LouisPSV Gepost September 15, 2023 Share Gepost September 15, 2023 Ksssst! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vreven Gepost September 15, 2023 Share Gepost September 15, 2023 (edited) 4 uur geleden zei Dansmeister: Zo. Die gaat komend weekend weer de eredivisie heet maken. 🔥 @Thierryvane Wat kan die jongen toch voetballen. Edited September 15, 2023 by Vreven Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost September 15, 2023 Share Gepost September 15, 2023 Welkom jongens in het topic, van de aanstaande kampioen Gezellig zo hier. Ik vind tof nummer van NoaNo zal het zelf niet zo snel opzetten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keeza Gepost September 15, 2023 Share Gepost September 15, 2023 Als we maar niet massaal, zoals de andere kant vol met toekomstige Pep's, opstellingen en tactieken gaan posten 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost September 15, 2023 Share Gepost September 15, 2023 9 uur geleden zei Thierryvane: Aha, geframe. Nee laten we een onbekende Portugees voor 14 miljoen (oplopend tot 19) halen. Nah. Geef mij maar Noa Lang.  Nog ergere frame, Noa of Bergwijn op de bank. Forbs kan prima op de bank en proberen om te trainen tot rechtsbuiten dat is met Noa Lang onmogelijk. Als je met Lang op 10 speelt speel je met 2 middenvelders, verdedigend doet die niks. Niet gek dat hij of op links speelt of zelfs bij Brugge in de spits werd gezet.  Daarnaast als Noanano zo geweldig had gepresteerd in België ging die wel van België naar Italië, Engeland of Spanje voor dit geld en niet terug naar de Nederlandse competitie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost September 16, 2023 Share Gepost September 16, 2023 Laten we hopen dat Bosz zoiets heeft van Ramalho tegen NEC en Boscagli in de CL want anders gaan we alsnog een zwaar seizoen tegemoet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost September 16, 2023 Share Gepost September 16, 2023 43 minuten geleden zei Erwin.: Laten we hopen dat Bosz zoiets heeft van Ramalho tegen NEC en Boscagli in de CL want anders gaan we alsnog een zwaar seizoen tegemoet Boscagli schijnt ziek (geweest) te zijn.  Lekkere opstelling wel (buiten Ramalho om). En een leuk bankie, zin in zo. Ze starten trouwens om 20:10 vanwege problemen met de VAR. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Saint Gepost September 16, 2023 Share Gepost September 16, 2023 Belle de Beer, tering wat een vent Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost September 16, 2023 Share Gepost September 16, 2023 Toch jaren geleden dat ik PSV zo heerlijk heb zien ballen .  En dan is het nog niet eens perfecf 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LouisPSV Gepost September 16, 2023 Share Gepost September 16, 2023 Wat een lul die Pepi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
himan Gepost September 16, 2023 Share Gepost September 16, 2023 2 uur geleden zei LouisPSV: Wat een lul die Pepi. Mooi zo, dat kunnen jullie beter gebruiken dan een niet-lul. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmakaay Gepost September 17, 2023 Share Gepost September 17, 2023 Snap Pepi wel, die is nu ook van de nul af, en als gewoon volgens het lijstje is, dan al helemaal. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost September 20, 2023 Share Gepost September 20, 2023 Gaat vanavond wel een heerlijke pot worden denk ik, behalve als PSV alsnog dik de boot ingaat. Maar wel een redelijk open wedstrijd. Moet gek genoeg gaan teren op Europese wedstrijden van PSV, als Ajax-fan. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmakaay Gepost September 20, 2023 Share Gepost September 20, 2023 Ben een beetje bang voor Saka tegen van Aanholt, wel benieuwd hoe/of Veerman zich staande kan houden tegen een middenveld van dit formaat. Â Denk een 2-1 overwinning voor Arsenal. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Saint Gepost September 20, 2023 Share Gepost September 20, 2023 Lozano zal wel in starten ipv Lang denk ik zo.  Veerman zal zich wel staande houden denk ik. Ben eerder bang dat Saibari het zwaar gaat hebben. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost September 20, 2023 Share Gepost September 20, 2023 5 uur geleden zei joostmakaay: Ben een beetje bang voor Saka tegen van Aanholt, wel benieuwd hoe/of Veerman zich staande kan houden tegen een middenveld van dit formaat.  Denk een 2-1 overwinning voor Arsenal. Geen zorgen ook de PL backs redden het niet alleen tegen Saka, hij krijgt meestal/altijd 2 of 3 man die hem dekken  Veel plezier en succes mannen. Ik heb met iemand van cafe afgesproken hij biertje van mij krijgt als PSV wint, en ik een cola zero van hem als Arsenal wint wanneer we elkaar weer zien daar. Gezien Arsenal thuisspeelt vind ik dat prima voorstel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost September 20, 2023 Share Gepost September 20, 2023 7 uur geleden zei joostmakaay: Ben een beetje bang voor Saka tegen van Aanholt,  Nope. Gebeurt niet. Dest links, Teze rechts.  3 uur geleden zei The Saint: Lozano zal wel in starten ipv Lang denk ik zo.  Niet nodig blijkbaar.  Kotchap en Boscagli centraal achterin. Heel benieuwd. Oogt zeer positief. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmakaay Gepost September 20, 2023 Share Gepost September 20, 2023 5 minuten geleden zei neva:  Nope. Gebeurt niet. Dest links, Teze rechts.  Misschien nog wel erger dus. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost September 20, 2023 Share Gepost September 20, 2023 Nu al zin in duels Saka-Dest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Saint Gepost September 20, 2023 Share Gepost September 20, 2023 Linksbenige rechtsbuiten tegen een rechtsbenige linksback. Bosz zijn masterplan. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost September 20, 2023 Share Gepost September 20, 2023 Come on PSVÂ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost September 20, 2023 Share Gepost September 20, 2023 Meh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost September 20, 2023 Share Gepost September 20, 2023 Benitez blijft een matige keep. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jotew Gepost September 20, 2023 Share Gepost September 20, 2023 Het is droevig gesteld met de keepers bij de topclubs. Benitez, Gorter, Rulli, Bijlow die chronisch geblesseerd is.. Oi oi oi, zonde. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost September 20, 2023 Share Gepost September 20, 2023 Oei.. dit kon ook maar zo een hele pijnlijke avond worden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts