Jump to content

PSV Eindhoven

vinnypassy

Recommended Posts

9 uur geleden zei Thierryvane:

Aha, geframe. Nee laten we een onbekende Portugees voor 14 miljoen (oplopend tot 19) halen. Nah. Geef mij maar Noa Lang.

Nog ergere frame, Noa of Bergwijn op de bank. Forbs kan prima op de bank en proberen om te trainen tot rechtsbuiten dat is met Noa Lang onmogelijk. Als je met Lang op 10 speelt speel je met 2 middenvelders, verdedigend doet die niks. Niet gek dat hij of op links speelt of zelfs bij Brugge in de spits werd gezet.

Daarnaast als Noanano zo geweldig had gepresteerd in België ging die wel van België naar Italië, Engeland of Spanje voor dit geld en niet terug naar de Nederlandse competitie.

43 minuten geleden zei Erwin.:

Laten we hopen dat Bosz zoiets heeft van Ramalho tegen NEC en Boscagli in de CL want anders gaan we alsnog een zwaar seizoen tegemoet

Boscagli schijnt ziek (geweest) te zijn. 

Lekkere opstelling wel (buiten Ramalho om). En een leuk bankie, zin in zo. Ze starten trouwens om 20:10 vanwege problemen met de VAR.

5 uur geleden zei joostmakaay:

Ben een beetje bang voor Saka tegen van Aanholt, wel benieuwd hoe/of Veerman zich staande kan houden tegen een middenveld van dit formaat.

Denk een 2-1 overwinning voor Arsenal.

Geen zorgen ook de PL backs redden het niet alleen tegen Saka, hij krijgt meestal/altijd 2 of 3 man die hem dekken:mrgy:

Veel plezier en succes mannen. Ik heb met iemand van cafe afgesproken hij biertje van mij krijgt als PSV wint, en ik een cola zero van hem als Arsenal wint wanneer we elkaar weer zien daar. Gezien Arsenal thuisspeelt vind ik dat prima voorstel.

7 uur geleden zei joostmakaay:

Ben een beetje bang voor Saka tegen van Aanholt,

Nope. Gebeurt niet. Dest links, Teze rechts.

3 uur geleden zei The Saint:

Lozano zal wel in starten ipv Lang denk ik zo. 

Niet nodig blijkbaar.

Kotchap en Boscagli centraal achterin. Heel benieuwd. Oogt zeer positief.