cimbomcu Gepost December 12, 2018 Share Gepost December 12, 2018 Mwa, te makkelijk. 2 punten moet je niet mee kunnen leven. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pino Gepost December 12, 2018 Share Gepost December 12, 2018 Ja man zo moeilijk is het toch niet voor een Nederlandse club tegen Inter Tottenham en Barcelona minstens 1x te winnen.. ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost December 12, 2018 Share Gepost December 12, 2018 In 1 van die wedstrijden had je 1 keer kunnen winnen inderdaad. Als Rode Ster van Liverpool kan winnen, waarom zou het PSV dan niet lukken? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pino Gepost December 12, 2018 Share Gepost December 12, 2018 (edited) Ja zo ken ik er nog wel een paar.....  Rkc kan van PSV winnen dan moet Roda straks ook Ajax uitschakelen in de beker.  En hoeven we dus niet bang te zijn voor Real Madrid. Edited December 12, 2018 by Pino Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost December 13, 2018 Share Gepost December 13, 2018 Dat laatste is overigens zeker waar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost December 13, 2018 Share Gepost December 13, 2018 13 uur geleden zei Elsjorro1990: Vind je ja? De wedstrijd tegen barca was knap, die had je met wat geluk kunnen winnen. Tegen spurs ben je 2x van het kastje naar de muur gestuurd en gisteren mag je zoet op je blote knieeen danken dat het geen1-4 word. Ik vond het allemaal maar vrij matig. Denk dat psv voor 1-4 had getekend Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost December 13, 2018 Share Gepost December 13, 2018 (edited) 9 uur geleden zei Pino: Ja zo ken ik er nog wel een paar.....  Rkc kan van PSV winnen dan moet Roda straks ook Ajax uitschakelen in de beker.  En hoeven we dus niet bang te zijn voor Real Madrid. Ik ken er ook nog een paar ''PSV speelt tegen grotere clubs, dus dat is kansloos'' Rode Ster kan alleen maar dromen van de transferbedragen wat PSV uitgeeft. En Liverpool schat ik toch een stuk sterker in dan Inter en Spurs (misschien op dit moment ook wel Barca) Edited December 13, 2018 by cimbomcu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skkky50 Gepost December 14, 2018 Share Gepost December 14, 2018 Op 13-12-2018 om 07:39 zei cimbomcu: Ik ken er ook nog een paar ''PSV speelt tegen grotere clubs, dus dat is kansloos'' Rode Ster kan alleen maar dromen van de transferbedragen wat PSV uitgeeft. En Liverpool schat ik toch een stuk sterker in dan Inter en Spurs (misschien op dit moment ook wel Barca)  Verschil is wel dat Rode Ster één keer echt heeft weten te verrassen (die 2-0 tegen Liverpool) en daarnaast eigenlijk alleen maar afgeslacht werd (behalve dan de 0-0 tegen Napoli). PSV was continu dicht bij een resultaat, alleen mocht het net niet zo zijn. Uit tegen Tottenham, thuis tegen Barcelona, thuis en uit tegen Inter. 'T is gewoon zonde, want PSV had zoveel meer punten kunnen halen in deze poule, ondanks de loting. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elsjorro1990 Gepost December 17, 2018 Share Gepost December 17, 2018 Op 14-12-2018 om 22:34 zei Skkky50:  Verschil is wel dat Rode Ster één keer echt heeft weten te verrassen (die 2-0 tegen Liverpool) en daarnaast eigenlijk alleen maar afgeslacht werd (behalve dan de 0-0 tegen Napoli). PSV was continu dicht bij een resultaat, alleen mocht het net niet zo zijn. Uit tegen Tottenham, thuis tegen Barcelona, thuis en uit tegen Inter. 'T is gewoon zonde, want PSV had zoveel meer punten kunnen halen in deze poule, ondanks de loting. Op basis van wat is PSV dan dicht bij een resultaat geweest? Qua uitslag? Want je bent 2x tegen de spurs compleet van het kastje naar de muur gestuurd, inter mag je zoet bedanken dat je niet 4-1 op je broek krijgt. Alleen die wedstrijd tegen barca was je qua kansen/veldspel niet kansloos. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost December 17, 2018 Share Gepost December 17, 2018 8 uur geleden zei Elsjorro1990: Op basis van wat is PSV dan dicht bij een resultaat geweest?  Hoorde gisteren dat als alle ballen op lat en paal goals zouden zijn, PSV door zou zijn. Dus op basis daarvan is PSV er letterlijk dichtbij geweest. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elsjorro1990 Gepost December 18, 2018 Share Gepost December 18, 2018 11 uur geleden zei Sophomore:  Hoorde gisteren dat als alle ballen op lat en paal goals zouden zijn, PSV door zou zijn. Dus op basis daarvan is PSV er letterlijk dichtbij geweest. En dat is dan zonder de legio kansen van de tegenpartij te tellen? Je hebt toch zelf de wedstrijden ook gezien? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost December 18, 2018 Share Gepost December 18, 2018 (edited) 6 uur geleden zei Elsjorro1990: En dat is dan zonder de legio kansen van de tegenpartij te tellen? Je hebt toch zelf de wedstrijden ook gezien?  Volgens mij is er in dat statistiekje enkel de ballen op de paal en lat meegenomen.  Heb vijf wedstrijden live gezien, eentje live op de radio gevolgd.  Edit: 'Live' voor de tv dan. Was er er wel bij in het stadion tegen BATE in de play-off. Edited December 18, 2018 by Sophomore Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elsjorro1990 Gepost December 18, 2018 Share Gepost December 18, 2018 4 uur geleden zei Sophomore:  Volgens mij is er in dat statistiekje enkel de ballen op de paal en lat meegenomen.  Heb vijf wedstrijden live gezien, eentje live op de radio gevolgd.  Edit: 'Live' voor de tv dan. Was er er wel bij in het stadion tegen BATE in de play-off. Dan heb je toch zelf ook gezien dat PSV in die andere wedstrijden helemaal kapot gespeeld werden? Dan is zon statistiek leuk, maar dat gaat toch nergens over? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Socrates Gepost December 18, 2018 Share Gepost December 18, 2018 Twee punten halen met de totaal CL-onwaardige as van dit elftal (Viergever, Schwaab, Hendrix, Rosario) en dat in deze poule is een geweldige en unieke prestatie. Alle credits naar Eindhoven en Van Bommel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost December 18, 2018 Share Gepost December 18, 2018 4 uur geleden zei Elsjorro1990: Dan heb je toch zelf ook gezien dat PSV in die andere wedstrijden helemaal kapot gespeeld werden? Dan is zon statistiek leuk, maar dat gaat toch nergens over?  Ging vrij matig inderdaad. Thuis tegen Spurs speel je misschien wel het aller slechts en pak je juist een punt.  Vond het ook een leuke statistiek inderdaad. Volgens mij ook de meeste minuten voorgestaan, na Barça. Koop je idd niets voor.  Vond het zo mooi wat de spelers van Manchester United zeggen over het veelvuldig scoren onder Ferguso; heel groot voordeel dat als je de winnende maakt vlak voor de tijd dat je je voorsprong niet hoeft te verdedigen. Zo evident, maar daar denk je eigenlijk geen eens aan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost December 23, 2018 Share Gepost December 23, 2018 Misselijkmakend Van Bommel met Pereiro, meer kan ik er niet van maken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dysproz Gepost December 23, 2018 Share Gepost December 23, 2018 21 minuten geleden zei cimbomcu: Misselijkmakend Van Bommel met Pereiro, meer kan ik er niet van maken. Â Waarom? Het kantelt de wedstrijd waardoor PSV wint. Ik vind het juist goed dat hij vroeg ingrijpt. De meeste trainers doen dit veel te laat. Niet leuk voor Pereiro natuurlijk, maar winnen lijkt me een stuk belangrijker. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pino Gepost December 23, 2018 Share Gepost December 23, 2018 23 minuten geleden zei cimbomcu: Misselijkmakend Van Bommel met Pereiro, meer kan ik er niet van maken. Ja belachelijk dat hij de speler die zich altijd in zet en geweldig speelt wisselt en daardoor de wedstrijd wint. #VanBommelOut Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost December 23, 2018 Share Gepost December 23, 2018 (edited) Haha die vogeltje. Begint ook over ''inzet'' Dat roepen domme supporters vanuit het stadion ook altijd. Â De eerste 3 maanden heeft Van Bommel geroepen hoe geweldig Pereiro wel niet is, dat hij hem altijd op zal stellen en dat het zijn man voor de nummer 10 is. Vervolgens gaat die na 1 verliespartijtje hem slachtofferen, in de 93ste minuut inbrengen en na een halfuur wisselen tegen AZ. Nee dat is kleineren, laten zien wie de baas is. Dat is een jongen die voor miljoenen is gekocht, Uruguyaans international, en elk seizoen goed voor 10+ doelpunten. Zo ga je niet met een speler om. Soms moet je ingrijpen inderdaad, maar je kan ook concluderen dat je verkeerd bent begonnen als coach. Wat nou als die had gewacht tot de rust, was het dan 0-3 voor AZ geworden? Dat geloof je toch niet? Of denk je echt dat die wissel de reden was voor de overwinning? Dat lijkt mij sterk. Edited December 23, 2018 by cimbomcu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Becks Gepost December 23, 2018 Share Gepost December 23, 2018 Het zit je wel hoog hè.  Dit soort dingen zijn vrij normaal in de voetballerij. Zoals vanochtend ook al werd verondersteld bij de tafel van Kees, gaat van Bommel echt wel even met Pereiro om tafel om dit te bespreken, maar heb je ook zeker wel als speler een bepaald incasseringsvermogen nodig en als Pereiro ook dat maar een klein beetje heeft, is dit al met al een storm in een glas water. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pino Gepost December 23, 2018 Share Gepost December 23, 2018 Als Ten Hag dit had gedaan bij Ajax vond je het briljant @cimbomcu  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dysproz Gepost December 23, 2018 Share Gepost December 23, 2018 6 minuten geleden zei cimbomcu: Haha die vogeltje. Begint ook over ''inzet'' Dat roepen domme supporters vanuit het stadion ook altijd. Â De eerste 3 maanden heeft Van Bommel geroepen hoe geweldig Pereiro wel niet is, dat hij hem altijd op zal stellen en dat het zijn man voor de nummer 10 is. Vervolgens gaat die na 1 verliespartijtje hem slachtofferen, in de 93ste minuut inbrengen en na een halfuur wisselen tegen AZ. Nee dat is kleineren, laten zien wie de baas is. Dat is een jongen die voor miljoenen is gekocht, Uruguyaans international, en elk seizoen goed voor 10+ doelpunten. Zo ga je niet met een speler om. Soms moet je ingrijpen inderdaad, maar je kan ook concluderen dat je verkeerd bent begonnen als coach. Wat nou als die had gewacht tot de rust, was het dan 0-3 voor AZ geworden? Dat geloof je toch niet? Of denk je echt dat die wissel de reden was voor de overwinning? Dat lijkt mij sterk. Pereiro heeft toch meer dan genoeg kansen gekregen? Van Bommel zag hem inderdaad als zijn nummer 10, een logische gedachte met een blok van Hendrix en Rosario er achter. Maar als Pereiro dan niet presteert moet van Bommel hem volgens jou nog steeds laten staan? Dit heeft niks met kleineren te maken. Je ziet toch zelf ook wel dat PSV een stuk beter ging spelen na die wissel. Het is duidelijk dat die wissel een hele grote rol in de overwinning heeft gespeeld. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost December 23, 2018 Share Gepost December 23, 2018 13 minuten geleden zei Pino: Als Ten Hag dit had gedaan bij Ajax vond je het briljant @cimbomcu   Jij bent zo een belachelijke kleuter ? Dat je echt denkt dat dit een rol speelt, zegt veel over je.   @Dyproz  Joh, dat Pereiro wissel is nu kan ik ook wel begrijpen. Maar laten invallen in de 92ste minuut en een week later na een halfuur eruit halen vind ik niet kunnen. Gewoon not done, genant.. Gaan we lekker terug naar Aad de Mos praktijken? Laten we normaal doen met z'n allen en dit soort popie jopie gedrag van coaches met de grond gelijk maken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dysproz Gepost December 23, 2018 Share Gepost December 23, 2018 22 minuten geleden zei cimbomcu:  Jij bent zo een belachelijke kleuter ? Dat je echt denkt dat dit een rol speelt, zegt veel over je.   @Dyproz  Joh, dat Pereiro wissel is nu kan ik ook wel begrijpen. Maar laten invallen in de 92ste minuut en een week later na een halfuur eruit halen vind ik niet kunnen. Gewoon not done, genant.. Gaan we lekker terug naar Aad de Mos praktijken? Laten we normaal doen met z'n allen en dit soort popie jopie gedrag van coaches met de grond gelijk maken.  Dat Pereiro er na een half uur uitgehaald wordt is geen popie jopie gedrag maar gewoon een tactische zet die nodig was en zeer goed uitpakt. Ik snap niet hoe je hier kritiek op kunt hebben. Misschien heeft het iets met je haat voor van Bommel te maken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pino Gepost December 23, 2018 Share Gepost December 23, 2018 24 minuten geleden zei cimbomcu:  Jij bent zo een belachelijke kleuter ? Dat je echt denkt dat dit een rol speelt, zegt veel over je.   Ja want ik ken je inmiddels wel op dit gebied. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts