Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

16 minuten geleden zei Michaelinho*:

We winnen zo waar een topper :happy:. Waardeloos voetbal, wel gewonnen. We moeten het er dan maar mee doen.

We hebben toch ook best goede dingen gezien. Druk zetten bijvoorbeeld. En er gewoon op klappen, niet zoals een stel natte kranten bij Twente. 

Saibari behoorlijke wedstrijd. Het is alleen jammer dat hij wat snelheid te kort komt. Wisselbeleid laat te wensen over. 

bewerkt door The Saint
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Socrates:

Het is echt belachelijk. Het argumentatieniveau hier ook. Max en Götze kwamen gewoon van Schmidt, maar Baumgartl (Duits, Bundesliga) en Bruma (Bundesliga, Red Bull-netwerk) waren dan weer op het conto van De Jong te schrijven. En dan de dure transfers uitvergroten, maar totaal voorbij gaan aan een heleboel nuttige krachten waar je weinig tot niets voor hebt moeten betalen + een aantal spelers waar je echt veel te veel voor hebt gekregen.

Het zal wel zijn dat hij overkomt als een lulletje rozenwater oid. Wanneer het sentiment eenmaal negatief is blijven de fans daarin ook vastzitten, dat zie je hier wel.

Waarom gaat zo'n Gotze dan weg als Schmidt ook weggaat? Denk je nou werkelijk dat die jongen kwam als Schmidt er niet was?   Lees anders dit stukje : https://www.gelderlander.nl/nederlands-voetbal/reconstructie-hoe-koffie-bij-roger-schmidt-thuis-van-mario-gotze-een-psver-maakte~ad95ecf2/177262275/

Daarnaast heeft Gotze nou ook niet fantastisch gepresteerd, Max ook niet.

Bruma en Baumgartl kwamen niet via iemand binnen bij PSV, die zijn echt zelf bekeken/gescout etc. Dan faal je dus keihard als TD.  Logisch dus dat er meer naar 2 aankopen gekeken wordt die zelf zijn binnen gehaald dan 2 aankopen die via een trainer zijn binnen gehaald.

Wat dacht je van Lato, Aziz Behich, Sainsbury en Thomas? Allemaal dieptrieste aankopen, Mitroglu en Vinicius :cab: Gekker moet het niet worden. Dat hij ook zo'n Van Bommel de ruimte geeft om dat soort prut te halen (Behich en Sainsbury)  geeft ook het falend beleid aan van de TD, de 1 speelt nu bij Dundee United, de ander bij Al Wakrah.

Denk dat PSV fans, die er bovenop zitten en inside info hebben vaak wel iets meer ervan weten dan jij denk je niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei cimbomcu:

Waarom gaat zo'n Gotze dan weg als Schmidt ook weggaat? Denk je nou werkelijk dat die jongen kwam als Schmidt er niet was?  

God, is hij er ook weer. En dan beginnen met zo'n slechte vraag ook. Ik impliceer nergens dat Schmidt geen (grote) rol zou hebben gehad bij de komst van Götze. Dan lees je dus weer niet goed en dat is nogal vaak het geval met jou. Geeft niet; zijn er nog wel een aantal van op dit forum (misschien SCC eens proberen), maar ik heb hier geen trek in.

En hoe vaak moet ik eigenlijk nog duidelijk maken dat je überhaupt niet op mij hoeft te reageren? Ik vind je een vreselijk slecht en vooral ook irritant en vermoeiend debater. Wegwezen.

bewerkt door Socrates
Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Socrates:

God, is hij er ook weer. En dan beginnen met zo'n slechte vraag ook. Ik impliceer nergens dat Schmidt geen (grote) rol zou hebben gehad bij de komst van Götze. Dan lees je dus weer niet goed en dat is nogal vaak het geval met jou. Geeft niet; zijn er nog wel een aantal van op dit forum (misschien SCC eens proberen), maar ik heb hier geen trek in.

En hoe vaak moet ik eigenlijk nog duidelijk maken dat je überhaupt niet op mij hoeft te reageren? Ik vind je een vreselijk slecht en vooral ook irritant en vermoeiend debater. Wegwezen.

Haha, reageer eens op het linkje wat ik deel dan en leg daarna uit wat De Jong nou heeft bijgedragen aan die transfer?

Alles aan de transfer van Gotze heeft Schmidt geregeld. De Jong zet alleen zijn handtekening.

Zo hey wat een geweldige transfer van De Jong zeg, hoe is die in hemelsnaam op Gotze gekomen? Wat een adembenemende en verrassende transfer. 

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Qua veldspel was het drie keer niks, maar mooi dat dat gezeik m.b.t. Feyenoord is verder dan PSV (FC Afkicken met Nicky van der Gijp in de hoofdrol) weer lekker de ijskast in kan.

Max - Obispo - Brantwaithe - Teze

Lijkt er wel op dat dit gewoon altijd je standaard defensie zijn, hoe slecht Max ook weer speelde in de eerste helft. :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei cimbomcu:

Haha, reageer eens op het linkje wat ik deel dan en leg daarna uit wat De Jong nou heeft bijgedragen aan die transfer?

Alles aan de transfer van Gotze heeft Schmidt geregeld. De Jong zet alleen zijn handtekening.

Zo hey wat een geweldige transfer van De Jong zeg, hoe is die in hemelsnaam op Gotze gekomen? Wat een adembenemende en verrassende transfer. 

Dus dan reageer ik over niet goed lezen en dan lees je wéér niet. Knap.

Nogmaals (en dit had je twee pagina's al kunnen weten plus op de vorige als je 'm juist had gelezen, het ging om Baumgartl en Bruma nml):

Citaat

Ik impliceer nergens dat Schmidt geen (grote) rol zou hebben gehad bij de komst van Götze. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Socrates:

Het is echt belachelijk. Het argumentatieniveau hier ook. Max en Götze kwamen gewoon van Schmidt, maar Baumgartl (Duits, Bundesliga) en Bruma (Bundesliga, Red Bull-netwerk) waren dan weer op het conto van De Jong te schrijven. En dan de dure transfers uitvergroten, maar totaal voorbij gaan aan een heleboel nuttige krachten waar je weinig tot niets voor hebt moeten betalen + een aantal spelers waar je echt veel te veel voor hebt gekregen.

Het zal wel zijn dat hij overkomt als een lulletje rozenwater oid. Wanneer het sentiment eenmaal negatief is blijven de fans daarin ook vastzitten, dat zie je hier wel.

Maar het is toch logisch dat Baumgartl en Bruma niet op het conto van Schmidt, maar op dat van John de Jong geschreven worden, als Schmidt toentertijd nog niets eens manager van PSV was?

Leuk dat je het niveau van onze argumenten kul vindt, maar doen dan op z'n minst zelf ff research.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei joostmakaay:

Maar het is toch logisch dat Baumgartl en Bruma niet op het conto van Schmidt, maar op dat van John de Jong geschreven worden, als Schmidt toentertijd nog niets eens manager van PSV was?

Leuk dat je het niveau van onze argumenten kul vindt, maar doen dan op z'n minst zelf ff research.

:-D Ik zie het nu ook ja. Tja, dat is dan inderdaad een nutteloze vraag en verwijt.

Maar goed, feit blijft natuurlijk wel dat - zoals ik eerder al zei - je een td imo louter kan beoordelen op deals. Een td komt niet vaak in zijn ééntje op het idee om speler X te halen. Scouting en trainers dragen bij de meeste clubs toch voor 90% aan. 

Ik zie bijvoorbeeld dat in 19/20 met Baumgartl, Bruma en Rodriguez (van Milan, maar vooral bekend van Wolfsburg) toch drie Bundesliga-georiënteerde spelers zijn gehaald. Het zou mij niks verbazen dat Van Bommel daar bijvoorbeeld een rol in heeft gespeeld.

Bij Ajax leek de publieke opinie, inclusief eigen fans, over de overtuiging te beschikken dat Overmars een hele goede td was. Maar ook die haalt Labyad en Klaiber hoogstwaarschijnlijk op aandringen van de trainer. En volgens scouts kunnen Magallan en Bandé er wel wat van. Als je dan hele keurige deals sluit voor die gasten - van het hoogste staaltje onderhandelingstechniek - ben je dan alsnog een slechte td?

Om maar aan te geven dat de verantwoordelijkheid voor de kwaliteit van de spelers die je krijgt vaak ergens anders ligt. Een td is bij heel veel clubs louter een snelle gast die dealtjes sluit.

bewerkt door Socrates
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Socrates:

Ik zie het nu ook ja. Tja, dat is dan inderdaad een nutteloze vraag en verwijt.

Maar goed, feit blijft natuurlijk wel dat - zoals ik eerder al zei - je een td imo louter kan beoordelen op deals. Een td komt niet vaak in zijn ééntje op het idee om speler X te halen. Scouting en trainers dragen bij de meeste clubs toch voor 90% aan. 

Ik zie bijvoorbeeld dat in 19/20 met Baumgartl, Bruma en Rodriguez (van Milan, maar vooral bekend van Wolfsburg) toch drie Bundesliga-georiënteerde spelers zijn gehaald. Het zou mij niks verbazen dat Van Bommel daar bijvoorbeeld een rol in heeft gespeeld.

Bij Ajax leek de publieke opinie, inclusief eigen fans, over de overtuiging te beschikken dat Overmars een hele goede td was. Maar ook die haalt Labyad en Klaiber hoogstwaarschijnlijk op aandringen van de trainer. En volgens scouts kunnen Magallan en Bandé er wel wat van. Als je dan hele keurige deals sluit voor die gasten - van het hoogste staaltje onderhandelingstechniek - ben je dan alsnog een slechte td?

Om maar aan te geven dat de verantwoordelijkheid voor de kwaliteit van de spelers die je krijgt vaak ergens anders ligt. Een td is bij heel veel clubs louter een snelle gast die dealtjes sluit.

Ik snap je punt, er is geen een TD die enkel goede transfers doet. Maar als je duurste aankopen allemaal (zwaar) ondermaats presteren (en dus nul restwaarde hebben), dan kom je natuurlijk direct onder een vergrootglas te liggen, daarbij was JdJ ook deels verantwoordelijk voor het ontslag van de trainer (van Bommel), dan kun je jezelf geen goede/capabele TD noemen. 

Baumgartl is schijnbaar op aanraden van Daniel Schwaab naar PSV gehaald, dat zou eigenlijk al direct een signaal moeten zijn om hem niet te halen.

Vooral benieuwd wat PSV nu gaat doen, zou mij eigenlijk niets verbazen als ze een assistent voor Brands gaan zoeken, zodat Brands de taak technisch directeur weer deels op zich kan gaan nemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei joostmakaay:

Ik snap je punt, er is geen een TD die enkel goede transfers doet. Maar als je duurste aankopen allemaal (zwaar) ondermaats presteren (en dus nul restwaarde hebben), dan kom je natuurlijk direct onder een vergrootglas te liggen, daarbij was JdJ ook deels verantwoordelijk voor het ontslag van de trainer (van Bommel), dan kun je jezelf geen goede/capabele TD noemen. 

Baumgartl is schijnbaar op aanraden van Daniel Schwaab naar PSV gehaald, dat zou eigenlijk al direct een signaal moeten zijn om hem niet te halen.

Vooral benieuwd wat PSV nu gaat doen, zou mij eigenlijk niets verbazen als ze een assistent voor Brands gaan zoeken, zodat Brands de taak technisch directeur weer deels op zich kan gaan nemen.

Kan best zijn dat ze (tijdelijk) Vennegoor doorschuiven als assistent? Dat was hij ook al van De Jong geloof ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites