Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Opmerkelijke nieuwsfeiten uit de voetbalwereld

Captain

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 2,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Ik snap het punt van het anonimiseren van een verdachte oud-profvoetballer in de media niet, als je toch weggeeft wat zijn initialen zijn, zijn leeftijd, de plaats waar ie vandaan komt en zijn unieke combinatie van voormalig clubs. Ik mis alleen nog de slecht geblurde selectiefoto.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 12-6-2024 om 07:16 zei Viktor:

Ik snap het punt van het anonimiseren van een verdachte oud-profvoetballer in de media niet, als je toch weggeeft wat zijn initialen zijn, zijn leeftijd, de plaats waar ie vandaan komt en zijn unieke combinatie van voormalig clubs. Ik mis alleen nog de slecht geblurde selectiefoto.

Ik gok dat ze de desbetreffende speler niet per se willen anonimiseren, omdat ze het hem niet gunnen om bekend te worden. Is meer een ding uit de wet dat mensen zijn aan hun naam te herkennen zijn, en ze daarom afkorten. Valt oprecht nog mee dat ze hem wel R.S. hebben genoemd ipv Ronnie S.

Promes en Mendes da Silva worden ondertussen met hun gehele naam genoemd. Idem met Bo Geens die met drugs in verband werd gebracht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar die laatste vraag in dat stuk slaat toch nergens op? Door de nieuwe regels laat de voetbalwereld dus zien dat het niet meer gewaardeerd wordt, want het is verboden.

Verder een multi-club ownership als verdienmodel is wel erg vervelend ja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei himan:

Vind ik vreemd, ik zou jong Sparta/Almere naar de eerste doen en de kampioen van de jeugddivisie naar de tweede.(Geen idee of dat Feyenoord is)

Ja, dat is Feyenoord, maar omdat zowel Sparta als Almere bij de bovenste 9 zijn geëindigd, was er dit jaar geen promotie/degradatie play-off. 

Lijkt me overigens sterk dat er een extra jong ploeg in de KKD instroomt bij het verlies van de licentie door Vitesse. Dat is tegen de afspraken omtrent het aantal jong ploegen in de KKD namelijk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei MetalMichael:

Lijkt me overigens sterk dat er een extra jong ploeg in de KKD instroomt bij het verlies van de licentie door Vitesse. Dat is tegen de afspraken omtrent het aantal jong ploegen in de KKD namelijk

Ja inderdaad, van zo'n consistente en professionele organisatie als de KNVB verwacht je niet dat ze iets gaan doen wat hen goed uitkomt ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites