Spring naar bijdragen

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei The Saint:

Je kijkt nu wel met een heel ander gezicht naar Roger Schmidt he :classic_ninja:

Pff.. echt hoor. Altijd makkelijk praten achteraf. Maar die heeft met dit zooitje toch nog best aardig gepresteerd. 

Maar die academy hoeven we het toch ook niet meer over te hebben voorlopig? Als daar jongens als Saibari, Bakayoko, Vertessen uit voortkomen. Man man man wat een vreselijk niveau. Wat Marcel Brands met Cocu heeft opgebouwd hebben we in de jaren daarna weer vakkundig de puinbak in geholpen. Janken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Lazy:

Ik ben helemaal niet iemand die een ander graag ziet verliezen, maar ik moet bekennen dat Xavi Simons en Joey Veerman van mij elke week mogen verliezen. Die hebben beide een heerlijk chagrijnig/verdrietig verlies gezicht. Die Xavi lijkt alsof die non-stop een TikTok filter op zijn gezicht heeft 😭

Luuk heeft ook zo'n jankmuil altijd :D

Maar het was weer armoedig. Hopelijk volgende wedstrijd beter, maar zal haast wel niet. Bleh.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei joostmakaay:

Dat gezeur over de gezichtsuitdrukkingen van Xavi Simons begint ook vermoeiend te worden hé, alsof hij 's ochtends opstaat en denkt "Vandaag ga ik lekker heel de dag verdrietig kijken".

Ja eens, Denzel Dumfries keek ook altijd niet al te vrolijk. Is gewoon een gezichtsuitdrukking tijdens het sporten, maar mensen moeten altijd wat te zeiken hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een onzin. Hij gedraagt zich alsof het een prinsje is en dat is een heel vervelend trekje kan ik je verzekeren. Dat je dat niet mag zeggen omdat hij toevallig goed kan voetballen is pas gek.   

Valt steeds vaker op, en steeds meer mensen gaan een hekel krijgen aan dat joch op deze manier. Zou echt wat van gezegd moeten worden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei cimbomcu:

Wat een onzin. Hij gedraagt zich alsof het een prinsje is en dat is een heel vervelend trekje kan ik je verzekeren. Dat je dat niet mag zeggen omdat hij toevallig goed kan voetballen is pas gek.   

Valt steeds vaker op, en steeds meer mensen gaan een hekel krijgen aan dat joch op deze manier. Zou echt wat van gezegd moeten worden. 

Geef eens wat voorbeelden? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei PatjePauw:

Wel een leuke vijver waarin PSV aan het vissen is. Moeten we wel het goede aas aan de lijn hebben en een capabele visser.

Het doet me een beetje denken aan Pokémon. Je vist naar een vette water pokemon. Maar het enige wat wij uit de vijver trekken zijn Magikarps.. :DW:

Het is echt te treurig voor woorden als je ziet wat we nu aan het doen zijn. En dan flikkeren we zometeen RvN er weer uit omdat we waarschijnlijk nog onder Ajax gaan eindigen. En dan hebben we weer geen plan voor volgend seizoen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites