, 2022 Prima overwinning. Het was wel weer tegen een “kleintje”, maar Simons klopt nu wel aardig op de deur. Linksachter weer billenknijpen. Max/Oppegard…. Dan Mauro maar als hij fit is. Zonde, had echt gehoopt dat Max die ballen weer op de knikker van Luuk ging leggen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bolderbast Gepost August 13, 2022 Share Gepost August 13, 2022 24 minuten geleden zei The Saint: maar Simons klopt nu wel aardig op de deur. Hops, mee naar het WK. Wat een baller gaat dit worden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost August 14, 2022 Share Gepost August 14, 2022 Prima potje gisteren. Maar je ziet ook wel weer dat er nog steeds momenten zijn dat ze echt in slaap vallen, met name defensief. Die tegengoals vallen toch echt (nog) te makkelijk. Linksachter wordt dit jaar de achilleshiel. Hopen dat Mauro het misschien beter invult als hij fit. En anders zou ik er een voorstander van zijn om Mwene op linksachter te proberen met Teze op rechts. En straks Ramalho en Boscagli/Obispo centraal. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts