Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Erwin.:

Onacceptabel in welke zin? Want met deze kansenverhouding win je 9 van de 10x. Ook Soof hoor ik alleen zeggen dat het onacceptabel was maar niet waarom.

Let op: ik beweer niet dat we goed speelden he, maar slecht vond ik het ook niet op Lozano na.

Je verliest opnieuw punten (bijna 3 zelfs), het spel is niet goed en je krijgt veel te makkelijk goals tegen. Ik verwacht meer, zeker omdat Heerenveen zelf ook vrij zwak was. Als je zo blijft spelen sta je niet lang meer bovenaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Dysproz:

Je verliest opnieuw punten (bijna 3 zelfs),

Is geen reden. Zoals ik zei win je 9 vd 10x met deze kansenverhouding.

Citaat

het spel is niet goed

Ja dat hoor ik iedereen zeggen maar niemand kan uiteindelijk zeggen wat er dan niet goed is. Ik ben het met van Bommel eens dat er tov voor de winterstop bijna niet anders gespeeld wordt. Alleen op de flanken loopt het gewoon minder, zowel verdedigend als aanvallend.

Citaat

je krijgt veel te makkelijk goals tegen.

Klopt, dat zei ik ook en dat is ook echt iets wat moet gaan verbeteren. 

Citaat

Ik verwacht meer, zeker omdat Heerenveen zelf ook vrij zwak was. Als je zo blijft spelen sta je niet lang meer bovenaan.

Dat is ook terecht ja. 

Ik ben het ook niet zwaar oneens met jullie hoor, maar ik wil er wel voor waken dat er gelijk zo'n mineurstemming komt. We zijn niet door een ondergrens gezakt, zoals onder Cocu regelmatig gebeurde. Sterker nog, ondanks de tegengoals weten we wel terug te komen wat ook gewoon terecht was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Erwin.:

Is geen reden. Zoals ik zei win je 9 vd 10x met deze kansenverhouding.

Ja dat hoor ik iedereen zeggen maar niemand kan uiteindelijk zeggen wat er dan niet goed is. Ik ben het met van Bommel eens dat er tov voor de winterstop bijna niet anders gespeeld wordt. Alleen op de flanken loopt het gewoon minder, zowel verdedigend als aanvallend.

Klopt, dat zei ik ook en dat is ook echt iets wat moet gaan verbeteren. 

Dat is ook terecht ja. 

Ik ben het ook niet zwaar oneens met jullie hoor, maar ik wil er wel voor waken dat er gelijk zo'n mineurstemming komt. We zijn niet door een ondergrens gezakt, zoals onder Cocu regelmatig gebeurde. Sterker nog, ondanks de tegengoals weten we wel terug te komen wat ook gewoon terecht was.

Ik ben ook ontzettend positief over van Bommel. Maar lijkt me niet meer dan logisch dat ik me een beetje zorgen begin te maken nadat er na de winterstop al 3x punten worden verspeeld. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit seizoen zijn zelfs nog 3 wedstrijden van PSV verplaatst. Zit nu alleen een bekerronde in dezelfde week waardoor hij naar een later moment verschoven moet worden. PSV heeft totaal geen last van deze verschuiving -al snap ik überhaupt niet waar zee zich mee bemoeien-  en levert ook totaal geen voordeel op voor Ajax.    Enige die er last van kan hebben is PEC, maar dat valt volgens mij ook allemaal wel mee. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

41 minuten geleden zei Magikarp:

Ze hebben toch gewoon een punt? Wanneer is dit voor het laatst gebeurd? Waarom nu wel? Dan moet het ook consequent gebeuren, zeker met goede communicatie. Zelfs PEC wilde het niet?

Maar wat is nu het nadeel van jullie? Ajax heeft er eigenlijk meer nadeel van omdat ze nu 3 dagen voor de belangrijke pot tegen AZ nog tegen Zwolle moeten.

Huiliehuilie weer van jullie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Pino:

Maar wat is nu het nadeel van jullie? Ajax heeft er eigenlijk meer nadeel van omdat ze nu 3 dagen voor de belangrijke pot tegen AZ nog tegen Zwolle moeten.

Huiliehuilie weer van jullie.

'Jullie'.

34 minuten geleden zei Regis:

Dit seizoen zijn zelfs nog 3 wedstrijden van PSV verplaatst. Zit nu alleen een bekerronde in dezelfde week waardoor hij naar een later moment verschoven moet worden. PSV heeft totaal geen last van deze verschuiving -al snap ik überhaupt niet waar zee zich mee bemoeien-  en levert ook totaal geen voordeel op voor Ajax.    Enige die er last van kan hebben is PEC, maar dat valt volgens mij ook allemaal wel mee. 

Welke waren dat, en in welk licht? PEC speelt nu 3 potten in 8 dagen, is dat niet de reden dat het voor Ajax verschoven is? Ik heb verder geen idee hoor, maar van wat ik gelezen heb vind ik het wel een vreemde gang van zaken.

Daarbij ook gezeik van de bovenste plank want zaterdag - dinsdag is prima. Gebeurt al jaren. Nu hebben ze het opeens hoog in de bol en willen ze het verzetten. Zijn toch kansloos in Madrid joh.

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Pino:

Maar wat is nu het nadeel van jullie? 

Insinueer je nu dat je enkel mag zeuren als je benadeeld wordt? 

Denk dat de verbazing vanuit bestuurlijk niveau komt door de tegenstrijdigheid met recent gemaakte afspraken. Vanuit voetbalfans komt de verbazing denk ik vooral omdat het zo uit het niets komt. Bedoel het is toch idioot dat dit niet al bij de heenwedstrijd gebeurde? 

edit: Omdat he toen om zaterdag - woensdag ging. Hm dat maakt het wel anders.

En ja, elke beleidsmaatregel moet ergens ooit ingevoerd worden. Maar midden in een seizoen tussen twee knock out duels is wel vrij bijzonder.

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad prima dat er aanpassingen worden gedaan, maar zorg dan voor een gelijk speelveld waarbij de afspraken van tevoren duidelijk zijn. Ze zijn bij Ajax ook al zo lekker selectief met het toelaten van uitsupporters bij de klassieker. Ná Ajax - Feyenoord opeens op de tafel gaan staan roepen dat het wel weer tijd is voor uitsupporters. Zal in het PSV topic toch maar even een Rotterdammer citeren: 'Denken dat de hele wereld om hunnie draai.'

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat als het andersom was geweest dat er geen gaan nasr hsd gekraaid. Maar omdat het Ajax is, zijn alle niet Ajacieden weer tegen. 

Bovendien denk ik dat kunstgrasvelden meer competitievervalsing is dan dit. 

bewerkt door Pino
Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Pino:

Ik denk dat als het andersom was geweest dat er geen gaan nasr hsd gekraaid. Maar omdat het Ajax is, zijn alle niet Ajacieden weer tegen. 

Ikzelf niet in ieder geval. Zou het hoe dan ook belachelijk vinden.

16 minuten geleden zei Pino:

Bovendien denk ik dat kunstgrasvelden meer competitievervalsing is dan dit. 

Compleet irrelevant natuurlijk. Hier zal vast een Latijnse naam voor zijn @Hwb @PJHoutman

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Regis:

https://www.ed.nl/psv/knvb-houdt-rekening-met-europees-programma-psv-en-verschuift-drie-duels~a8682a9c/?fbclid=IwAR1HPY9ykKZup-XfW-e9ikmpmDloQ6m0QHMfusvVx1oy1c4mzCel-VQlzRI

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Magikarp:

Inderdaad prima dat er aanpassingen worden gedaan, maar zorg dan voor een gelijk speelveld waarbij de afspraken van tevoren duidelijk zijn. Ze zijn bij Ajax ook al zo lekker selectief met het toelaten van uitsupporters bij de klassieker. Ná Ajax - Feyenoord opeens op de tafel gaan staan roepen dat het wel weer tijd is voor uitsupporters. Zal in het PSV topic toch maar even een Rotterdammer citeren: 'Denken dat de hele wereld om hunnie draai.'

Ik wil hier niet teveel op ingaan in het PSV-topic, maar Ajax heeft voor Ajax - Feyenoord al pogingen gedaan om uitsupporters uit Rotterdam daarbij te krijgen. Het Feyenoord management heeft dit toentertijd echter tegengehouden. Zoals al langere tijd blijkt, als het aan Amsterdam & Ajax ligt, komen er supporters (beide kanten op). 

Wat betreft deze discussie over Ajax - PEC begrijp ik echt niet wat het probleem is. Als er geen bekerwedstrijd was, was de wedstrijd naar vrijdag verplaatst. Nu staat die bekerwedstrijd er, verplaatsen ze het naar een ander moment (competitie wordt eerder verplaatst boven beker kijkend naar dit jaar). Het niet verplaatsen was juist meten met twee maten geweest. PSV heeft daarom geen recht van spreken naar mijn mening, aangezien hun wedstrijden eerder dit jaar ook zijn verplaatst. Dat PEC boos is, begrijp ik maar al te goed als er blijkbaar niet met hen is overlegd, terwijl de wedstrijd al over 1.5 week is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites