Jump to content
Pre-order FM25 nu. Steun MU & ontvang korting! ×

Jupiler Pro League Topic

Fabian.

Recommended Posts

King XVI zei:
Woensdag nog even Oostende inpakken :LO: Denk dat Gevaert wel met een soort van B-ploeg zal aantreden. Limbombe is alleszins geschorst en Debaty zal wel keepen. Vermoed dat o.a. Heymans, Adesanya, Dequevy en N'diaye hun kans gaan krijgen.

Lensherr zei:
Joos is vandaag ook weer op niveau;e

Lakigigar zei:
ja idd grappig.

haidabeach zei:
:mrgy:
Edited by Rogier.

Woensdag nog even Oostende inpakken :LO: Denk dat Gevaert wel met een soort van B-ploeg zal aantreden. Limbombe is alleszins geschorst en Debaty zal wel keepen. Vermoed dat o.a. Heymans, Adesanya, Dequevy en N'diaye hun kans gaan krijgen.

Joos is vandaag ook weer op niveau;e

ja idd grappig.

:mrgy:

Heerlijke wedstrijd zeg. Biset-Colpaert is echt een heerlijk duo achteraan, Omolo speelde ook fantastisch en Owusu uiteraard. Heel volwassen gespeeld, eigenlijk geen enkele echte kans weggegeven. Denk dat ik zaterdag wel even ga kijken tegen Tubeke hoor :< #Successupporter

Ik heb een abonnement voor 100 euro (student + "voorverkoop"korting), is minder dan 6 euro per match. Als jij 5 keer successupporter bent dan zit je er al aan ;)

Anderlecht heeft een bom gelegd onder de bouw van het nieuwe nationale stadion, dat moet verrijzen op Parking C in Brussel. "Het huidige project is niet verzoenbaar met onze visie", klinkt het. In het project rond het Eurostadion ging Anderlecht huur betalen en daarover was in juni een akkoord, zij het wel onder opschortende voorwaarden. Daar komt Anderlecht nu op terug. De Belgische bond spreekt in een korte reactie van "slecht nieuws".

Ja jongens, hállo

Heerlijke wedstrijd zeg. Biset-Colpaert is echt een heerlijk duo achteraan, Omolo speelde ook fantastisch en Owusu uiteraard. Heel volwassen gespeeld, eigenlijk geen enkele echte kans weggegeven. Denk dat ik zaterdag wel even ga kijken tegen Tubeke hoor :< #Successupporter

Hoop dat ge al een ticket hebt want veel plek is er ni meer ;c

Stand van zaken op officiële website RAFC

- Vandaag was het weer een drukte van jewelste op de Bosuil. Er gingen opnieuw bijna 3000 tickets over de toonbank, wat het totaal op 11.877 verkochte plaatsen brengt. Dit is het overzicht van de beschikbare plaatsen:

Tribune 2: 150 plaatsen

Tribune 3: 20 plaatsen

Tribune 1: vak B & D: 1100 plaatsen

Tribune 1: vak A, E & C: uitverkocht

Het is mij een raadsel hoe we die match hebben gewonnen. Ja allez, omdat Lokeren ook belachelijk slecht was, maar bon. Zo een ongelofelijk traag tempo, hele team dat bang achteruit kruipt, hele simpele passes die te moeilijk blijken. Kunt wel een Vazquez bekritiseren zoveel je wil, maar als hij en Refaelov spelen dan wordt er tenminste gevoetbald. Ik weet niet hoe je dit noemt wat ze vanmiddag deden :cab: echt triestige match