Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Recommended Posts

Geen CL, geen EL. Spelers die geen vooruitgang boeken. Een medische staf die niet lijkt te weten wat te doen. Het volgas fussbal dat gespeeld zou moeten worden lijkt eerder op een natte scheet.

Door Ajax’s falen doe je in de competitie nog mee. Oh en de beker nog, yay ;e

Kunnen we alsjeblieft afscheid nemen van Schmidt. Probleem alleen, wie dan?

5 uur geleden zei The Saint:

Geen CL, geen EL. Spelers die geen vooruitgang boeken. Een medische staf die niet lijkt te weten wat te doen. Het volgas fussbal dat gespeeld zou moeten worden lijkt eerder op een natte scheet.

Door Ajax’s falen doe je in de competitie nog mee. Oh en de beker nog, yay ;e

Kunnen we alsjeblieft afscheid nemen van Schmidt. Probleem alleen, wie dan?

Ik zou na dit seizoen wel eens willen zien waar van Wonderen met zijn GAE staat, en of dat mogelijk een opvolger voor Schmidt kan zijn.

14 minuten geleden zei Kyrill:

Helemaal met jullie eens. Maar wil wel aan toevoegen Monaco en Sociedad zijn geen misselijke teams.. 

En Benfica haalt zelfs laatste 16 CL in een groep met Barcelona. 

Klopt, maar gezien het spelbeeld van de wedstrijden tegen die tegenstanders had je sowieso van 1 van de 3 moeten winnen.

Edited by joostmakaay

Lees steeds dat "Vertessen topscoorder is". Ten eerste is hij sowieso geen topscoorder van de Eredivisie en slechts van PSV (maar dat wordt er niet eens altijd bij vermeld) en komt dat puur alleen omdat hij de enige is die dit seizoen fit is gebleven. Best ergerlijk 

1 uur geleden zei Chiemel:

Lees steeds dat "Vertessen topscoorder is". Ten eerste is hij sowieso geen topscoorder van de Eredivisie en slechts van PSV (maar dat wordt er niet eens altijd bij vermeld) en komt dat puur alleen omdat hij de enige is die dit seizoen fit is gebleven. Best ergerlijk 

Nee is ie idd totaal niet nee. Hij heeft er pas 6. Zit ED wise niet eens in top 10 van topscorers. Heel vreemd ja. 

Ik vind het veel te veel geld. Bovendien zie ik hem niet direct als basisklant, maar misschien nu Sangaré naar de Afrika cup is dat ie kan aanpikken. 

Ook geruchten over Bazoer, weet ik ook nog niet helemaal wat ik daarvan moet vinden.