Lenstra Geplaatst 4 januari 2022 Share Geplaatst 4 januari 2022 Toch een aparte move van Dante Rigo. Ik heb dat altijd wel een prettige voetballer gevonden, te licht voor PSV, maar leek me dat hij nog wel meer opties had? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 4 januari 2022 Share Geplaatst 4 januari 2022 (bewerkt) Heeft het natuurlijk nooit ergens laten zien, ook niet als die verhuurd was. Moet dan altijd denken aan Aadje Afkoopsom en zijn woorden 4 januari 2022 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RubenS2 Geplaatst 8 januari 2022 Share Geplaatst 8 januari 2022 Iemand van de Nederlanders die meer kan vertellen over Schreuder? Ik kan hem lastig inschatten, aangezien hij vooral 'assistent van' is geweest. Dante Rigo naar het (quasi gedegradeerde) Beerschot is inderdaad opmerkelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 8 januari 2022 Share Geplaatst 8 januari 2022 Presteerde bij Twente redelijk prima met wel heel saai voetbal. Als assistent overal gewaardeerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 26 januari 2022 Share Geplaatst 26 januari 2022 Dat Anderlecht... Magallan is daar verdedigend gezien de beste verdediger, Hoedt de slechtste. En blij dat we ook eens door krijgen hoe overschat die Zirkzee wel niet is, kan er echt weinig van. De veteraan Rafelov nog met afstand de beste. Kompany die denkt dat die Guardiola is met Gomez op linksback Arme club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 26 januari 2022 Share Geplaatst 26 januari 2022 20 minuten geleden zei cimbomcu: Dat Anderlecht... Magallan is daar verdedigend gezien de beste verdediger, Hoedt de slechtste. En blij dat we ook eens door krijgen hoe overschat die Zirkzee wel niet is, kan er echt weinig van. De veteraan Rafelov nog met afstand de beste. Kompany die denkt dat die Guardiola is met Gomez op linksback Arme club. Wel de op-één-na jongste speler in Europa die betrokken is bij 15 goals las ik van de week. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 26 januari 2022 Share Geplaatst 26 januari 2022 dat Cercle is me een potje bizar ook. stijf onderaan met Beerschot en dan ineens (wel met een nieuw trainer en een opstormend talent) 24 op 27 en nu onbedreigd in het linker rijtje met uitzicht op play-offs voor Europa. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 26 januari 2022 Share Geplaatst 26 januari 2022 1 uur geleden zei cimbomcu: Dat Anderlecht... Magallan is daar verdedigend gezien de beste verdediger, Hoedt de slechtste. En blij dat we ook eens door krijgen hoe overschat die Zirkzee wel niet is, kan er echt weinig van. De veteraan Rafelov nog met afstand de beste. Kompany die denkt dat die Guardiola is met Gomez op linksback Arme club. En waarop baseer je al je punten? De wedstrijd vandaag tegen Cercle? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 27 januari 2022 Share Geplaatst 27 januari 2022 Ja. Zirkzee is nou typisch een speler die veel voordeel heeft gehad van zijn fysiek. Nu merk je dat hij letterlijk geen bal vast houdt, alle duels verliest. Het lijkt ook meer een 9,5 dan een echte spits. Slappe gast. Hij heeft een goed schot maar moet nog zoveel leren. Maar wil graag de kop indrukken dat mensen denken dat het niveau Bayern is en of de opvolger is van Lewandowski straks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 27 januari 2022 Share Geplaatst 27 januari 2022 (bewerkt) Denk dat de kans dat de opvolger van Lewa ook maar in de buurt van zijn niveau gaat komen per definitie niet zo groot is. Bedoel is een jaar of vijftig geleden dat Bayern zo'n spits had. Tenzij Haaland... Dus dat is een oneerlijke meetlat imo. 27 januari 2022 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 27 januari 2022 Share Geplaatst 27 januari 2022 18 uur geleden zei cimbomcu: Dat Anderlecht... Magallan is daar verdedigend gezien de beste verdediger, Hoedt de slechtste. En blij dat we ook eens door krijgen hoe overschat die Zirkzee wel niet is, kan er echt weinig van. De veteraan Rafelov nog met afstand de beste. Kompany die denkt dat die Guardiola is met Gomez op linksback Arme club. 7 minuten geleden zei cimbomcu: Ja. Zirkzee is nou typisch een speler die veel voordeel heeft gehad van zijn fysiek. Nu merk je dat hij letterlijk geen bal vast houdt, alle duels verliest. Het lijkt ook meer een 9,5 dan een echte spits. Slappe gast. Hij heeft een goed schot maar moet nog zoveel leren. Maar wil graag de kop indrukken dat mensen denken dat het niveau Bayern is en of de opvolger is van Lewandowski straks. Wat mij betreft zit de beste verdediger van Anderlecht op de bank (Harwood-Bellis). Zirkzee is vooral zeer wisselvallig. Hij wisselt heel goede wedstrijden/momenten af met slappe optredens. Hij is inderdaad meer een 9,5 met een verrassend goede passing. Rafaelov is eigenlijk ook een momentenvoetballer en vooral aan de bal en met de dode spelmomenten kan hij op dit niveau nog het verschil maken. Bij balverlies heb je er weinig aan. Gomez als linksback is inderdaad een uitvinding van Kompany en dat werkt, zeker in balbezit, in de meeste wedstrijden heel aardig. Verdedigend blijft het wat mij betreft allemaal vrij kwetsbaar, maar daar wordt hij ook niet geholpen met Rafaelov voor hem en Hoedt naast hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 27 januari 2022 Share Geplaatst 27 januari 2022 3 minuten geleden zei Sophomore: Denk dat de kans dat de opvolger van Lewa ook maar in de buurt van zijn niveau gaat komen per definitie niet zo groot is. Bedoel is een jaar of vijftig geleden dat Bayern zo'n spits had. Tenzij Haaland... Dus dat is een oneerlijke meetlat imo. Vlahovic heeft ook wel iets weg van Lewandowski qua profiel. Maar die gaat nu naar Juve. Mooi voor de club, maar vraag mij af of je daar echt beter van gaat worden als spits nu.. Te weinig bediening. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 27 januari 2022 Share Geplaatst 27 januari 2022 2 uur geleden zei Sophomore: Denk dat de kans dat de opvolger van Lewa ook maar in de buurt van zijn niveau gaat komen per definitie niet zo groot is. Bedoel is een jaar of vijftig geleden dat Bayern zo'n spits had. Tenzij Haaland... Dus dat is een oneerlijke meetlat imo. Toen die 3 goals bij Bayern maakte hoorde ik dat wel eens hier in chauvinistisch Nederland. Huh waarom haalt Bayern Choupo? Ze hebebn toch Zirkzee. Huh waarom speelt hij bij Jong Oranje niet.. dat soort dingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 27 januari 2022 Share Geplaatst 27 januari 2022 2 uur geleden zei FlyD: Wat mij betreft zit de beste verdediger van Anderlecht op de bank (Harwood-Bellis). Zirkzee is vooral zeer wisselvallig. Hij wisselt heel goede wedstrijden/momenten af met slappe optredens. Hij is inderdaad meer een 9,5 met een verrassend goede passing. Rafaelov is eigenlijk ook een momentenvoetballer en vooral aan de bal en met de dode spelmomenten kan hij op dit niveau nog het verschil maken. Bij balverlies heb je er weinig aan. Gomez als linksback is inderdaad een uitvinding van Kompany en dat werkt, zeker in balbezit, in de meeste wedstrijden heel aardig. Verdedigend blijft het wat mij betreft allemaal vrij kwetsbaar, maar daar wordt hij ook niet geholpen met Rafaelov voor hem en Hoedt naast hem. Dank voor je reactie, jij kijkt dus vaker? Ik vond het maar bijzonder, ook gewoon opbouwen vanuit achter met Hoedt-Magallan :R. Vond het wel leuk om Magallan te zien weer, verdedigend best goed en ijzersterk in duels, aardige lange bal ook. Maar een bal in de voeten moet je hem niet geven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 27 januari 2022 Share Geplaatst 27 januari 2022 37 minuten geleden zei cimbomcu: Dank voor je reactie, jij kijkt dus vaker? Ik vond het maar bijzonder, ook gewoon opbouwen vanuit achter met Hoedt-Magallan :R. Vond het wel leuk om Magallan te zien weer, verdedigend best goed en ijzersterk in duels, aardige lange bal ook. Maar een bal in de voeten moet je hem niet geven Ja, heb de laatste jaren vooral leedvermaak gehad als het om Anderlecht gaat. Toch vind ik het ook jammer om te zien hoe daar de laatste jaren beleid is gevoerd. Magallan als pure mandekker gaat meestal nog wel, maar hij blundert toch ook nog regelmatig. Voor mij is het onbegrijpelijk dat Harwood-Bellis werd geslachtofferd. Dat was in het begin van het seizoen misschien wel de best presterende speler bij Anderlecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 27 januari 2022 Share Geplaatst 27 januari 2022 Ik zit voor het eerst in mijn leven een potje Belgisch voetbal te kijken. Club - RUSG. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 27 januari 2022 Share Geplaatst 27 januari 2022 4 uur geleden zei FlyD: Wat mij betreft zit de beste verdediger van Anderlecht op de bank (Harwood-Bellis). Harwood-Bellis speelt ondertussen al bij Stoke hoor Omdat Delcroix terug is en Zeno Debast zijn kans krijgt, moest een van de 2 huurlingen terug naar afzender. Weliswaar hebben ze de verkeerde teruggestuurd maar bon Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 27 januari 2022 Share Geplaatst 27 januari 2022 26 minuten geleden zei Arezo: Ik zit voor het eerst in mijn leven een potje Belgisch voetbal te kijken. Club - RUSG. Armtierig wel dat Club Brugge. Komt niet veel uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 27 januari 2022 Share Geplaatst 27 januari 2022 Het Alfred Schreuder-effect. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 31 januari 2022 Share Geplaatst 31 januari 2022 Citaat Didier Lamkel Zé is volgens Russische media op weg naar FC Chimki, hekkensluiter in de Russische Premier League. De Kameroener werd door Royal Antwerp verhuurd aan het Slowaakse Dunajska Streda en keerde deze maand terug uit Slowakije. Lamkel Zé heeft bij Antwerp nog een contract tot medio 2023, maar het enfant terrible belandde daar op een zijspoor nadat hij vorig jaar provocerend een Anderlecht-shirt aantrok op weg naar de club en zo (tevergeefs) openlijk flirtte met een transfer naar Anderlecht. Hier ben je vast ontzettend rouwig om @Michiel RAFC Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 31 januari 2022 Share Geplaatst 31 januari 2022 1 minuut geleden zei Fantasy: Hier ben je vast ontzettend rouwig om @Michiel RAFC Heel jammer, want intrinsiek in mijn (subjectieve) ogen de meest complete voetballer uit de Jupiler Pro League. Snel, sterk, scorend vermogen, 2-voetig, ... Maar dommer vind je ze gewoon niet. Kan inderdaad best zo ver mogelijk weggaan want op de Bosuil is hij niet echt meer welkom na al die fratsen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 31 januari 2022 Share Geplaatst 31 januari 2022 Ik ben toch blij dat hij niet naar OHL is gegaan zoals de geruchten eerst waren. Skov Olsen trouwens naar Club Brugge. Die geven nog eens miljoenen uit aan een buitenspeler. Wel een jongen die veel talent heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 31 januari 2022 Share Geplaatst 31 januari 2022 Dure aankoop van Brugge wordt dus uitgeleend aan AZ. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 31 januari 2022 Share Geplaatst 31 januari 2022 30 minuten geleden zei rich ruzzian: Dure aankoop van Brugge wordt dus uitgeleend aan AZ. Kamal Sowah. Heel leuke speler. Deed het fantastisch bij OHL. Bij Club Brugge kwam het er niet uit en speelde dan een dramatische wedstrijd in de CL tegen Leipzig toen hij plots als wingback moest spelen. Bij AZ zal hij weer gewoon als rechtsbuiten spelen vermoed ik en dan kan het een prima transfer zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 31 januari 2022 Share Geplaatst 31 januari 2022 als Sowah echte en pure rechtsbuiten is, snap ik in de eerste plaats niet dat hij naar Club is gegaan, die toch wel vaak 3-5-2 spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten