Chiemel Gepost January 4, 2022 Share Gepost January 4, 2022 Sterk besluit inderdaad ipv nog gewoon ff maanden doorgaan met cashen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Regis Gepost January 4, 2022 Share Gepost January 4, 2022 Bazoer en Veerman, wat een ambitieloze namen zeg. Eerste heeft al bewezen niet geschikt te zijn voor de Nederlandse top. Zou kunnen in een soort gelijke rol als bij Vitesse, maar die zal hij bij PSV niet snel krijgen ook omdat hij daar simpelweg niet bijzonder genoeg voor is. 1x op de banken en hij slaat de trainer op z'n bek. Veermannetje tja. Als je nooit onder druk gezet gaat worden en in een laag tempo rond mag blijven spelen, leuk spelertje, maar als PSV wil je toch meer lijkt mij. Komt ook nog eens bij dat hij al ziek is als hij bij papa en mama het erf af fietst dus dat gaat drama worden met Europese uitwedstrijden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElMarcos Gepost January 4, 2022 Share Gepost January 4, 2022 7 minuten geleden zei Regis: Bazoer en Veerman, wat een ambitieloze namen zeg. Eerste heeft al bewezen niet geschikt te zijn voor de Nederlandse top. Zou kunnen in een soort gelijke rol als bij Vitesse, maar die zal hij bij PSV niet snel krijgen ook omdat hij daar simpelweg niet bijzonder genoeg voor is. 1x op de banken en hij slaat de trainer op z'n bek. Veermannetje tja. Als je nooit onder druk gezet gaat worden en in een laag tempo rond mag blijven spelen, leuk spelertje, maar als PSV wil je toch meer lijkt mij. Komt ook nog eens bij dat hij al ziek is als hij bij papa en mama het erf af fietst dus dat gaat drama worden met Europese uitwedstrijden. Bazoer heeft wel potentie, maar dat gaat er nooit ergens uit komen. Die jongen heeft gewoon de discipline en de persoonlijkheid niet. Ben daarom ook bang dat hij gaat tegenvallen bij PSV. Zeker met het rotatiesysteem van onze grote vriend Roger Schmidt. Veerman.... tja, wellicht kunnen ze heimwee voorkomen door veel BZN, Nick & Simon en Jan Smit voor hem te draaien in de kleedkamer en de bus? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Socrates Gepost January 4, 2022 Share Gepost January 4, 2022 Bazoer is logischer bij Ajax, die staan soms met drie achterop. Kan je ook mooi Tagliafico hoog op de linkerflank zetten en Blind richting de bank werken. Bij PSV zullen ze hem wel als middenvelder gebruiken? Back-up voor Sangaré ofzo. Tja. Ook zonde voor hem. Ben dan wisselspeler bij Ajax, zit nog iets meer glorie aan. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmakaay Gepost January 4, 2022 Share Gepost January 4, 2022 Zou Bazoer best toejuichen, ben wel een beetje klaar met die ideale schoonzonen zonder pit zoals v Ginkel en Guti. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost January 4, 2022 Share Gepost January 4, 2022 2 uur geleden zei joostmakaay: Zou Bazoer best toejuichen, ben wel een beetje klaar met die ideale schoonzonen zonder pit zoals v Ginkel en Guti. Ruilen voor v Ginkel ? 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost January 7, 2022 Share Gepost January 7, 2022 Missen we ineens Ramalho voor een paar maanden >_> Hij was niet vlekkeloos maar wel beter dan een Teze. Al verwacht ik dat nu Obispo wel basis zal staan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost January 20, 2022 Share Gepost January 20, 2022 Jezus, als jullie met zo'n keeper kampioen worden zou een wonder zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jotew Gepost January 20, 2022 Share Gepost January 20, 2022 45 minuten geleden zei Chiemel: Jezus, als jullie met zo'n keeper kampioen worden zou een wonder zijn. Weet wel dat ik hartstikke blij ben met Unnerstall kijkend naar wat Drommel nu allemaal laat zien Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost January 23, 2022 Share Gepost January 23, 2022 Het is echt slecht. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost January 23, 2022 Share Gepost January 23, 2022 (edited) 15 minuten geleden zei neva: Het is echt slecht. Ik snap dat ze niet vol op de aanval gaan maar zo wordt er ook gewoon niks gecreëerd. Het is best een wonder dat het 1-1 is ondanks dat ajax ook gewoon heel zwak is met deze kleine ruimtes. Edited January 23, 2022 by Erwin. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost January 23, 2022 Share Gepost January 23, 2022 Ik moet me even inhouden om niet zo'n rare reactie te hebben als een half jaar geleden, maar ik wil wel even melden dat ik geen pepernoot snap van dat var moment. Los van het totale gebrek aan ideeën bij PSV voelt dit toch wel als een naaistreek. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elsjorro1990 Gepost January 23, 2022 Share Gepost January 23, 2022 5 minuten geleden zei neva: Ik moet me even inhouden om niet zo'n rare reactie te hebben als een half jaar geleden, maar ik wil wel even melden dat ik geen pepernoot snap van dat var moment. Los van het totale gebrek aan ideeën bij PSV voelt dit toch wel als een naaistreek. Filmpje even kijken van regis in het Ajax topic, wordt een boel duidelijk. PSV moet zich echt schamen hoe ze elke keer voetballen tegen Ajax. Topclub onwaardig. Lekker 11 man inzakken en counteren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost January 23, 2022 Share Gepost January 23, 2022 1 minuut geleden zei Elsjorro1990: PSV moet zich echt schamen hoe ze elke keer voetballen tegen Ajax. Topclub onwaardig. Lekker 11 man inzakken en counteren. Klopt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMichael Gepost January 23, 2022 Share Gepost January 23, 2022 Zojuist zei Elsjorro1990: Filmpje even kijken van regis in het Ajax topic, wordt een boel duidelijk. PSV moet zich echt schamen hoe ze elke keer voetballen tegen Ajax. Topclub onwaardig. Lekker 11 man inzakken en counteren. Waarom is het topclub onwaardig? Als jij als trainer denkt op die manier de grootst mogelijke kans te hebben op een resultaat tegen Ajax dan lijkt het me de optie om te kiezen. Ajax ruimte geven om in te voetballen lijkt me een minder goed idee. Dat het qua kijkspel niet leuk is, boeit trainers in topwedstrijden natuurlijk geen reet. 8 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elsjorro1990 Gepost January 23, 2022 Share Gepost January 23, 2022 13 minuten geleden zei MetalMichael: Waarom is het topclub onwaardig? Als jij als trainer denkt op die manier de grootst mogelijke kans te hebben op een resultaat tegen Ajax dan lijkt het me de optie om te kiezen. Ajax ruimte geven om in te voetballen lijkt me een minder goed idee. Dat het qua kijkspel niet leuk is, boeit trainers in topwedstrijden natuurlijk geen reet. Daar gaat het mis. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost January 23, 2022 Share Gepost January 23, 2022 Zo'n wedstrijd moet je op vechtlust winnen. Volgas erop klappen. Zuigen en irriteren. Zo'n Martinez op het laatst, haalt het bloed onder m'n nagels vandaan. Is alleen maar goed eigenlijk. Niet voor mij, wel voor z'n ploeg. Kan je wel zeggen, zo wil je toch niet winnen?? Echt wel. Het doel heiligt de middelen. Zeker in deze duels. En dat mis ik altijd bij PSV. Het oogt gewoon apathisch. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Regis Gepost January 23, 2022 Share Gepost January 23, 2022 Vond vooral de wissels van Schmidt vreemd. Al je goeie passers eruit halen en gewoon maar 3 aanvallers erin gooien, zodat je wat meer opportuun kan spelen. Juist de snelheid van Bruma en Vertessen had je via Veerman en Guiterezz nog goed kunnen benutten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost January 23, 2022 Share Gepost January 23, 2022 Je zag het, zonder middenveld kom je totaal niet meer aan voetballen toe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost January 23, 2022 Share Gepost January 23, 2022 Super zuur voor PSV natuurlijk, maar komop. Zo voetballen kon echt niet, met veel mazzel de 1-1 maken met fout Timber en dan hopen op gelijkspel. Nog een verdediger (Mwene) erin voor een middenvelder (Veerman) en maar hopen dat het goed afloopt. En dan door een kut goal 1-2 achter komen en dan ineens Zahavi, Bruma en Vertessen erin gooien. Vond dat echt slap. Met zo'n uitspraak als ''give them the cup'' maak je je dan ook alleen maar ongeloofwaardiger. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmakaay Gepost January 24, 2022 Share Gepost January 24, 2022 Op 23-1-2022 om 17:16 zei neva: Zo'n wedstrijd moet je op vechtlust winnen. Volgas erop klappen. Zuigen en irriteren. Zo'n Martinez op het laatst, haalt het bloed onder m'n nagels vandaan. Is alleen maar goed eigenlijk. Niet voor mij, wel voor z'n ploeg. Kan je wel zeggen, zo wil je toch niet winnen?? Echt wel. Het doel heiligt de middelen. Zeker in deze duels. En dat mis ik altijd bij PSV. Het oogt gewoon apathisch. Ben het deels met je eens, maar met het dikgedrukte niet. Toen Getafe dit soort taferelen toonde tegen Ajax spraken we er allemaal vol afschuw over, maar is nu ineens goed voor de ploeg? Lijkt in beetje op de felheid van Tagliafico die als winnaarsmentaliteit werd neergezet, terwijl het eigenlijk gewoon in een houtzagerij thuis hoorde natuurlijk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost January 24, 2022 Share Gepost January 24, 2022 1 minuut geleden zei joostmakaay: Ben het deels met je eens, maar met het dikgedrukte niet. Toen Getafe dit soort taferelen toonde tegen Ajax spraken we er allemaal vol afschuw over, maar is nu ineens goed voor de ploeg? Lijkt in beetje op de felheid van Tagliafico die als winnaarsmentaliteit werd neergezet, terwijl het eigenlijk gewoon in een houtzagerij thuis hoorde natuurlijk. Getafe was verschrikkelijk, maar het hielp wel. Als dat nodig is om in de topwedstrijden te winnen, so be it. En dan reken ik alleen de duels met Ajax en Feyenoord mee eigenlijk. Het gaat er neer om dat alles nu zo gelaten oogt. Tuurlijk is er af en toe discussie, maar meer dan beetje zeiken bij de scheids en Tadic is het niet. Ze klappen er niet vol op. Tackles op het randje, je koste wat kost niet af willen laten troeven in persoonlijke duels. Dat mis ik bij de meesten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elsjorro1990 Gepost January 26, 2022 Share Gepost January 26, 2022 Op 24-1-2022 om 19:22 zei joostmakaay: Ben het deels met je eens, maar met het dikgedrukte niet. Toen Getafe dit soort taferelen toonde tegen Ajax spraken we er allemaal vol afschuw over, maar is nu ineens goed voor de ploeg? Lijkt in beetje op de felheid van Tagliafico die als winnaarsmentaliteit werd neergezet, terwijl het eigenlijk gewoon in een houtzagerij thuis hoorde natuurlijk. Er zit wel enigzins een verschil tussen 2x 90 minutenlang je zo misdragen, of 6 minuten voor tijd beginnen met tijd rekken ouwe reus. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmakaay Gepost January 26, 2022 Share Gepost January 26, 2022 25 minuten geleden zei Elsjorro1990: Er zit wel enigzins een verschil tussen 2x 90 minutenlang je zo misdragen, of 6 minuten voor tijd beginnen met tijd rekken ouwe reus. De intentie blijft hetzelfde toch? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmakaay Gepost February 2, 2022 Share Gepost February 2, 2022 Hoe zien jullie komend jaar in? Kans om kampioen te worden is imo nihil, vrees zelfs dat we Feyenoord nog voor ons moeten gaan duiden. Schmidt zal na dit seizoen wel vertrekken, moet wel zeggen dat ik er niet van zal balen, ben vooral bang dat we met een type Cocu verder gaan daarna. Waar je bij Ajax en Feyenoord echt een stijgende lijn omhoog ziet qua beleid, lijkt het bij PSV juist te stagneren/dalen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts