bas huijsmans Gepost January 30 Share Gepost January 30 4 uur geleden zei De Raam: die Twente kan lichten als ze de derde plek en CL halen. Vooronde CL is dat he. Dan weet je alsnog pas eind augustus of je definitief CL hebt. Denk niet dat Monaco en Boadu daar op gaan wachten met een verkoop. Of je moet hem voor anderhalf jaar weten te huren en er een optie in verwerken die activeert als Twente zich plaatst voor de groepsfase CL 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elano Gepost January 31 Share Gepost January 31 Eigenlijk moet je gewoon hopen dat Feyenoord de beker wint, dan heb je volgens mij toch minstens groepsfase EL? (mits je minimaal 4de wordt) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelvin Gepost January 31 Share Gepost January 31 17 minuten geleden zei Elano: Eigenlijk moet je gewoon hopen dat Feyenoord de beker wint, dan heb je volgens mij toch minstens groepsfase EL? (mits je minimaal 4de wordt) Vooral ook om te voorkomen dat plek 5 een play-off plek wordt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost January 31 Share Gepost January 31 1 uur geleden zei Elano: Eigenlijk moet je gewoon hopen dat Feyenoord de beker wint, dan heb je volgens mij toch minstens groepsfase EL? (mits je minimaal 4de wordt) Vooruit, ik hoop met je mee. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost February 1 Share Gepost February 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelvin Gepost February 1 Share Gepost February 1 Geen optie tot koop, helaas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elano Gepost February 1 Share Gepost February 1 Hopelijk is die snel (wedstrijd)fit, zaterdag zal nog wel te vroeg komen voor hem. Las ook ergens dat Twente bijna 1M wil betalen voor Salah-Eddine? Dat vind ik toch wat al te gortig voor een back-up.. loopt in de KKD vast een goedkoper alternatief rond zou ik zeggen. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelvin Gepost February 1 Share Gepost February 1 1m, gevalletje Kelvin lacht, Kelvin huilt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomassje123 Gepost February 1 Share Gepost February 1 Vind 1 miljoen wel wat aan de hoge kant maar volgens mij ben ik 1 van de weinige die er wel blij mee is. Zeer nuttige speler Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost February 1 Share Gepost February 1 Op 30-1-2024 om 14:00 zei Thierryvane: Celtic schijnt Van Hooijdonk te willen halen. Is Norwich City geworden huur, met optie tot koop erbij. Ben benieuwd 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
timpy00 Gepost February 2 Share Gepost February 2 Ben wel benieuwd hoe fit Boadu is, weinig gespeeld natuurlijk. Mits fit wel een prima speler voor Twente lijkt me. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelvin Gepost February 3 Share Gepost February 3 BOADU!!! 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
De Raam Gepost February 3 Share Gepost February 3 Hij neemt meteen alle twijfels weg! Nu maar hopen dat hij fit blijft. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost February 4 Share Gepost February 4 Blijf stiekem toch wel fan hoor van Rikkert. Staat er gewoon weer. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
De Raam Gepost February 10 Share Gepost February 10 Op 4-2-2024 om 08:16 zei Thierryvane: Blijf stiekem toch wel fan hoor van Rikkert. Staat er gewoon weer. Gaat wel de strijd aan met Boadu op deze manier. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomassje123 Gepost February 11 Share Gepost February 11 Even serieus, zo'n kans op (voorronde) Champions League krijgen wij voorlopig nooit weer he Dit jaar moet het gebeuren! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelvin Gepost February 11 Share Gepost February 11 Zojuist zei Thomassje123: Even serieus, zo'n kans op (voorronde) Champions League krijgen wij voorlopig nooit weer he Dit jaar moet het gebeuren! Wat een weekend 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelvin Gepost February 11 Share Gepost February 11 2 minuten geleden zei Kelvin: Wat een weekend Oh god, gejinxt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost February 13 Share Gepost February 13 Op 31-1-2024 om 11:43 zei Elano: Eigenlijk moet je gewoon hopen dat Groningen de beker wint, dan heb je volgens mij toch minstens groepsfase EL? (mits je minimaal 4de wordt) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomassje123 Gepost February 18 Share Gepost February 18 Zo dat is lang geleden dat ik zo teleurgesteld het stadion uit ben gegaan na een wedstrijd Wat een offday Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elano Gepost February 19 Share Gepost February 19 Dat Brenet er nog in staat.. die man was vanaf minuut 1 weer ouderwets aan het slaapwandelen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jotew Gepost February 19 Share Gepost February 19 In jaren niet zo lopen ergeren als gisteren, gadverdamme wat een stelletje slappe zakken zoals ze in het veld stonden. Ditmaal wederom met Vlap, Smal en Brenet voorop in de polonaise. Verder mochten die kansen er ook wel in van o.a. Steijn, maar meneer is drukker met wie de vrije ballen mag nemen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomassje123 Gepost February 19 Share Gepost February 19 5 uur geleden zei Jotew: In jaren niet zo lopen ergeren als gisteren, gadverdamme wat een stelletje slappe zakken zoals ze in het veld stonden. Ditmaal wederom met Vlap, Smal en Brenet voorop in de polonaise. Verder mochten die kansen er ook wel in van o.a. Steijn, maar meneer is drukker met wie de vrije ballen mag nemen. Steijn is echt hopeloos uit vorm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jotew Gepost February 19 Share Gepost February 19 44 minuten geleden zei Thomassje123: Steijn is echt hopeloos uit vorm Steijn vind ik ook enorm gehyped. Zijn kracht is op het juiste moment op de juiste plaats staan in de 16, voor zover daar ook niet over geluk gesproken kan worden. Verder werd hij eruit gelopen door f*cking Viergever, neemt hij ballen continue in de loop verkeerd mee (behalve bij die 1 op 1 kans).. Vlap was ook droevig slecht, maar in deze wedstrijd had ik hem sowieso naar 10 gehaald en Steijn eruit. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost February 22 Share Gepost February 22 Steijn kan alleen rennen, dat weet toch iedereen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts