Sophomore Gepost August 22, 2018 Share Gepost August 22, 2018 (edited) Ik ben weer te negatief misschien, maar jullie ook wel ietsje te positief. Denk dat het ook komt omdat we slechts beginnen en 'goed' eindigen, waardoor mensen dat begin sneller vergeten. Is het andersom, dan zou er een negatiever gevoel overheersen. Je hebt gelijk over Luuk natuurlijk, Dysproz (Edit: en Erwin ook natuurlijk ;c ). Dat je hem helemaal nooit in de diepte kunt aanspelen blijft een heel groot manco. Edited August 22, 2018 by Sophomore Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost August 22, 2018 Share Gepost August 22, 2018 Ik ben weer te negatief misschien, maar jullie ook wel ietsje te positief. Denk dat het ook komt omdat we slechts beginnen en 'goed' eindigen, waardoor mensen dat begin sneller vergeten. Is het andersom, dan zou er een negatiever gevoel overheersen. Je hebt gelijk over Luuk natuurlijk, Dysproz (Edit: en Erwin ook natuurlijk ;c ). Dat je hem helemaal nooit in de diepte kunt aanspelen blijft een heel groot manco. Naja dat het nog beter moet lijkt me duidelijk. Maar ik heb me vorig jaar geregeld meer lopen ergeren dan gisteren. Denk dat we qua mening verder ook niet zo veel verschillen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dysproz Gepost August 22, 2018 Share Gepost August 22, 2018 (edited) Ik ben weer te negatief misschien, maar jullie ook wel ietsje te positief. Denk dat het ook komt omdat we slechts beginnen en 'goed' eindigen, waardoor mensen dat begin sneller vergeten. Is het andersom, dan zou er een negatiever gevoel overheersen. Je hebt gelijk over Luuk natuurlijk, Dysproz (Edit: en Erwin ook natuurlijk ;c ). Dat je hem helemaal nooit in de diepte kunt aanspelen blijft een heel groot manco. Ja misschien wel. Het spel is nog niet heel goed ofzo maar van Bommel maakt gewoon een sterke indruk tot dusver. En die jongen was niet zo groot hoor ;) Edited August 22, 2018 by Dysproz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost August 22, 2018 Share Gepost August 22, 2018 (edited) :D Moest er heel even over nadenken Edited August 22, 2018 by Sophomore Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost August 25, 2018 Share Gepost August 25, 2018 Ben ik weer te negatief als ik zeg dat het helemaal niets was tweede helft? ;c Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost August 26, 2018 Share Gepost August 26, 2018 Het geluk van de kampioen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pino Gepost August 26, 2018 Share Gepost August 26, 2018 Lucky PSV Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost August 27, 2018 Share Gepost August 27, 2018 Ben ik weer te negatief als ik zeg dat het helemaal niets was tweede helft? ;c Nee hoor ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost August 27, 2018 Share Gepost August 27, 2018 Verschil tussen late goal tegen PEC en andere late doelpunten is wel dat deze ditmaal helemaal verdiend was. In dat opzicht kun je nu het predikaat lucky best gebruiken. Was echt tevreden geweest met een puntje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost August 30, 2018 Share Gepost August 30, 2018 Ben ik weer te negatief als ik zeg dat het helemaal niets was tweede helft? ;c Wat vond je van gister? ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost August 30, 2018 Share Gepost August 30, 2018 Erick Gutierrez dus naar PSV, waarmee de kans wellicht ook groter is dat Lozano langer blijft? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost August 30, 2018 Share Gepost August 30, 2018 Erick Gutierrez dus naar PSV, waarmee de kans wellicht ook groter is dat Lozano langer blijft? Ja die zal niet meer gaan verwacht ik. Sowieso zijn er de laatste tijd al niet echt harde geruchten meer van interesse, dat speelde meer rond het WK. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost August 30, 2018 Share Gepost August 30, 2018 PSV legt Aziz Behich vast; een extra linksback Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost August 30, 2018 Share Gepost August 30, 2018 Wat vond je van gister? ;) Erg matig eerste tien minuten. Daarna goed hersteld en voor rust afstand genomen. Je had tweede helft wat rustiger aan kunnen doen ipv dat heen en weer geren. Ook vond ik Hendrix en Angelino te veel uit positie spelen. Angelino staat zijn directe tegenstander te dekken helemaal bij de zijlijn, gat tussen hem en Viergever wordt te groot, Hendrix hapt te snel met paar gevaarlijke situaties als gevolg. Was er trouwens bij, geeft wel veel uit nu je kunt betalen met pasje. Gaat ook stuk sneller gelukkig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost August 30, 2018 Share Gepost August 30, 2018 Waarschijnlijk is die Behich ook gehaald om Angeliño's verdedigende zwakte te maskeren. Tegen mindere ploegen een aanvallende back (Angeliño), tegen sterkere tegenstanders een defensief sterkere back. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost August 30, 2018 Share Gepost August 30, 2018 Erg matig eerste tien minuten. Daarna goed hersteld en voor rust afstand genomen. Je had tweede helft wat rustiger aan kunnen doen ipv dat heen en weer geren. Ook vond ik Hendrix en Angelino te veel uit positie spelen. Angelino staat zijn directe tegenstander te dekken helemaal bij de zijlijn, gat tussen hem en Viergever wordt te groot, Hendrix hapt te snel met paar gevaarlijke situaties als gevolg. Was er trouwens bij, geeft wel veel uit nu je kunt betalen met pasje. Gaat ook stuk sneller gelukkig. Zijn we het goed eens. Verdedigend moeten er wel gauw stappen gemaakt gaan worden ja, want anders gaat het echt nog wel punten kosten. Dumfries vind ik ook maar mwa tot nu toe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dysproz Gepost August 30, 2018 Share Gepost August 30, 2018 Ik denk dat Dumfries gedurende het seizoen alleen maar beter gaat spelen. Ik vind Viergever de zwakste achterin. Voetballend wel aardig maar verdedigend vind ik hem een stuk minder dan Isimat. Ik ben zeer tevreden over Rosario overigens. Vorig jaar vond ik hem niet zo veel in zijn invalbeurten maar tot nu toe speelt hij heel sterk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niels Gepost August 30, 2018 Share Gepost August 30, 2018 Angelino en Dumfries staan hoger dan menig buitenspeler.. Erg leuk dat Guti ook bij ons speelt.Ben zeer benieuwd. Die linksback vind ik jammer. Zo moeilijk moet het helemaal niet zijn om wat backjes (als backup zelfs!) een kans te geven. Bewijzen ook Ajax en Feyenoord. Wel weer zonde dat de komst van Guti waarschijnlijk ten koste gaat van Rosario / Rigo. Al zullen die alsnog wel genoeg minuten krijgen dit jaar. Hendrix kan ik echt van genieten, heeft zich ontpopt tot een heerlijk vechtertje. Als de tegenstander Pereiro dan ook nog de kans geeft om te voetballen dan is het helemaal smullen. Viergever oogt een beetje als een mietje. Had ook totaal niet verwacht dat hij voor de basis zou komen. Ik dacht Schwaab - Isimat leren elkaar nog beter lezen en Viergevertje als backup. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost August 30, 2018 Share Gepost August 30, 2018 Ik vind het vooral vreemd dat Bommel weer een vriendje krijgt na Saintsbury dus ook Aziz. Wat echt geen bijzondere spelers zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost August 31, 2018 Share Gepost August 31, 2018 Bommel heeft al meer aankopen 'gekregen' dan Cocu in zijn volledige tijd als trainer van PSV, volgens mij. Ook dat Mark eindelijk de jeugd op heeft gesteld. Cocu in zijn eerste wedstrijd(en): Zoet, Brenet, Jetro, Hendrix, Bakkali, Memphis, Locadia... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost August 31, 2018 Share Gepost August 31, 2018 Ik vind het vooral vreemd dat Bommel weer een vriendje krijgt na Saintsbury dus ook Aziz. Wat echt geen bijzondere spelers zijn. Ja ben ik ook niet zo'n fan van, zeker omdat het ook back-ups zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dysproz Gepost August 31, 2018 Share Gepost August 31, 2018 Viergever is slecht he? Heeft bij Ajax één goed seizoen gehad, toen stond 'ie naast Davinson Sanchez. Als linksback was het sowieso altijd dramatisch. Ik snap ook niet dat hij zo makkelijk in de basis staat. Wellicht dat PSV rekende of nog rekent op een vertrek van Isimat. Dan maar hopen dat Sainsbury er iets van kan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost September 2, 2018 Share Gepost September 2, 2018 Vraagje ivm TopCoach-opstelling; wat verwachten jullie dat de basisopstelling voor PSV wordt? Ik heb Pereiro en die neemt nu ook de penalties, maar hoe groot is het risico dat hij op de bank terechtkomt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost September 2, 2018 Share Gepost September 2, 2018 Klein. Zijn concurrenten, Ramselaar en Mauro Jr. maken te weinig indruk in hun invalbeurtjes tot op heden. Verder heeft Bommel aangegeven niet al te veel te wisselen tussen wedstrijden door. Centraal in de verdediging en op het blok op het middenveld verwacht ik wel wijzigingen (Sains/Isi en Guti voor Schwaab/Viergever en Rosario). Verder in de beker tegen Maassluis verwacht ik wel veel wijzigingen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost September 3, 2018 Share Gepost September 3, 2018 (edited) Jammer dat Gutiérrez opgeroepen is voor Mexico, mag nu weer de oceaan overvliegen. Weet niet of het mogelijk was geweest om hem daar te laten en zijn contract te faxen, want dit is niet bevorderlijk natuurlijk. Volgens mij speelt hij woensdag nacht, 12 september, nog tegen de USA. Dan kan hij vrijdag voor het eerst heel lichtjes meetrainen, voordat hij dan gebruikt kan worden ben je begin oktober ons kennende. Edited September 3, 2018 by Sophomore Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts