Jump to content

PSV Eindhoven

vinnypassy

Recommended Posts

Ik ben weer te negatief misschien, maar jullie ook wel ietsje te positief. Denk dat het ook komt omdat we slechts beginnen en 'goed' eindigen, waardoor mensen dat begin sneller vergeten. Is het andersom, dan zou er een negatiever gevoel overheersen.

Je hebt gelijk over Luuk natuurlijk, Dysproz (Edit: en Erwin ook natuurlijk ;c ). Dat je hem helemaal nooit in de diepte kunt aanspelen blijft een heel groot manco.

Edited by Sophomore

Ik ben weer te negatief misschien, maar jullie ook wel ietsje te positief. Denk dat het ook komt omdat we slechts beginnen en 'goed' eindigen, waardoor mensen dat begin sneller vergeten. Is het andersom, dan zou er een negatiever gevoel overheersen.

Je hebt gelijk over Luuk natuurlijk, Dysproz (Edit: en Erwin ook natuurlijk ;c ). Dat je hem helemaal nooit in de diepte kunt aanspelen blijft een heel groot manco.

Naja dat het nog beter moet lijkt me duidelijk. Maar ik heb me vorig jaar geregeld meer lopen ergeren dan gisteren. Denk dat we qua mening verder ook niet zo veel verschillen.

Ja misschien wel. Het spel is nog niet heel goed ofzo maar van Bommel maakt gewoon een sterke indruk tot dusver.

En die jongen was niet zo groot hoor ;)

Edited by Dysproz

Erick Gutierrez dus naar PSV, waarmee de kans wellicht ook groter is dat Lozano langer blijft?

Ja die zal niet meer gaan verwacht ik. Sowieso zijn er de laatste tijd al niet echt harde geruchten meer van interesse, dat speelde meer rond het WK.

Wat vond je van gister? ;)

Erg matig eerste tien minuten. Daarna goed hersteld en voor rust afstand genomen. Je had tweede helft wat rustiger aan kunnen doen ipv dat heen en weer geren.

Ook vond ik Hendrix en Angelino te veel uit positie spelen. Angelino staat zijn directe tegenstander te dekken helemaal bij de zijlijn, gat tussen hem en Viergever wordt te groot, Hendrix hapt te snel met paar gevaarlijke situaties als gevolg.

Was er trouwens bij, geeft wel veel uit nu je kunt betalen met pasje. Gaat ook stuk sneller gelukkig.

Erg matig eerste tien minuten. Daarna goed hersteld en voor rust afstand genomen. Je had tweede helft wat rustiger aan kunnen doen ipv dat heen en weer geren.

Ook vond ik Hendrix en Angelino te veel uit positie spelen. Angelino staat zijn directe tegenstander te dekken helemaal bij de zijlijn, gat tussen hem en Viergever wordt te groot, Hendrix hapt te snel met paar gevaarlijke situaties als gevolg.

Was er trouwens bij, geeft wel veel uit nu je kunt betalen met pasje. Gaat ook stuk sneller gelukkig.

Zijn we het goed eens. Verdedigend moeten er wel gauw stappen gemaakt gaan worden ja, want anders gaat het echt nog wel punten kosten. Dumfries vind ik ook maar mwa tot nu toe.

Ik denk dat Dumfries gedurende het seizoen alleen maar beter gaat spelen. Ik vind Viergever de zwakste achterin. Voetballend wel aardig maar verdedigend vind ik hem een stuk minder dan Isimat.

Ik ben zeer tevreden over Rosario overigens. Vorig jaar vond ik hem niet zo veel in zijn invalbeurten maar tot nu toe speelt hij heel sterk.

Angelino en Dumfries staan hoger dan menig buitenspeler..

Erg leuk dat Guti ook bij ons speelt.Ben zeer benieuwd.

Die linksback vind ik jammer. Zo moeilijk moet het helemaal niet zijn om wat backjes (als backup zelfs!) een kans te geven. Bewijzen ook Ajax en Feyenoord.

Wel weer zonde dat de komst van Guti waarschijnlijk ten koste gaat van Rosario / Rigo. Al zullen die alsnog wel genoeg minuten krijgen dit jaar.

Hendrix kan ik echt van genieten, heeft zich ontpopt tot een heerlijk vechtertje. Als de tegenstander Pereiro dan ook nog de kans geeft om te voetballen dan is het helemaal smullen.

Viergever oogt een beetje als een mietje. Had ook totaal niet verwacht dat hij voor de basis zou komen. Ik dacht Schwaab - Isimat leren elkaar nog beter lezen en Viergevertje als backup.

Viergever is slecht he? Heeft bij Ajax één goed seizoen gehad, toen stond 'ie naast Davinson Sanchez. Als linksback was het sowieso altijd dramatisch.

Ik snap ook niet dat hij zo makkelijk in de basis staat. Wellicht dat PSV rekende of nog rekent op een vertrek van Isimat. Dan maar hopen dat Sainsbury er iets van kan.

Klein.

Zijn concurrenten, Ramselaar en Mauro Jr. maken te weinig indruk in hun invalbeurtjes tot op heden. Verder heeft Bommel aangegeven niet al te veel te wisselen tussen wedstrijden door.

Centraal in de verdediging en op het blok op het middenveld verwacht ik wel wijzigingen (Sains/Isi en Guti voor Schwaab/Viergever en Rosario).

Verder in de beker tegen Maassluis verwacht ik wel veel wijzigingen.

Jammer dat Gutiérrez opgeroepen is voor Mexico, mag nu weer de oceaan overvliegen. Weet niet of het mogelijk was geweest om hem daar te laten en zijn contract te faxen, want dit is niet bevorderlijk natuurlijk. Volgens mij speelt hij woensdag nacht, 12 september, nog tegen de USA. Dan kan hij vrijdag voor het eerst heel lichtjes meetrainen, voordat hij dan gebruikt kan worden ben je begin oktober ons kennende.

Edited by Sophomore