Jump to content
Pre-order FM25 nu. Steun MU & ontvang korting! ×

FC Twente

Kloppie

Recommended Posts

Ik heb mijn twijfels, al hoop ik dat ik fout zit. Sinds hij weg is bij AZ heeft hij niet meer veel laten zien. Is toch al 2,5 seizoen weinig productief en heeft maar een handvol echt goede wedstrijden gespeeld. Best veel geblesseerd geweest ook.

• Like 1

1 uur geleden zei De Raam:

Ik heb mijn twijfels, al hoop ik dat ik fout zit. Sinds hij weg is bij AZ heeft hij niet meer veel laten zien. Is toch al 2,5 seizoen weinig productief en heeft maar een handvol echt goede wedstrijden gespeeld. Best veel geblesseerd geweest ook.

Als je zijn statistieken kijkt, vind ik juist dat die best wel productief is, in de tijd dat die krijgt. Hij krijgt alleen echt heel weinig minuten

Sorry maar ik kan me daar echt niet in vinden. In de 2,5 jaar die hij daar is, kijkend naar Ligue 1 en Europa, heeft hij 1742 minuten gespeeld over 63 wedstrijden. Dan heb je het over gemiddeld meer dan 27 minuten per wedstrijd. Daarin heeft hij 9x gescoord en 1 assist gegeven. Hij scoort dus ongeveer een doelpunt in elke 180 minuten en is elke 174 minuten direct betrokken bij een goal. 

Ik zie hem graag slagen hoor want vond het altijd een heel interessant talent en ben met een schuin oogje blijven kijken. De wedstrijden die ik van hem gezien heb waren echt niet zoals de oude Boadu bij AZ. 

Ben het met je eens dat hij dit seizoen echt maar enkele minuutjes per wedstrijd krijgt maar vorig jaar, en zeker zijn eerste seizoen, lag dat wel anders. Ook toen heeft ie het niet laten zien. Wie weet zou het toch een goede match kunnen zijn en komt ie in Nederland weer los maar ik heb, mede door zijn blessures, er wel twijfels over. 

Twente zegt ook een spits nodig te hebben om dit seizoen mee te kunnen blijven doen. Ik denk niet dat Boadu er meteen volledig zou kunnen staan en dit seizoen nog een lading doelpunten kan scoren. Het zou wel om een permanente deal gaan, mits hij fit blijft heb je er volgend seizoen echt wel een leuke spits aan en vertegenwoordigt restwaarde. Daar kan ik me nog wel in vinden.

• Like 1

Hij zit dan eerder op 1 op 3. Ik zeg ook niet dat het helemaal niks is ;) alleen dat ik mijn twijfels heb over of hij de juiste keuze is voor dit seizoen, om directe vervanger van Ugalde te zijn.

Hij heeft geen wedstrijdritme, pas nog een blessure gehad, en voordat hij wekelijks 90 minuten kan spelen, zit je misschien achter in maart. Dan is het seizoen al bijna gespeeld. 

Voor de langere termijn zou ik deze transfer wel begrijpen, ja. 

• Like 1

Ook in zijn eerste seizoen kreeg die maar heel weinig minuten. 900 minuten in 31 wedstrijden is natuurlijk niets. Maar juist als ze zijn eerste seizoen weg denkt dan is die ongeveer elke 90 minuten doeltreffend. Het is natuurlijk altijd de vraag hoe effectief hij blijft hoe meer die gaat spelen, want als je in valt is het soms toch net wat makkelijker scoren omdat spelers dan al vermoeider zijn en er wellicht meer ruimte ontstaat met een voorsprong. Dat is natuurlijk ook wel zijn kwaliteit.

Het is alleen de vraag of die er direct staat om elke week 90 minuten te kunnen spelen. Echt een directe vervanger lijkt het me nog niet inderdaad

• Like 1

24 minuten geleden zei De Raam:

Hij zit dan eerder op 1 op 3. Ik zeg ook niet dat het helemaal niks is alleen dat ik mijn twijfels heb over of hij de juiste keuze is voor dit seizoen, om directe vervanger van Ugalde te zijn.

Hij heeft geen wedstrijdritme, pas nog een blessure gehad, en voordat hij wekelijks 90 minuten kan spelen, zit je misschien achter in maart. Dan is het seizoen al bijna gespeeld. 

Voor de langere termijn zou ik deze transfer wel begrijpen, ja. 

1x per 180 minuten scoren = 1 op 3?

• Like 1

2 uur geleden zei Kelvin:

1x per 180 minuten scoren = 1 op 3?

1x na 180 minuten, dan zit je in de eerste minuut van de derde wedstrijd ;c

Bekerwedstrijden zijn in die statistieken niet meegenomen. Als je alle wedstrijden meerekent zit hij op 1 op 3. 

Op 24-1-2024 om 08:54 zei Thierryvane:

Nou, succes dan Sydney. 207 minuten gemaakt dit seizoen. Leuk hoor een vriendin die aan het studeren is.

Zou nu toch weg willen. Voor Twente niet meer nodig met Boadu erbij, dus ben benieuwd waar hij wel naartoe gaat.

20 uur geleden zei Thierryvane:

Terug naar H'veen zou niet gek zijn.

Bologna heeft net Santiago Castro voor 12mil erbij gehaald. Lijkt me toch dat Van Hooijdonk nog gaat proberen weg te komen dan.

• Like 1

7 minuten geleden zei De Raam:

Steijn en Van Hooijdonk gaan niet echt lekker samen, toch? Wellicht zou dit ze nader tot elkaar brengen, ja. ;c

Ik zie het niet gebeuren, de onrust die je hiermee gaat binnenhalen wil je als club niet. Elk gebaartje tussen Sydney en Sem gaat uitgelicht worden, Bovendien ligt Pierre ook niet zo lekker bij de achterban vanwege uitspraken over het kampioenschap van 2010.

Ik denk dat dit een van de eerste transfers gaat zijn die niet gaat gebeuren vanwege de vader van de speler.

• Like 1

27 minuten geleden zei Jotew:

Boadu heeft zijn ja-woord aan Twente gegeven, de clubs zijn nu aan zet.

Word wel krap aan zo

Schijnbaar ligt de vraagprijs rond de 6 miljoen, dat wil Twente niet betalen. Ben benieuwd of ze er uit gaan komen. Met zulke bedragen heb je vaak ook niet heel veel ruimte om te onderhandelen.

Zal wel een huurdeal met optie worden, die Twente kan lichten als ze de derde plek en CL halen.

2 uur geleden zei De Raam:

Schijnbaar ligt de vraagprijs rond de 6 miljoen, dat wil Twente niet betalen. Ben benieuwd of ze er uit gaan komen. Met zulke bedragen heb je vaak ook niet heel veel ruimte om te onderhandelen.

Zal wel een huurdeal met optie worden, die Twente kan lichten als ze de derde plek en CL halen.

Dat is wel het streven. Ook zonder koopoptie willen ze hem komend half jaar huren. Hij is fit en ze zien in hem wel een directe versterking om voor die 3e plaats te gaan. Het is nu aan Monaco en het management van Boadu die bij de werkgever de druk moeten gaan opvoeren.