FlyD Geplaatst 18 maart Share Geplaatst 18 maart 10 uur geleden zei Urbeto: Heeft Van Bergen ooit iets goed gedaan? Denk dat dat een van de slechtste buitenspelers is die ik ooit in de Eredivisie aan het werk heb gezien. Toch verrassend dat die vraag van jou komt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 18 maart Share Geplaatst 18 maart Belachelijk afgekeurde goal trouwens, wordt je toch behoorlijk hard genaaid door deheer Kooij. Als je als keeper daar al tegen beschermd wordt, kun je je altijd wel laten vallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 18 maart Share Geplaatst 18 maart 2 minuten geleden zei Rogier.: Belachelijk afgekeurde goal trouwens, wordt je toch behoorlijk hard genaaid door deheer Kooij. Als je als keeper daar al tegen beschermd wordt, kun je je altijd wel laten vallen. Ik lees niks nieuws. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 18 maart Share Geplaatst 18 maart Van Bergen Bruns Kooij Kjolo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart Zo ja, wat speelde die Klojo sterk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart Ik wil altijd die J en die L omwisslen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 maart Share Geplaatst 27 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 27 maart Share Geplaatst 27 maart Wat een pannenkoek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 27 maart Share Geplaatst 27 maart Klasse keuze hoor van Twente Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart En Raj Vloet zit/speelt intussen net als Promes in Rusland om straf te ontlopen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart Die zaken zijn niet echt te vergelijken met Brenet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart 2x rijden zonder rijbewijs vergelijken met iemand die z’n neef neersteekt en in de drugshandel zit. Wat een vergelijking Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart 7 minuten geleden zei Vitesse88: 2x rijden zonder rijbewijs vergelijken met iemand die z’n neef neersteekt en in de drugshandel zit. Wat een vergelijking Zeur niet zo. Zijn beide Nederlandse voetballers, beide hebben ze misdaad begaan en beide zijn ze naar Rusland ''gevlucht'' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart 1 minuut geleden zei Kyrill: Zeur niet zo. Zijn beide Nederlandse voetballers, beide hebben ze misdaad begaan en beide zijn ze naar Rusland ''gevlucht'' Brenet gevlucht ja? Doe mij die glazen bol eens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart (bewerkt) 1 minuut geleden zei Dansmeister: Brenet gevlucht ja? Doe mij die glazen bol eens. Ik had natuurlijk over Vloet en Promes En in andere woorden ik snap de ''straf'' van Twente voor Brenet maar die andere twee veotballen dus nog gewoon ''mooi'' in Rusland... 28 maart bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart 3 minuten geleden zei Kyrill: Ik had natuurlijk over Vloet en Promes En in andere woorden ik snap de ''straf'' van Twente voor Brenet maar die andere twee veotballen dus nog gewoon ''mooi'' in Rusland... Beerik had het over de vergelijking Brenet en die twee. Dus begrijp die zeur niet zo, niet zo goed. Maar goed. Regenachtige dag. Niet goed voor je vitamine D. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart (bewerkt) 1 uur geleden zei Dansmeister: Beerik had het over de vergelijking Brenet en die twee. Dus begrijp die zeur niet zo, niet zo goed. Maar goed. Regenachtige dag. Niet goed voor je vitamine D. laat maar, ik kan al raden hoe dit verder gaat, geen zin in. Ik zit fout en vergelijkingen slaan nergens op. Aub niet meer mij quoten en discussie aangaan. 28 maart bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart 1 uur geleden zei Kyrill: Zeur niet zo. Zijn beide Nederlandse voetballers, beide hebben ze misdaad begaan en beide zijn ze naar Rusland ''gevlucht'' Lekker meteen in de aanval joh. Reageer gewoon is normaal ipv iemand te beschuldigen van ‘zeuren’. Als je mijn post leest, dan vergelijk ik de situaties. Niet de nationaliteiten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart (bewerkt) Goh lezen blijft een kunst he, op dit forum...... @Vitesse88 kijk boven je ik heb al gezegd ''ik zit fout'' 28 maart bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart 5 minuten geleden zei Kyrill: Goh lezen blijft een kunst he, op dit forum...... @Vitesse88 kijk boven je ik heb al gezegd ''ik zit fout'' Ja leuk, aanpassen als ik bezig ben met een quote. Maar ik weet niet waar je last van hebt maar je kunt MU ook gewoon afsluiten als je niet in vel zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 31 maart Share Geplaatst 31 maart Een fatsoenlijke pass geven is al moeilijk en dat op tweede paasdag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 31 maart Share Geplaatst 31 maart 1 minuut geleden zei Kelvin: Een fatsoenlijke pass geven is al moeilijk en dat op tweede paasdag Het is nog maar eerste paasdag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 31 maart Share Geplaatst 31 maart 3 punten, daar is alles ook mee gezegd. Maar ja, als je slechte wedstrijden ook gaat winnen.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april En nu gaatie wel op de stip, wat een instantie die KNVB.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april 10 uur geleden zei Jotew: En nu gaatie wel op de stip, wat een instantie die KNVB.. Is toch, volgens de regels, ook duidelijk hands toch? De hand niet in een natuurlijke houding en de bal komt er tegenaan is hands. Of je het eens bent met de regel of niet is een andere discussie, maar daar kan de KNVB niet veel aan doen. Met welke situatie vergelijk je het trouwens? Heb in de samenvatting geen andere handsballen voorbij zien komen. Of vergelijk je het met een situatie in een andere wedstrijd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten