Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Transfernieuws

Mvdv

Aanbevolen berichten

25 minuten geleden zei LiverpoolFC:

Roda meldt zich voor Lennard Hartjes (1908.nl)

ben eens benieuwd... Ken de hele speler niet.

Hij speelt meestal als (verdedigende) middenvelder. Heeft mij nooit kunnen overtuigen in de wedstrijden dat ik hem zag spelen. Vooral vanwege zijn lage handelingssnelheid vertraagt hij het spel in de opbouw terwijl hij daarin net een belangrijke rol wil spelen. Ook fysiek mist hij snelheid. Scoorde in de voorbereiding wel een heerlijke goal tegen NAC (speelde toen als VC geloof ik). 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 6-8-2022 om 22:15 zei Acquafresca:

Torreira en Mertens onderweg. Sergio Olivera paar maanden terug getekend net als Seferovic. Zo jammer dat we geen Europees spelen. 

Misschien een keer goed, even focus op goed presteren in de competitie en een beetje normaal voetballen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 8-8-2022 om 20:38 zei FlyD:

Hij speelt meestal als (verdedigende) middenvelder. Heeft mij nooit kunnen overtuigen in de wedstrijden dat ik hem zag spelen. Vooral vanwege zijn lage handelingssnelheid vertraagt hij het spel in de opbouw terwijl hij daarin net een belangrijke rol wil spelen. Ook fysiek mist hij snelheid. Scoorde in de voorbereiding wel een heerlijke goal tegen NAC (speelde toen als VC geloof ik). 

Ik zou 't wel mooi vinden als hij in de KKD een jaar de ruimte krijgt om aan z'n handelingssnelheid te werken. Al blijft het de vraag in hoeverre dat gaat lukken, maar hij is pas 19. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar gaan we weer :-D

Quizvraag, van wie zijn deze uitspraken?

''".... is één van de meest getalenteerde en veelzijdige verdedigers van Nederland. Groot, snel, elegant, intelligent, kopsterk en uitmuntend aan de bal. ''

De medische staf van .... heeft na een minutieuze keuring het licht met overtuiging op groen gezet: de schade is niet blijvend en via een uitgekiend programma moet ... binnen afzienbare tijd speelklaar zijn. Voor ..... een geweldige acquisitie. Voor nu en de toekomst."

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei PJHoutman:

Letterlijk iedere trainer, TD of persvoorlichter van welke Nederlandse club dan ook. Wat moeten we hier uit halen?

..... Kans nummer 2 voor jou dan.

"Als ..... aan de bal komt, maakt de cornervlag een buiging. Een speler over wiens spel de deken van mystiek ligt, die een hang naar durf en esthetica belichaamt. Zijn moed en creativiteit maken ...... het prototype van de crowdpleaser. Een fijnbesnaard technicus, onberekenbaar voor zijn tegenstander. Een speler die in één geniale flits een wedstrijd kan beslissen. Daarnaast is hij fysiek sterk en heeft een hoge werkethiek. Een winnaar en een leider."

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei cimbomcu:

"Als Noa Lang aan de bal komt, maakt de cornervlag een buiging. Een speler over wiens spel de deken van mystiek ligt, die een hang naar durf en esthetica belichaamt. Zijn moed en creativiteit maken Noa Lang het prototype van de crowdpleaser. Een fijnbesnaard technicus, onberekenbaar voor zijn tegenstander. Een speler die in één geniale flits een wedstrijd kan beslissen. Daarnaast is hij fysiek sterk en heeft een hoge werkethiek. Een winnaar en een leider."

Noa Lang?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei cimbomcu:

"Als ..... aan de bal komt, maakt de cornervlag een buiging. Een speler over wiens spel de deken van mystiek ligt, die een hang naar durf en esthetica belichaamt. Zijn moed en creativiteit maken ...... het prototype van de crowdpleaser. Een fijnbesnaard technicus, onberekenbaar voor zijn tegenstander. Een speler die in één geniale flits een wedstrijd kan beslissen. Daarnaast is hij fysiek sterk en heeft een hoge werkethiek. Een winnaar en een leider."

Dat is natuurlijk Tannane

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei delichris:

Locadia naar een club in Iran is ook wel apart. Die jongen had toch ook in Europa kunnen blijven?

9 uur geleden zei LouisPSV:

Ja, NEC wilde hem graag hebben. Zou wel weer om knaken gaan, anders ga je niet in Iran spelen.

Zal inderdaad wel om de euro’s gaan. Die zal wel het 10-voudige verdienen van wat hij bij NEC zou krijgen. En zijn carrière is toch al min of meer voorbij. Dat wordt nooit meer iets. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik verwacht drukte vandaag hier.

Citaat

Kasper Dolberg zet zijn carrière voort bij Sevilla, zo melden Spaanse en Franse media. De La Liga-subtopper neemt de ex-Ajacied op huurbasis over van OGC Nice, met een optie tot koop.

Dolberg reist woensdag naar Sevilla af om de medische keuring te ondergaan, weet onder meer Marca. De 24-jarige Deen was bij Nice op het tweede plan geraakt. Hij begon nog veelbelovend aan de Côte d'Azur, nadat hij in 2019 voor twintig miljoen euro overkwam van Ajax. Hij scoorde in zijn eerste Ligue 1-seizoen elf keer in 23 duels, maar in de laatste twee seizoenen bleef hij telkens steken op zes goals.

Bij Nice krijgen Amine Gouiri en Andy Delort momenteel de voorkeur boven Dolberg, die zijn heil daarom zoekt in Spanje. De spits was eerder deze zomer nog in beeld om de Deense enclave bij Brentford uit te breiden.

Umar Sadiq was ook in beeld bij Sevilla, maar hij gaat aan de slag bij Real Sociedad. De Basken betalen 25 miljoen euro voor de beoogde opvolger van Alexander Isak, meldt Fabrizio Romano.

Link naar opmerking
Deel via andere websites