Srangaman Geplaatst 10 januari 2023 Share Geplaatst 10 januari 2023 Het moet allemaal wat constanter om van dit soort mannen te winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 10 januari 2023 Share Geplaatst 10 januari 2023 Zo hij vlamt even terug Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 10 januari 2023 Share Geplaatst 10 januari 2023 Zojuist zei Erwin.: Zo hij vlamt even terug Pfoe maar Portela is gewoon te sterk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 10 januari 2023 Share Geplaatst 10 januari 2023 Pijnlijk deze.... Prima leg die laatste Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 10 januari 2023 Share Geplaatst 10 januari 2023 Ai, zuur. 3 darts voor een dubbel missen en Portela gooit 70 uit. Helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 10 januari 2023 Share Geplaatst 10 januari 2023 Zojuist zei Srangaman: Het moet allemaal wat constanter om van dit soort mannen te winnen. Ik denk dat wij met ze allen naar het volgende toernooi moeten gaan om de tegenstander uit te joelen tot hij een koptelefoon op ze hoofd zet en zo uit ze concentratie is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 10 januari 2023 Share Geplaatst 10 januari 2023 Poh. Zonde dit. Moet hier gewoon 8 uitgooien om terug in de partij te komen, maar helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 januari 2023 Share Geplaatst 10 januari 2023 Zonde, Portela toch scorend wat beter in veel legs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 10 januari 2023 Share Geplaatst 10 januari 2023 Vier keer ton plus gooien, klaar staan op 4 en dan checkt die Portela 70 uit. Jammer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 10 januari 2023 Share Geplaatst 10 januari 2023 Helaas, op klasse verslagen. Morgen belangrijke dag, hopen op een bye en niet-crappy loting. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 10 januari 2023 Share Geplaatst 10 januari 2023 Jammer, 3 pijlen voor de leg.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 10 januari 2023 Share Geplaatst 10 januari 2023 Morgen maar verder vlammen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 10 januari 2023 Share Geplaatst 10 januari 2023 2 minuten geleden zei La Pulga: Ik denk dat wij met ze allen naar het volgende toernooi moeten gaan om de tegenstander uit te joelen tot hij een koptelefoon op ze hoofd zet en zo uit ze concentratie is. Hoe laat moet ik je ophalen morgen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 10 januari 2023 Share Geplaatst 10 januari 2023 2 minuten geleden zei Elsjorro1990: Ai, zuur. 3 darts voor een dubbel missen en Portela gooit 70 uit. Helaas. Die was zuur inderdaad, maar overal was Portela gewoon een klasse beter. Aantal sterke legs waarbij je machteloos bent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 10 januari 2023 Share Geplaatst 10 januari 2023 1 minuut geleden zei Srangaman: Hoe laat moet ik je ophalen morgen Wel 2 uurtjes van te voren, kunnen we nog even voordrinken (thee uiteraard) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 10 januari 2023 Share Geplaatst 10 januari 2023 21 minuten geleden zei La Pulga: Wel 2 uurtjes van te voren, kunnen we nog even voordrinken (thee uiteraard) Muntthee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 10 januari 2023 Share Geplaatst 10 januari 2023 Dit is wel de definitie van op de schopstoel zitten; In het geel betekent mógelijk donderdag verder. Wordt leuk morgen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 10 januari 2023 Share Geplaatst 10 januari 2023 Wel met bokkepootjes neem ik aan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 10 januari 2023 Share Geplaatst 10 januari 2023 Morgen gaan we er weer voor zitten met z'n allen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 10 januari 2023 Share Geplaatst 10 januari 2023 Is er al een tijdstip bekend? Hopelijk zit ik dan niet bij de fysio. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 10 januari 2023 Share Geplaatst 10 januari 2023 10 minuten geleden zei La Pulga: Is er al een tijdstip bekend? Hopelijk zit ik dan niet bij de fysio. Ik heb een externe training. App mij live. Spannendddddd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 10 januari 2023 Share Geplaatst 10 januari 2023 3 uur geleden zei Dansmeister: Ik heb een externe training. App mij live. Spannendddddd O ja dat komt wel goed, als het niet te vroeg is. Wat slaap ik de laatste tijd lekker man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 11 januari 2023 Share Geplaatst 11 januari 2023 Vandaag een bye en een wedstrijd winnen, of twee wedstrijden winnen zou genoeg moeten zijn voor mij. Moeten er niet teveel man met 0 of 1 punt de laatste 8 halen vandaag... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 11 januari 2023 Share Geplaatst 11 januari 2023 Lekker spannend.x Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 11 januari 2023 Share Geplaatst 11 januari 2023 2 uur geleden zei Satyr: Vandaag een bye en een wedstrijd winnen, of twee wedstrijden winnen zou genoeg moeten zijn voor mij. Moeten er niet teveel man met 0 of 1 punt de laatste 8 halen vandaag... Succes vandaag. Hoe laat speel je je eerste pot? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten