Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

Jij had voorkennis zeker? 

Voor dit jaar heb ik een beetje dezelfde angst als jij hebt, ik hoop nog een beetje op een leuk succesje in de conference league.

Daarna gaat veel afhankelijk zijn van een nieuwe trainer en hopelijk is dat inderdaad geen type Cocu. Ik zie in Nederland momenteel ook geen geschikte kandidaat eerlijk gezegd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei Regis:

Zou je dat aandurven? Toch een behoorlijke gok. Zou mij niets verbazen als ze hun zinnen gaan zetten op Letsch.

Een gok is het wat dat betreft altijd. Wim Jonk zou ook nog wel wat zijn. 

Cocu, Van Bommel, Koeman zitten ook allemaal thuis :classic_ninja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei The Saint:

Een gok is het wat dat betreft altijd. Wim Jonk zou ook nog wel wat zijn. 

Cocu, Van Bommel, Koeman zitten ook allemaal thuis :classic_ninja:

Ja, maar ervaring als jeugdtraining of ook als hoofdtrainer is nog wel wat hehe.

Hoop voor jullie dat het die 3 laatste namen niet gaan worden. Zou daar zelf heel erg goed mee kunnen leven ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Erwin.:

Jij had voorkennis zeker? 

Voor dit jaar heb ik een beetje dezelfde angst als jij hebt, ik hoop nog een beetje op een leuk succesje in de conference league.

Daarna gaat veel afhankelijk zijn van een nieuwe trainer en hopelijk is dat inderdaad geen type Cocu. Ik zie in Nederland momenteel ook geen geschikte kandidaat eerlijk gezegd.

Ik ga meteen een staatslot kopen zo.

bewerkt door joostmakaay
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vrijwel alle genoemde namen zijn toch visieloze coaches. Enkel Letsch acht ik werkelijk in staat meer uit een ploeg te halen dan er in zou zitten en iets leuks neer te zetten. De hele categorie Cocu, Van Bommel, Koeman.. Dan kan je net zo goed de trainer van je B-elftal het laten doen met een goedkoop contractje. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moeilijk in te schatten wat Fraser kan als hij een team traint met heel weinig talent. Koeman zie ik niet als visieloos, maar bij Barca was hij te veel zoekende. Zou me bij hem wel zorgen maken over het aankoopbeleid als hij daar te veel een stempel op krijgt. Van Nistelrooy heeft de beste papieren denk ik. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met die pannenkoeken aan het roer waar jij voor pleit weet je ook zeker dat spelers en team 0.0 ontwikkeling doormaken. Denk dat je verder snel genoeg zal merken wat voor prima trainer Schmidt is. Zeker als je met die namen komt aankakken waar jij het over hebt of waar je nu zelf serieuze geruchten overleest(Koeman :-D)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

44 minuten geleden zei Regis:

Met die pannenkoeken aan het roer waar jij voor pleit weet je ook zeker dat spelers en team 0.0 ontwikkeling doormaken. Denk dat je verder snel genoeg zal merken wat voor prima trainer Schmidt is. Zeker als je met die namen komt aankakken waar jij het over hebt of waar je nu zelf serieuze geruchten overleest(Koeman :-D)

Voor onze vrienden uit Amsterdam is het een prima trainer om tegen te spelen inderdaad, hoe kun je iemand in de afgelopen 1 1/2 jaar een keer van een directe concurrent heeft gewonnen omschrijven als een prima trainer?

Leuk dat zowat de gehele A-selectie regelmatig speel minuten maakt, maar als je daar enkel een niets zeggende JC-schaal tegenover zet, kun je toch niet zeggen dat PSV er in de afgelopen twee jaar sportief op vooruit is gegaan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites