MetalMichael Geplaatst 21 februari 2019 Share Geplaatst 21 februari 2019 6 uur geleden zei Chiemel: https://www.ed.nl/psv/knvb-houdt-rekening-met-europees-programma-psv-en-verschuift-drie-duels~a8682a9c/?fbclid=IwAR1HPY9ykKZup-XfW-e9ikmpmDloQ6m0QHMfusvVx1oy1c4mzCel-VQlzRI Als de afspraak is het verplaatsen van enkele uren tot één dag, dan is het je goed recht om op zijn minst vraagtekens te stellen bij deze beslissing van de KNVB. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 22 februari 2019 Share Geplaatst 22 februari 2019 10 uur geleden zei MetalMichael: Als de afspraak is het verplaatsen van enkele uren tot één dag, dan is het je goed recht om op zijn minst vraagtekens te stellen bij deze beslissing van de KNVB. Zonder bekerwedstrijd was het vast verplaatst naar de vrijdag ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 22 februari 2019 Share Geplaatst 22 februari 2019 Competitievervalsing vind ik een erg zwaar woord. Bovendien denk ik dat Ajax hier voor de Eredivisie meer nadeel dan voordeel van ondervindt. Spelen die vier wedstrijden nu in 12 ipv 15 dagen. Staat tegenover dat ze voordeel hebben in de CL. Enige echte slachtoffer is PEC imo. Verder verre van chic gehandeld door de KNVB. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 22 februari 2019 Share Geplaatst 22 februari 2019 46 minuten geleden zei Hwb: Competitievervalsing vind ik een erg zwaar woord. Bovendien denk ik dat Ajax hier voor de Eredivisie meer nadeel dan voordeel van ondervindt. Spelen die vier wedstrijden nu in 12 ipv 15 dagen. Staat tegenover dat ze voordeel hebben in de CL. Enige echte slachtoffer is PEC imo. Verder verre van chic gehandeld door de KNVB. Kijk en dit is nou het echte probleem. Dat de KNVB voor de zoveelste keer onprofessioneel handelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 22 februari 2019 Share Geplaatst 22 februari 2019 (bewerkt) 13 uur geleden zei joostmakaay: Is toch al jaren bekend dat de KNVB er alles aan doet om dat rommeltje uit Amsterdam te helpen? Nog mooier dat notabene fucking Feyenoord nog eerder kampioen is geworden. https://www.ed.nl/psv/knvb-houdt-rekening-met-europees-programma-psv-en-verschuift-drie-duels~a8682a9c/?fbclid=IwAR1HPY9ykKZup-XfW-e9ikmpmDloQ6m0QHMfusvVx1oy1c4mzCel-VQlzRI Ze proberen het bij jullie ook, alleen snap je dan de hint niet. @Erwin. Waarom niet chic dan? Omdat het zo laat doorgegeven wordt? Zoals in de link te lezen is, is dit al eerder gedaan bij PSV. Verder kan ik me best voorstellen dat je als KNVB zijnde hier mee wacht, immers had ajax die eerste wedstrijd of dik verloren of dik gewonnen, was het iets minder een issue geweest he. En dan ga je natuurlijk geen wijziging aan als het niet nodig is. 22 februari 2019 bewerkt door Elsjorro1990 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 22 februari 2019 Share Geplaatst 22 februari 2019 Het is niet chic, omdat afgeweken wordt van de afspraken. Er zou verplaatst worden binnen een weekend (is drie keer bij PSV gebeurd), nu wordt een wedstrijd 1,5 week verplaatst. Dat is wel echt iets anders. Zo afwijken van de afspraken, zonder contact met degenen met wie de afspraken zijn gemaakt, is niet chic. Wordt PSV erdoor benadeeld? Dat denk ik niet. Ik vraag me daarom ook af of PSV bezwaar zou hebben gemaakt als de KNVB dit voornemen met hun overwegingen eerst met PSV zou hebben besproken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 22 februari 2019 Share Geplaatst 22 februari 2019 Daarbij is de loting al een tijd bekend. Had dat dan direct gedaan, ipv dat je nu zo opportunistisch gaat lopen handelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 22 februari 2019 Share Geplaatst 22 februari 2019 4 minuten geleden zei Hwb: Het is niet chic, omdat afgeweken wordt van de afspraken. Er zou verplaatst worden binnen een weekend (is drie keer bij PSV gebeurd), nu wordt een wedstrijd 1,5 week verplaatst. Dat is wel echt iets anders. Zo afwijken van de afspraken, zonder contact met degenen met wie de afspraken zijn gemaakt, is niet chic. Wordt PSV erdoor benadeeld? Dat denk ik niet. Ik vraag me daarom ook af of PSV bezwaar zou hebben gemaakt als de KNVB dit voornemen met hun overwegingen eerst met PSV zou hebben besproken. De reden waarom er afgeweken wordt is compleet duidelijk toch? i.v.m. bekerwedstrijd kan de wedstrijd niet naar vrijdag verzet worden. Kunnen we wel helemaal moeilijk gaan doen en allerlei complot rommel gaan bedenken. Dat is dan wel weer gezellig en verbroederd, maar goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 22 februari 2019 Share Geplaatst 22 februari 2019 (bewerkt) 10 minuten geleden zei Elsjorro1990: De reden waarom er afgeweken wordt is compleet duidelijk toch? i.v.m. bekerwedstrijd kan de wedstrijd niet naar vrijdag verzet worden. Kunnen we wel helemaal moeilijk gaan doen en allerlei complot rommel gaan bedenken. Dat is dan wel weer gezellig en verbroederd, maar goed. De loting voor de CL was op 17 december. Ze hadden op z'n minst toen al onderling (niet in de media) kunnen communiceren dat, mocht Ajax de volgende ronde van de beker halen (kwartfinale was op 24 januari) ze zouden kijken naar het verplaatsen van de wedstrijden. In principe hadden ze op 25 januari al kunnen overleggen over het verplaatsen van bijv. Ajax - PEC. Dat dat dan pas rond 20 februari gebeurt zónder overleg is toch waanzinnig? Daarbij is juist die vrijdag cruciaal. Dat is een verschil van een dag óf anderhalve week. Dat is niet hetzelfde. Soms moet je het dan maar gewoon niet doen. 22 februari 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 22 februari 2019 Share Geplaatst 22 februari 2019 7 minuten geleden zei Elsjorro1990: De reden waarom er afgeweken wordt is compleet duidelijk toch? i.v.m. bekerwedstrijd kan de wedstrijd niet naar vrijdag verzet worden. Kunnen we wel helemaal moeilijk gaan doen en allerlei complot rommel gaan bedenken. Dat is dan wel weer gezellig en verbroederd, maar goed. Ik heb het niet over een complot. Ik vind de reden waarom er afgeweken wordt duidelijk. Maar je wijkt niet af van afspraken zonder dat te bespreken met de partijen waar je de afspraken mee hebt gemaakt. Dat is toch niet zo'n gek standpunt? Dat is waarom ik het niet chic noemde. Meer niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 22 februari 2019 Share Geplaatst 22 februari 2019 Had iedereen nou ook zo zitten zeiken als het PSV of Feyenoord was geweest? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 22 februari 2019 Share Geplaatst 22 februari 2019 Zojuist zei Kavinos: Had iedereen nou ook zo zitten zeiken als het PSV of Feyenoord was geweest? Ja, dan had ik het ook belachelijk gevonden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 22 februari 2019 Share Geplaatst 22 februari 2019 6 minuten geleden zei Kavinos: Had iedereen nou ook zo zitten zeiken als het PSV of Feyenoord was geweest? PSV wel, Feyenoord niet. Mij boeit het namelijk niet zoveel of Sven van Beek en Tonny 'het Hijgend Hert' Vilhena een paar dagen extra rust krijgen of niet. Veel beter zullen ze er niet van worden neem ik aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 22 februari 2019 Share Geplaatst 22 februari 2019 11 minuten geleden zei Magikarp: De loting voor de CL was op 17 december. Ze hadden op z'n minst toen al onderling (niet in de media) kunnen communiceren dat, mocht Ajax de volgende ronde van de beker halen (kwartfinale was op 24 januari) ze zouden kijken naar het verplaatsen van de wedstrijden. In principe hadden ze op 25 januari al kunnen overleggen over het verplaatsen van bijv. Ajax - PEC. Dat dat dan pas rond 20 februari gebeurt zónder overleg is toch waanzinnig? Daarbij is juist die vrijdag cruciaal. Dat is een verschil van een dag óf anderhalve week. Dat is niet hetzelfde. Soms moet je het dan maar gewoon niet doen. Uiteraard, maar zoals ik al eerder aangegeven heb: als Ajax die 1e wedstrijd met 0-4 op de broek krijgt, is het verplaatsen van die wedstrijd geen issue. Dan hadden ze dit gewoon lekker laten staan. Overigens hadden ze dit prima kunnen communiceren na de loting, dat er een kans bestaat dat de wedstrijd verplaatst kan worden, dan was het gezeik vanuit pec en PSV nog steeds hetzelfde geweest maar dan met andere argumenten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 22 februari 2019 Share Geplaatst 22 februari 2019 Als jij er zo zeker van bent dat ze dan ook een probleem hadden gemaakt maar met argumenten denk ik dat onze discussie hierbij ophoudt want dat heeft geen zin dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 22 februari 2019 Share Geplaatst 22 februari 2019 (bewerkt) 14 minuten geleden zei Magikarp: Als jij er zo zeker van bent dat ze dan ook een probleem hadden gemaakt maar met argumenten denk ik dat onze discussie hierbij ophoudt want dat heeft geen zin dan Kom op, dat weet je toch zelf ook wel? PEC had dan aangehaald er een probleem van te maken i.v.m. supporters doordeweeks, file blablabla ( werd nu ook al aangehaald door de supportersvereniging) en PSV had dan ook de verzetting van 1 dag naar anderhalf week onterecht gevonden. Daar komt nu dan het te laat maken van de beslissing bij, maar die 1e 2 punten zijn ook bij tijdige verandering een argument toch? Edit: Overigens snap ik prima dat het niet tijdig doorgeven van deze verandering een probleem is, dat ontken ik nergens. Maar ik snap het vanuit KNVB-oogpunt, met het eerder aangegeven argument, wel waarom ze daar voor gekozen hebben. 22 februari 2019 bewerkt door Elsjorro1990 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 22 februari 2019 Share Geplaatst 22 februari 2019 (bewerkt) 13 minuten geleden zei Elsjorro1990: Kom op, dat weet je toch zelf ook wel? PEC had dan aangehaald er een probleem van te maken i.v.m. supporters doordeweeks, file blablabla ( werd nu ook al aangehaald door de supportersvereniging Dan is dat dus niet een ánder argument, en iets dat best aangehaald kan worden. PEC mag dat weigeren lijkt me. 13 minuten geleden zei Elsjorro1990: PSV had dan ook de verzetting van 1 dag naar anderhalf week onterecht gevonden. PSV wellicht wel, maar de rest van de wereld niet. Het gaat nu vooral om de manier waarop. 13 minuten geleden zei Elsjorro1990: Daar komt nu dan het te laat maken van de beslissing bij, maar die 1e 2 punten zijn ook bij tijdige verandering een argument toch? Dat zijn dan dus dezelfde argumenten. Wat je in je post hiervoor stelde als 'maar dan met andere argumenten'. Ik heb het ook niet enkel over een tijdige verandering, maar over tijdig overleg. Daarin kan PEC dan een rol spelen, die hebben als deelnemer in de Eredivisie van de Koninklijke Nederlandse Voetbalbond toch net zoveel rechten als Ajax? Mag ik hopen. Anders zijn die 'complottheorieën' dus helemaal zo gek nog niet 13 minuten geleden zei Elsjorro1990: Maar ik snap het vanuit KNVB-oogpunt, met het eerder aangegeven argument, wel waarom ze daar voor gekozen hebben. Ik zou het begrijpen als ze het vanaf dag 1 hadden gecommuniceerd (desnoods onderling). Het komt nu gewoon zeer amateuristisch en opportunistisch over. Nattevingerwerk, wanneer zou het resultaat slecht genoeg zijn om het te laten staan? Stel dat van tevoren vast. Nu is het eigenlijk al te laat, en dan ook nog eens op zo'n schofterige manier zonder PEC erbij te betrekken. Dan sla je echt een modderfiguur als bond. 22 februari 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 22 februari 2019 Share Geplaatst 22 februari 2019 1 uur geleden zei JanVertonghen: PSV wel, Feyenoord niet. Mij boeit het namelijk niet zoveel of Sven van Beek en Tonny 'het Hijgend Hert' Vilhena een paar dagen extra rust krijgen of niet. Veel beter zullen ze er niet van worden neem ik aan. 6-2 was het toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 22 februari 2019 Share Geplaatst 22 februari 2019 En 2-1, 1-0 en 3-1 idd. Wat is je punt PJ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 22 februari 2019 Share Geplaatst 22 februari 2019 1 uur geleden zei Magikarp: En 2-1, 1-0 en 3-1 idd. Wat is je punt PJ? Dat het een beetje droevig is om te gaan schamperen over een ploeg die je alle hoeken van het veld heeft laten zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 22 februari 2019 Share Geplaatst 22 februari 2019 Mocht ook wel weer eens een keertje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 22 februari 2019 Share Geplaatst 22 februari 2019 1 uur geleden zei PJHoutman: 6-2 was het toch? Ja en nog steeds 11 punten verschil.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 22 februari 2019 Share Geplaatst 22 februari 2019 8 minuten geleden zei Regis: Ja en nog steeds 11 punten verschil.... Elk jaar kampioen worden is ook niet leuk voor de rest. Competitie een beetje spannend houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 23 februari 2019 Share Geplaatst 23 februari 2019 Op 22-2-2019 om 15:31 zei Regis: Ja en nog steeds 11 punten verschil.... Ja en weer geen titel voor Ajax... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 25 februari 2019 Share Geplaatst 25 februari 2019 Wat vinden de PSV fans op dit moment van het spel en de trainer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten