Kelvin Gepost June 10 Share Gepost June 10 GTA Enschede! 10 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viktor Gepost June 12 Share Gepost June 12 Ik snap het punt van het anonimiseren van een verdachte oud-profvoetballer in de media niet, als je toch weggeeft wat zijn initialen zijn, zijn leeftijd, de plaats waar ie vandaan komt en zijn unieke combinatie van voormalig clubs. Ik mis alleen nog de slecht geblurde selectiefoto. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zawisza Gepost June 14 Share Gepost June 14 Op 12-6-2024 om 07:16 zei Viktor: Ik snap het punt van het anonimiseren van een verdachte oud-profvoetballer in de media niet, als je toch weggeeft wat zijn initialen zijn, zijn leeftijd, de plaats waar ie vandaan komt en zijn unieke combinatie van voormalig clubs. Ik mis alleen nog de slecht geblurde selectiefoto. Ik gok dat ze de desbetreffende speler niet per se willen anonimiseren, omdat ze het hem niet gunnen om bekend te worden. Is meer een ding uit de wet dat mensen zijn aan hun naam te herkennen zijn, en ze daarom afkorten. Valt oprecht nog mee dat ze hem wel R.S. hebben genoemd ipv Ronnie S. Promes en Mendes da Silva worden ondertussen met hun gehele naam genoemd. Idem met Bo Geens die met drugs in verband werd gebracht. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost June 14 Share Gepost June 14 (edited) Heeft heel vaak hiermee te maken: Even heel makkelijk gekopieerd hieruit. Reddit for the win. Edit: Oh ik had niet verwacht dat direct de hele post leesbaar zou zijn Edited June 14 by bas huijsmans 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost June 15 Share Gepost June 15 Triest nieuws: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost June 15 Share Gepost June 15 Vorige week nog een wereldpartij gespeeld tegen België Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost July 12 Share Gepost July 12 Wanneer vrijheid van meningsuiting, alleen vrijheid van meningsuiting is wanneer je in het pulletje valt. Rechtbank: Mainz heeft El Ghazi onterecht ontslagen na pro-Palestijnse post (nos.nl) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost July 13 Share Gepost July 13 https://www.voetbalprimeur.nl/videos/1212890/evra-komt-met-zeer-bijzondere-en-pikante-video-na-veroordeling.html Wat heb ik zojuist gezien Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost July 13 Share Gepost July 13 Die Evra is echt niet helemaal goed Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost July 13 Share Gepost July 13 Wtf.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost July 23 Share Gepost July 23 https://www.girondins.com/fr/news/39114/communique-du-club Kan ik hieruit concluderen dat ze naar de derde divisie worden teruggezet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost July 23 Share Gepost July 23 Ze trekken hun beroep in en accepteren de straf om inderdaad terug te gaan naar 3e niveau. Zonde van zo'n club wel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost July 24 Share Gepost July 24 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wolf_pd Gepost July 24 Share Gepost July 24 Er zou ook niks moeten zijn zoals een multi-club ownership model. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost July 24 Share Gepost July 24 Maar die laatste vraag in dat stuk slaat toch nergens op? Door de nieuwe regels laat de voetbalwereld dus zien dat het niet meer gewaardeerd wordt, want het is verboden. Verder een multi-club ownership als verdienmodel is wel erg vervelend ja Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost July 24 Share Gepost July 24 Ik snap hem niet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmakaay Gepost July 25 Share Gepost July 25 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost July 26 Share Gepost July 26 Dacht dat iedereen (behalve Mark) al gestopt was met die onzin. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mansveld Gepost July 27 Share Gepost July 27 Op 23-7-2024 om 13:20 zei Bogatyr: https://www.girondins.com/fr/news/39114/communique-du-club Kan ik hieruit concluderen dat ze naar de derde divisie worden teruggezet? Ondertussen faillissement aangevraagd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost July 29 Share Gepost July 29 Jong Feyenoord zou de vervanger zijn van Vitesse, als die echt uit de KKD verdwijnen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost July 29 Share Gepost July 29 Zou voor Feyenoord enorm fijn zijn, maar had eerder juist begrepen dat dit totaal niet aan de orde was. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
himan Gepost July 30 Share Gepost July 30 Vind ik vreemd, ik zou jong Sparta/Almere naar de eerste doen en de kampioen van de jeugddivisie naar de tweede.(Geen idee of dat Feyenoord is) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMichael Gepost July 30 Share Gepost July 30 15 minuten geleden zei himan: Vind ik vreemd, ik zou jong Sparta/Almere naar de eerste doen en de kampioen van de jeugddivisie naar de tweede.(Geen idee of dat Feyenoord is) Ja, dat is Feyenoord, maar omdat zowel Sparta als Almere bij de bovenste 9 zijn geëindigd, was er dit jaar geen promotie/degradatie play-off. Lijkt me overigens sterk dat er een extra jong ploeg in de KKD instroomt bij het verlies van de licentie door Vitesse. Dat is tegen de afspraken omtrent het aantal jong ploegen in de KKD namelijk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lenstra Gepost July 30 Share Gepost July 30 4 uur geleden zei MetalMichael: Lijkt me overigens sterk dat er een extra jong ploeg in de KKD instroomt bij het verlies van de licentie door Vitesse. Dat is tegen de afspraken omtrent het aantal jong ploegen in de KKD namelijk Ja inderdaad, van zo'n consistente en professionele organisatie als de KNVB verwacht je niet dat ze iets gaan doen wat hen goed uitkomt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost July 30 Share Gepost July 30 Ook wel lekker voor Dordrecht natuurlijk, als Jong Feyenoord er ineens bijkomt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts