Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Jupiler Pro League Topic

Fabian.

Aanbevolen berichten

5 uur geleden zei Bingbangboem:

Als Bui(j)s niet snel het licht ziet, zal het sowieso een moeilijk seizoen worden   Rond speeldag 9 o.i.d. volgt een reeks waarin we alle grote teams na elkaar bekampen, dus de punten moeten nu gepakt worden. 

Wat betreft Storm is het dubbel. Ik denk dat als we ooit willen cashen op hem (en we hebben geld nodig voor de schuldenafbouw en Operatie Zero) dat het nu dé moment is, gezien zijn stats vorig jaar. Hij is altijd erg bepalend voor ons geweest, maar het blijft een relatief beperkte speler die naar mijn mening op zijn niveau zit bij KV. Storm wisselt geniale periodes af met gigantisch zwakke periodes, waarvan de huidige nu al bezig is van voor PO2 vorig seizoen. En als hij slecht is, is hij ook écht slecht.

Persoonlijk zie ik ons liever Storm verkopen om dan nog een zuivere diepe spits te kunnen halen. Met Malede (gekwetst) en Ngoy hebben we nu twee opties daar die eigenlijk allebei beter tot hun recht komen op linksbuiten. Het zou dus misschien zelfs beter zijn voor het team dat Storm wél vertrekt, al klinkt dat gek.

Al denk ik dat de interesse van Gent een kwakkel is. Los van de vraagprijs past Storm totaal niet in het systeem van Hein.

Vind je die Ngoy dan echt een goeie? Ik vind hem 2x niks eigenlijk. In Malede zie ik nog wel iets, maar zal het moeilijk krijgen wanneer het allemaal niet zo goed loopt.

Ben wel akkoord dat jullie best Storm verkopen na vorig seizoen. Denk ook gewoon dat hij zo performant was dankzij Vrancken. Haal die nu weg en Storm zal volgens mij niet brengen wat hij vorig jaar bracht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei TomFsoccer:

Vind je die Ngoy dan echt een goeie? Ik vind hem 2x niks eigenlijk. In Malede zie ik nog wel iets, maar zal het moeilijk krijgen wanneer het allemaal niet zo goed loopt.

Ngoy is niet wedstrijdfit toegekomen, maar moest uit noodzaak meteen er staan (mede door de blessure van Malede). Ik vond dat bij Eupen al een goeie, en ook een typische KV-transfer als jonge, transfervrije Belg.

Hier moet hij nog bevestigen, maar hij heeft voorlopig een hondenjob bij gebrek aan steun + een rol die hem niet 100% ligt. Tegen Antwerp wel een geniale run van 50m die hij jammer genoeg net niet kon afwerken.

Malede ook benieuwd naar. Heb wel al gehoord dat hij in de voorbereiding als spits te licht uitviel. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 2-8-2022 om 17:44 zei Bingbangboem:

Buijs bevestigt voorlopig wat hij in de voorbereiding (niet) liet zien. Enorm trieste coach die al het goede van Vrancken van tafel heeft geveegd voor... niets in return. Verdedigend is het dramatisch, zoals geregeld onder Vrancken, maar nu is aanvallend elk patroon daarbovenop volledig weg. Zijn idee met een inzakkende verdedigende middenvelder in balverlies is hallucinant slecht. We geven op die manier ons middenveld prijs, komen opbouwend er niet uit en centraal achterin is het pure chaos.

Er zijn al héél wat supporters die zwaar aan hem twijfelen, en dat al na amper twee speeldagen. Ongezien. Onze selectie is niet wat ze vorig seizoen was, maar wat Buijs ervan maakt is gedoemd om te falen. Er zit veel meer in. Ik heb trouwens al meer lange ballen gezien dan onder de vorige vier coaches tezamen. Ook heeft hij in twee matchen al ontiegelijk veel gewisseld, zowel qua spelers als systeem. Het komt allemaal héél amateuristisch over.

Overmorgen staat een supportersinfovergadering (met vragenronde) gepland die oorspronkelijk bedoeld was om simpelweg kennis te maken met Buijs. Hij zal daar al serieus op de rooster worden gelegd, me dunkt. 

Zo kennen we Buijs. Leunen op de defensie ( en wanneer die minder is gaat het mis ) Veel wisselen van tactiek en spelers. Zijn geluk bij Groningen was de 1e jaren een zeer stabiele verdediging 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minuten geleden zei RubenS2:

Jurgen Ekkelenkamp normaal naar Club Brugge (als hij slaagt voor de medische testen). Iemand die hem al heeft zien spelen en wat meer kan vertellen?

Vooral een loper op het middenveld. Goede infiltraties zonder bal en hij scoorde in de jeugd vrij makkelijk. Hij speelde er zelfs enkele wedstrijden in de spits, maar moet het op het hoogste niveau nog laten zien. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei RubenS2:

Jurgen Ekkelenkamp normaal naar Club Brugge (als hij slaagt voor de medische testen). Iemand die hem al heeft zien spelen en wat meer kan vertellen?

Bij Ajax viel hij niet meteen op. Was niet goed genoeg voor Ajax 1. Is zoals hierboven gezegd iemand met loopvermogen die kan scoren. Alleen geen idee hoe hij erop staat na een jaar in Berlijn. Ben ook wel benieuwd naar hem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei RubenS2:

Nummer 10 met veel diepgang en scorend vermogen.  Voetballend minder. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was net opgelucht dat hij niet naar ons kwam. Aan dergelijk type hebben we volgens mij geen nood - Gerkens is volgens mij een vergelijkbaar type. Anderzijds missen we wel nog wat scorend vermogen.

Er is meer nood aan een creatieve speler op het middenveld. Laat ons hopen dat dat ook nog komt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei Michiel RAFC:

Ik was net opgelucht dat hij niet naar ons kwam. Aan dergelijk type hebben we volgens mij geen nood - Gerkens is volgens mij een vergelijkbaar type. Anderzijds missen we wel nog wat scorend vermogen.

Er is meer nood aan een creatieve speler op het middenveld. Laat ons hopen dat dat ook nog komt. 

Inderdaad, een Gerkens in vorm is een betere versie van Ekkelenkamp.

Die creativiteit ontbreekt zeker nog bij Antwerp op het middenveld. Vorig jaar eigenlijk ook al.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei FlyD:

Inderdaad, een Gerkens in vorm is een betere versie van Ekkelenkamp.

Die creativiteit ontbreekt zeker nog bij Antwerp op het middenveld. Vorig jaar eigenlijk ook al.

Ik mag hopen dat Ekkelenkamp een betere versie is van Gerkens ;c 

Klopt, Refaelov is nooit vervangen geweest. Fischer heeft dit een half seizoen deels kunnen opvangen qua statistieken, maar moet zeker nog iets bij. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 19-7-2022 om 23:07 zei RubenS2:

Inderdaad @Bogatyr, ik sluit me niet aan bij je visie over Club Brugge ;) Met deze selectie (zelfs wanneer CDK en Lang nog vertrekken) is het kampioenschap eigenlijk een must. En ik verwacht veel van Hoefkens.

Het lijkt er nu al op of Hoefkens de stress niet aankan. Ik vraag me af of het de juiste keuze was een onervaren trainer aan te nemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites