Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Opmerkelijke nieuwsfeiten uit de voetbalwereld

Captain

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 2,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

13 minuten geleden zei Sophomore:

Maar wie is het wel? 

Ik heb werkelijk geen idee. In de comments heeft iemand het er over dat het eentje van het vrouwenelftal is. Als ik zo Google lijkt mij Kees Kalk, keeperstrainer, het meest voor de hand liggend :-D 

cid57048_tp:4625167884135307567.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat

Prachtig gebaar Van Persie: seizoenkaarten voor alle jeugdspelers Excelsior

Een fraai gebaar van Robin van Persie bij zijn oude liefde Excelsior: alle jeugdspelers kunnen volgend seizoen de thuiswedstrijden van hun club bijwonen. De alltime topscorer van Oranje heeft voor de talenten van Excelsior O10 tot O18 een seizoenkaart gekocht.

De Excelsior-talenten krijgen een plek op de Robin van Persie-tribune in het Van Donge & De Roo Stadion. 'Voetbal draait om passie, om plezier, om elke dag beter willen worden en het beste uit jezelf willen halen', verklaart Van Persie. 'Als klein jongetje heb ik veel geleerd van het kijken naar mijn helden. Op tv maar ook zeker in het stadion.'

'Aan die ontwikkeling draag ik graag een steentje bij en daarom zorg ik er samen met Excelsior voor dat de hele jeugdopleiding van Excelsior Rotterdam komend seizoen elke wedstrijd op de Robin van Persie tribune kan kijken naar de helden van het eerste. Juist deze tijd vraagt om verbinding en met elkaar groeien richting de toekomst.'

Van Persie begon in de jeugd van Excelsior met voetballen, maar speelde nooit in het eerste elftal. Via Feyenoord groeide hij bij Arsenal en Manchester United uit tot een aanvaller van wereldformaat. In de zomer van 2019 beëindigde Van Persie zijn carrière.

Klasbak. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Satyr:

Belgie: Voetballen

Duitsland: Voetballen

Nederland: SnEeUw, CoDe RoOd, GeVaArLiJk

https://www.demorgen.be/nieuws/dik-pak-sneeuw-zal-niet-voor-ons-land-zijn-nederland-mag-zich-opmaken-voor-wit-weekend~bac2504c/

Neerslagzone Frankrijk > België > Nederland. In Nederland meeste sneeuw, zwaarste ontwikkeling, et cetera. Dus gewoon loGiSch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Men kan gewoon niet met onzekerheid omgaan hier. 

Zou ook kunnen wachten met afgelasten tot morgenochtend de spelersbus van ploeg X is ingesneeuwd en men niet van de parkeerplaats kan komen. 

Weet niet wat perse beter is. Ben zelf over het algemeen meer fan van de opties zo lang mogelijk open houden, maar dat kun je natuurlijk niet op elke situatie toepassen. 

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

50 minuten geleden zei Regis:

KNVB anticipeert hier toch prima op de komende situatie? Code rood roept het KNMI niet voor niets uit. Als de situatie op de weg te gevaarlijk lijkt te gaan zijn is het compleet onverantwoord om ploegen af te laten reizen.

Dit ja. In december 2019 (of was het alweer in 2018) sprak iedereen er schande van dat de KNVB niet alles aflaste en mensen gewoon de weg op liet gaan. Toen was er niet eens een code rood. Lijkt me niet meer dan normaal dat er gewoon niet gevoetbald wordt morgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei Satyr:

Belgie: Voetballen

Duitsland: Voetballen

Nederland: SnEeUw, CoDe RoOd, GeVaArLiJk

De enige reden dat in België gevoetbald wordt, is de overvolle kalender. Er is geen ruimte voor verplaatsing (voor de play offs) door de beker en Europees voetbal. 

In tweede klasse besliste men gisteren al om niet te spelen vandaag, dat zegt genoeg.

bewerkt door Bingbangboem
Link naar opmerking
Deel via andere websites