Michiel RAFC Gepost April 12 Share Gepost April 12 15 minuten geleden zei Miz: Hoelang mag/mocht hij niet meer binnen? Goh, tegen dat dat uitgesproken was, mocht er geen publiek meer in de stadia, dus ik weet het niet meer 100%. Maar ik dacht een 3-tal maanden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost April 12 Share Gepost April 12 9 uur geleden zei Michiel RAFC: Goh, tegen dat dat uitgesproken was, mocht er geen publiek meer in de stadia, dus ik weet het niet meer 100%. Maar ik dacht een 3-tal maanden. Wanneer komt een definitieve uitspraak over Union? Lijkt mij handig dat dat zo is voordat ze aan play-offs beginnnen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miz Gepost April 12 Share Gepost April 12 (edited) Er is vandaag een bericht naar buiten gebracht vanwege het Bondsparket: Edited April 12 by Miz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michiel RAFC Gepost April 12 Share Gepost April 12 Dat is de vordering inderdaad. Maar Beerschot kennende zullen zij alle beroepsmogelijkheden wel benutten. Zou hen sieren dat ze gewoon hun straf aanvaarden. Die 4 wedstrijden zonder publiek zal ook weinig invloed hebben. Veel volk zal daar in 1B toch niet op af komen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miz Gepost April 12 Share Gepost April 12 1 uur geleden zei Michiel RAFC: Dat is de vordering inderdaad. Maar Beerschot kennende zullen zij alle beroepsmogelijkheden wel benutten. Zou hen sieren dat ze gewoon hun straf aanvaarden. Die 4 wedstrijden zonder publiek zal ook weinig invloed hebben. Veel volk zal daar in 1B toch niet op af komen Alsof Beerschijt ooit al iets sierlijks heeft gedaan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim' Gepost April 13 Share Gepost April 13 9 uur geleden zei Miz: Alsof Beerschijt ooit al iets sierlijks heeft gedaan. Het zal vast niet je favoriete club zijn, maar zullen we clubs gewoon bij hun naam noemen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miz Gepost April 13 Share Gepost April 13 48 minuten geleden zei Tim': Het zal vast niet je favoriete club zijn, maar zullen we clubs gewoon bij hun naam noemen? Prima. Dan noem ik ze bij hun geuzennaam, de ratten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mansveld Gepost April 13 Share Gepost April 13 47 minuten geleden zei Tim': Het zal vast niet je favoriete club zijn, maar zullen we clubs gewoon bij hun naam noemen? Ach joh, soms moet je mensen even de frustraties van vijf jaar niks presteren van hun club van zich af laten schrijven. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miz Gepost April 13 Share Gepost April 13 30 minuten geleden zei Mansveld: Ach joh, soms moet je mensen even de frustraties van vijf jaar niks presteren van hun club van zich af laten schrijven. Gelukkig verandert dat komende maandag als we de bekerfinale winnen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim' Gepost April 13 Share Gepost April 13 2 uur geleden zei Miz: Prima. Dan noem ik ze bij hun geuzennaam, de ratten. Of je doet gewoon normaal en noemt ze Beerschot. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miz Gepost April 13 Share Gepost April 13 1 minuut geleden zei Tim': Of je doet gewoon normaal en noemt ze Beerschot. Dat is gewoon hun bijnaam hoor, de kielse ratten. Net zoals KV Mechelen de kakkers zijn of Club Brugge de boeren zijn. Zie het probleem niet goed om eerlijk te zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost April 13 Share Gepost April 13 3 minuten geleden zei Miz: Dat is gewoon hun bijnaam hoor, de kielse ratten. Net zoals KV Mechelen de kakkers zijn of Club Brugge de boeren zijn. Zie het probleem niet goed om eerlijk te zijn. Dan past Meijer daar wel goed bij de Boeren Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RubenS2 Gepost April 18 Share Gepost April 18 Op 13-4-2022 om 12:23 zei Djurovski: Dan past Meijer daar wel goed bij de Boeren Kan die jongen wat voetballen trouwens? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost April 18 Share Gepost April 18 31 minuten geleden zei RubenS2: Kan die jongen wat voetballen trouwens? Hij doet het leuk na de winterstop toen die basisspeler werd. Goede voorzet en drang naar voren. Maar vind 6 miljoen veel. Ben benieuwd voor welke bedragen Duarte en JSL dan wel niet gaan vertrekken die vallen mij veel meer op. Denk dat Meijer wel aardig wat potentie heeft. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miz Gepost April 24 Share Gepost April 24 Tussenkomst van de VAR moest weer vijf minuten duren hoor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian. Gepost April 26 Share Gepost April 26 Blijf het toch tamelijk bizar vinden hoe eenvoudig Union overeind blijft tot dusver. Weinig spelers waarvan je verwacht dat ze heel veel hogerop kunnen, maar toch is het allemaal heel degelijk. Zo'n Undav ook, vond hem tegen Anderlecht niet eens heel sterk spelen en aan het eind heeft hij doodleuk 3 assists op zijn naam. Hoop echt dat ze het gaan redden, al zal de titel waarschijnlijk wel in Brugge terecht komen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miz Gepost April 26 Share Gepost April 26 Denk ook niet dat ze het zullen redden hoor, maar bizar vind ik het niet. Ze hebben gewoon een heel goede organisatie en zijn dodelijk efficiënt voor doel. Undav wordt volgens mij nog steeds zwaar onderschat. Vanzeir kan ook wel een niveautje hoger spelen, zelfde geldt voor Nielsen, Kozlowski en Mitoma. Als ze tegen Club 3 op 6 kunnen pakken zie ik ze kampioen worden. Kan je het je voorstellen, Union volgend jaar in de Champions League? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost April 28 Share Gepost April 28 Op 26-4-2022 om 14:32 zei Miz: Denk ook niet dat ze het zullen redden hoor, maar bizar vind ik het niet. Ze hebben gewoon een heel goede organisatie en zijn dodelijk efficiënt voor doel. Undav wordt volgens mij nog steeds zwaar onderschat. Vanzeir kan ook wel een niveautje hoger spelen, zelfde geldt voor Nielsen, Kozlowski en Mitoma. Als ze tegen Club 3 op 6 kunnen pakken zie ik ze kampioen worden. Kan je het je voorstellen, Union volgend jaar in de Champions League? Zie union Berlin daar niet spelen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kami Gepost April 29 Share Gepost April 29 Union zal zijn Europese wedstrijden (wellicht) in Leuven spelen (voorrondes) en op de Heizel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kami Gepost May 1 Share Gepost May 1 Seraing blijft een seizoen langer in de JPL, RWDM promoveert niet (helaas). Had het liever omgekeerd gezien. Match nadien alweer ontsierd door rellen. Belachelijk... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miz Gepost May 1 Share Gepost May 1 Had ook liever RWDM terug in eerste gezien, maar misschien is het voor de club zelf niet slecht om nog even in tweede klasse te blijven hangen. Je mag ook niet te snel stijgen namelijk, vorig jaar speelden ze nog provinciaal he. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FlyD Gepost May 1 Share Gepost May 1 Jammer dat Union 2 punten laat liggen tegen Antwerp. Nu maar hopen dat Anderlecht ze kan helpen vanavond. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Netzwerk Gepost May 3 Share Gepost May 3 Op 1-5-2022 om 08:18 zei Miz: Had ook liever RWDM terug in eerste gezien, maar misschien is het voor de club zelf niet slecht om nog even in tweede klasse te blijven hangen. Je mag ook niet te snel stijgen namelijk, vorig jaar speelden ze nog provinciaal he. Hoe kom je daar nu weer bij? RWDM speelde vorig jaar gewoon ook 1B. Ik anderzijds kijk al uit naar de integratie van de belofteteams in Tweede Amateur! Een reeks met Antwerp B, Beerschot B, KVM B, Lyra Lierse, Berchem en de Racing zou zomaar kunnen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miz Gepost May 4 Share Gepost May 4 Excuseer dat ik er een seizoen naast zat hoor. Punt blijft hetzelfde. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Netzwerk Gepost May 4 Share Gepost May 4 7 uur geleden zei Miz: Excuseer dat ik er een seizoen naast zat hoor. Punt blijft hetzelfde. Eerste nationale is geen provinciaal trouwens. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts