neva Geplaatst 20 september 2023 Share Geplaatst 20 september 2023 Ja nogal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 20 september 2023 Share Geplaatst 20 september 2023 Teze.. Twee keer kijken naar waar Trossard is en hem dan nog vrijlaten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 20 september 2023 Share Geplaatst 20 september 2023 Zojuist zei The Saint: Teze.. Twee keer kijken naar waar Trossard is en hem dan nog vrijlaten Vond ik ook wonderlijk ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 20 september 2023 Share Geplaatst 20 september 2023 Word strijden met Antwerp om de grootste nederlaag ben ik bang . Tsja en Teze. Heeft het redelijk op de rit dit seizoen voor de Eredivisie, maar heeft hier echt helemaal niets te zoeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 20 september 2023 Share Geplaatst 20 september 2023 13 minuten geleden zei Jotew: Het is droevig gesteld met de keepers bij de topclubs. Benitez, Gorter, Rulli, Bijlow die chronisch geblesseerd is.. Oi oi oi, zonde. Naja Benitez is ook weer geen drollenvanger maar hij zal zelden eens boven zichzelf uitstijgen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 20 september 2023 Share Geplaatst 20 september 2023 Bosz was niet meer zo naïef toch? Kan prima joh, op deze manier druk zetten en zo hoog staan in balbezit . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 20 september 2023 Share Geplaatst 20 september 2023 De manier van spelen wat Bosz wil is ook gewoon zelfmoord tegen een team als Arsenal met die kwaliteiten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 20 september 2023 Share Geplaatst 20 september 2023 Wereldkeepert hoor! Goede reddingen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 20 september 2023 Share Geplaatst 20 september 2023 1 minuut geleden zei Titan: Bosz was niet meer zo naïef toch? Kan prima joh, op deze manier druk zetten en zo hoog staan in balbezit . Dat ligt niet aan het tactisch plan maar aan de uitvoering zou Bosz zeggen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 20 september 2023 Share Geplaatst 20 september 2023 Nu ja, PSV speelt niet eens zo heel slecht, krijgt zelfs de bal wel voor het doel. Alleen Arsenal maakt zijn kansen af en verdedigend(keepend) ziet het er niet altijd goed uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 20 september 2023 Share Geplaatst 20 september 2023 Ik zeg maar niets meer. Kijken of het er 10 worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 20 september 2023 Share Geplaatst 20 september 2023 Oefenpotje voor Arsenal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 20 september 2023 Share Geplaatst 20 september 2023 Ik hád er zin in, maar dit is echt heel pijnlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 20 september 2023 Share Geplaatst 20 september 2023 (bewerkt) Ik ga denk ik maar weer FM'en... Wat gaat het kinderlijk eenvoudig voor Arsenal. Of beter: wat wordt het Arsenal kinderlijk eenvoudig gemaakt als je zo speelt. 20 september 2023 bewerkt door Titan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 20 september 2023 Share Geplaatst 20 september 2023 14 minuten geleden zei Jotew: De manier van spelen wat Bosz wil is ook gewoon zelfmoord tegen een team als Arsenal met die kwaliteiten. Dacht dat Bosz na al die jaren wat minder naïef was geworden. Ik had het mis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 20 september 2023 Share Geplaatst 20 september 2023 (bewerkt) 9 uur geleden zei Chiemel: Gaat vanavond wel een heerlijke pot worden denk ik, behalve als PSV alsnog dik de boot ingaat. Maar wel een redelijk open wedstrijd. Moet gek genoeg gaan teren op Europese wedstrijden van PSV, als Ajax-fan. Jammer, wel open wedstrijd though Had de eerste helft nog niet goed kunnen kijken. Maar als je die goals terugkijkt heeft het niet zozeer met Bosz zijn naïeve tactiek te maken, maar gewoon een beetje lamlendig verdedigen. Bij die eerste goal is het wel er apatisch, bij die 2e goal is het vooral open omdat ketchup helemaal verkeerd instapt en bij die 3e goal gaat buitenspelval lekker verkeerd. 20 september 2023 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 september 2023 Share Geplaatst 20 september 2023 Enige positieve nieuws mannen, je hebt moeilijkste uitduel gelijk gehad... Gingen verhalen Arsenal zou rouleren maar deze basis elf was sterker dan bijna alle PL duels tot nu toe bijna. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 20 september 2023 Share Geplaatst 20 september 2023 (bewerkt) Met het oog op onderling resultaat is een 4-0 achterstand niet handig. 20 september 2023 bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 20 september 2023 Share Geplaatst 20 september 2023 4 minuten geleden zei Kelvin: Met het oog op onderling resultaat is een 4-0 achterstand niet handig. Eerlijk? Het boeit echt geen ene hol wat het hier wordt, tenzij het nog 4-3 of 4-4 wordt. Ik bedoel, hoe wil je gelijk met Arsenal komen qua punten? Arsenal haalt er gewoon 16 of 18 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 september 2023 Share Geplaatst 20 september 2023 10 minuten geleden zei Kelvin: Met het oog op onderling resultaat is een 4-0 achterstand niet handig. Hahahaha hahahahaha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 20 september 2023 Share Geplaatst 20 september 2023 Zo naïef, ook gewoon geen een fatsoenlijke bal naar de Jong. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 20 september 2023 Share Geplaatst 20 september 2023 38 minuten geleden zei himan: Eerlijk? Het boeit echt geen ene hol wat het hier wordt, tenzij het nog 4-3 of 4-4 wordt. Ik bedoel, hoe wil je gelijk met Arsenal komen qua punten? Arsenal haalt er gewoon 16 of 18 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 20 september 2023 Share Geplaatst 20 september 2023 7 minuten geleden zei Urbeto: Ja ik was er al bang voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 september 2023 Share Geplaatst 20 september 2023 18 minuten geleden zei joostmakaay: Zo naïef, ook gewoon geen een fatsoenlijke bal naar de Jong. Luuk zijn hoogtepunt was de fittie/ruzie met Rice Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 21 september 2023 Share Geplaatst 21 september 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten