Erwin. Geplaatst 3 februari 2022 Share Geplaatst 3 februari 2022 Jij had voorkennis zeker? Voor dit jaar heb ik een beetje dezelfde angst als jij hebt, ik hoop nog een beetje op een leuk succesje in de conference league. Daarna gaat veel afhankelijk zijn van een nieuwe trainer en hopelijk is dat inderdaad geen type Cocu. Ik zie in Nederland momenteel ook geen geschikte kandidaat eerlijk gezegd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 3 februari 2022 Share Geplaatst 3 februari 2022 Zal Van Nistelrooij al willen? Denk namelijk dat hij eerste keus is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 3 februari 2022 Share Geplaatst 3 februari 2022 Zou je dat aandurven? Toch een behoorlijke gok. Zou mij niets verbazen als ze hun zinnen gaan zetten op Letsch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 3 februari 2022 Share Geplaatst 3 februari 2022 24 minuten geleden zei Regis: Zou je dat aandurven? Toch een behoorlijke gok. Zou mij niets verbazen als ze hun zinnen gaan zetten op Letsch. Een gok is het wat dat betreft altijd. Wim Jonk zou ook nog wel wat zijn. Cocu, Van Bommel, Koeman zitten ook allemaal thuis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 3 februari 2022 Share Geplaatst 3 februari 2022 Ik vind het als Ajax-supporter wel oprecht jammer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 3 februari 2022 Share Geplaatst 3 februari 2022 10 minuten geleden zei The Saint: Een gok is het wat dat betreft altijd. Wim Jonk zou ook nog wel wat zijn. Cocu, Van Bommel, Koeman zitten ook allemaal thuis Ja, maar ervaring als jeugdtraining of ook als hoofdtrainer is nog wel wat hehe. Hoop voor jullie dat het die 3 laatste namen niet gaan worden. Zou daar zelf heel erg goed mee kunnen leven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 3 februari 2022 Share Geplaatst 3 februari 2022 (bewerkt) 1 uur geleden zei Erwin.: Jij had voorkennis zeker? Voor dit jaar heb ik een beetje dezelfde angst als jij hebt, ik hoop nog een beetje op een leuk succesje in de conference league. Daarna gaat veel afhankelijk zijn van een nieuwe trainer en hopelijk is dat inderdaad geen type Cocu. Ik zie in Nederland momenteel ook geen geschikte kandidaat eerlijk gezegd. Ik ga meteen een staatslot kopen zo. 3 februari 2022 bewerkt door joostmakaay Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 3 februari 2022 Share Geplaatst 3 februari 2022 Lekker zeg, verlost van Schmidt! Al komt daarmee ook direct de vraag wie het dan wel moet gaan doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 februari 2022 Share Geplaatst 3 februari 2022 Henk Fraser? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 3 februari 2022 Share Geplaatst 3 februari 2022 Vrijwel alle genoemde namen zijn toch visieloze coaches. Enkel Letsch acht ik werkelijk in staat meer uit een ploeg te halen dan er in zou zitten en iets leuks neer te zetten. De hele categorie Cocu, Van Bommel, Koeman.. Dan kan je net zo goed de trainer van je B-elftal het laten doen met een goedkoop contractje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 3 februari 2022 Share Geplaatst 3 februari 2022 Waarom zie ik ook ineens overal de naam Henk Fraser opduiken als mogelijke vervangen. Dat moet je toch nooit willen, die man heeft laten zien niet te willen voetballen met zijn teams. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 3 februari 2022 Share Geplaatst 3 februari 2022 (bewerkt) Maar hij schijnt een club te hebben waarvan hij het hoopt, maar die club mag hij niet mag noemen.. 3 februari 2022 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 3 februari 2022 Share Geplaatst 3 februari 2022 Moeilijk in te schatten wat Fraser kan als hij een team traint met heel weinig talent. Koeman zie ik niet als visieloos, maar bij Barca was hij te veel zoekende. Zou me bij hem wel zorgen maken over het aankoopbeleid als hij daar te veel een stempel op krijgt. Van Nistelrooy heeft de beste papieren denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 3 februari 2022 Share Geplaatst 3 februari 2022 1 uur geleden zei cimbomcu: Maar hij schijnt een club te hebben waarvan hij het hoopt, maar die club mag hij niet mag noemen.. Heerenveen natuurlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 3 februari 2022 Share Geplaatst 3 februari 2022 Zou zelf Schmidt nu al laten vertrekken het seizoen af laten maken door een oudgediende (Advocaat oid), met het oog op volgend seizoen alvast een frisse wind door de club laten gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 februari 2022 Share Geplaatst 3 februari 2022 Aad de Mos adviseert om Jonk te nemen, vind ik niet eens zo'n slechte eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 3 februari 2022 Share Geplaatst 3 februari 2022 49 minuten geleden zei joostmakaay: Zou zelf Schmidt nu al laten vertrekken het seizoen af laten maken door een oudgediende (Advocaat oid), met het oog op volgend seizoen alvast een frisse wind door de club laten gaan. Je wil geen tweede worden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 3 februari 2022 Share Geplaatst 3 februari 2022 2 minuten geleden zei MetalMichael: Je wil geen tweede worden? Bedoelde niet perse Advocaat, maar een type dat de club kent (Advocaat, Vergoossen, Stevens) en de periode tot de nieuwe hoofdtrainer kan overbruggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 3 februari 2022 Share Geplaatst 3 februari 2022 En wat bereik je daar precies mee? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 3 februari 2022 Share Geplaatst 3 februari 2022 2 uur geleden zei Regis: En wat bereik je daar precies mee? Niks Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 3 februari 2022 Share Geplaatst 3 februari 2022 3 uur geleden zei Regis: En wat bereik je daar precies mee? Meer dan doorgaan met Schmidt, de beste man zit waarschijnlijk met z'n hoofd al bij de volgende klus. En met Schmidt aan het roer weet je zeker dat je het in de topwedstrijden gaat af leggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 3 februari 2022 Share Geplaatst 3 februari 2022 Met die pannenkoeken aan het roer waar jij voor pleit weet je ook zeker dat spelers en team 0.0 ontwikkeling doormaken. Denk dat je verder snel genoeg zal merken wat voor prima trainer Schmidt is. Zeker als je met die namen komt aankakken waar jij het over hebt of waar je nu zelf serieuze geruchten overleest(Koeman ) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 3 februari 2022 Share Geplaatst 3 februari 2022 5 uur geleden zei Chiemel: Koeman zie ik niet als visieloos, maar bij Barca was hij te veel zoekende. Zoekende Nee, Koeman heeft geen visie en daarnaast nul tactisch inzicht. Vergoossen en Stevens trouwens, sjongejonge. 'Kennen de club'. Doe dan gewoon maar Willy en Rene. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 3 februari 2022 Share Geplaatst 3 februari 2022 44 minuten geleden zei Regis: Met die pannenkoeken aan het roer waar jij voor pleit weet je ook zeker dat spelers en team 0.0 ontwikkeling doormaken. Denk dat je verder snel genoeg zal merken wat voor prima trainer Schmidt is. Zeker als je met die namen komt aankakken waar jij het over hebt of waar je nu zelf serieuze geruchten overleest(Koeman ) Voor onze vrienden uit Amsterdam is het een prima trainer om tegen te spelen inderdaad, hoe kun je iemand in de afgelopen 1 1/2 jaar een keer van een directe concurrent heeft gewonnen omschrijven als een prima trainer? Leuk dat zowat de gehele A-selectie regelmatig speel minuten maakt, maar als je daar enkel een niets zeggende JC-schaal tegenover zet, kun je toch niet zeggen dat PSV er in de afgelopen twee jaar sportief op vooruit is gegaan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 4 februari 2022 Share Geplaatst 4 februari 2022 Tuurlijk heeft hij het niet goed gedaan, zeker ook Europees niet. Maar goed in vergeleken met namen als Koeman en Advocaat.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten