lennard95 Geplaatst 30 mei 2014 Share Geplaatst 30 mei 2014 Palestina heeft zich geplaatst voor de Azië cup _O_. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 30 mei 2014 Share Geplaatst 30 mei 2014 (bewerkt) :<:< [MENTION=11666]Ozan[/MENTION]; [MENTION=3445]Magnifico[/MENTION]; [MENTION=3850]Acquafresca[/MENTION]; 1 juni 2014 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 1 juni 2014 Share Geplaatst 1 juni 2014 FIFA sluit herverkiezing WK 2022 niet uit Jim Boyce, vicepresident van de FIFA, zou geen enkel probleem hebben met een herverkiezing voor de toewijzing van het WK in 2022 als blijkt dat er bewijs voor omkoping is. FIFA sluit herverkiezing WK 2022 niet uit. Dat zegt de 70-jarige Noord-Ier zondag tegen BBC Radio 5 Live. Boyce reageert op het nieuws van The Sunday Times dat het WK 2022 door omkoping in handen van Qatar is gekomen. Mohammed bin Hamman, de voorganger van Boyce, zou een geheim fonds hebben opgezet van waaruit betalingen aan officials zijn gedaan. Rapport De FIFA is zelf ook bezig met een onderzoek naar mogelijke onregelmatigheden in het toewijzingsproces voor de WK’s van 2018 en 2022. Michael Garcia, hoofd van een ethische commissie van de wereldvoetbalbond, is verantwoordelijk voor het onderzoek. Boyce vindt dat de Amerikaan al het bewijs overhandigd moet krijgen. ''Als uit het rapport van Garcia blijkt dat er concreet bewijs is van omkoping, dan heb ik er geen enkel probleem mee als er een herverkiezing komt.'' ''Maar laten we eerst het verslag van Garcia afwachten. Zodra er bewijs in de handen van de FIFA komt, bestaat daar geen twijfel over." KNVB KNVB-voorzitter Michael van Praag wil voorlopig niet reageren op de berichten en wacht het onderzoek van de FIFA af. "Over twee weken is het FIFA-congres. Dat is een mooie gelegenheid om met deze en gene over Qatar te praten. Als enige positie innemen helpt niet", laat hij op Twitter weten. De onderzoekers zijn ook op het kantoor van de KNVB in Zeist langs geweest. Van Praag is daar gehoord, maar wil pas na de uitslag van het onderzoek met een reactie komen. Staatssecretaris Martin van Rijn (Volksgezondheid) zei zondag bij WNL Op Zondag dat er volledige transparantie moet komen over de kosten van het WK in Qatar. Zijn ministerie gaat over het Nederlandse sportbeleid. Van Rijn noemde de berichten over omkoping ''echt heel zorgelijk". Hij vindt dat de zaak tot op de bodem uitgezocht moet worden. De FIFA kennende weten ze het bewijs vast en zeker op een bepaalde manier wel te omzeilen... Ik zie de herverkiezing er eigenlijk niet komen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 1 juni 2014 Share Geplaatst 1 juni 2014 Als je nu een ander land kiest, zijn al die bouwvakkers al helemaal voor niets gestorven. Aan de andere kant zullen er nog veel meer sterven als er geen ander land wordt gekozen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 2 juni 2014 Share Geplaatst 2 juni 2014 Ach, het zou fantastisch zijn als ze het kunnen wijzigen en weg kunnen komen uit Qatar, maar bedenk je wat een shitload aan schadeclaims er zullen komen. Dat kun je je niet voorstellen denk ik. Erger nog, Blatter zal nog als redder van het voetbal optreden ook. Dan blijft die man natuurlijk helemaal nog tot de houten jas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 8 juni 2014 Share Geplaatst 8 juni 2014 [YOUTUBE]sb8GFYdri44[/YOUTUBE] ;e;e;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 8 juni 2014 Share Geplaatst 8 juni 2014 Wat een fucking droeftoeter blijft dat toch ook ;e ;e ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMSjoerd Geplaatst 8 juni 2014 Share Geplaatst 8 juni 2014 Ach van twee kantjes, komen een beetje ongelukkig tegen elkaar. Hoe hij pas ook weer op die Olcay reageerde :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 8 juni 2014 Share Geplaatst 8 juni 2014 Ach van twee kantjes, komen een beetje ongelukkig tegen elkaar. Hoe hij pas ook weer op die Olcay reageerde :-D Die reactie op Olcay was mooi ja. Dit slaat nergens op, het is een benefietduel... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMSjoerd Geplaatst 8 juni 2014 Share Geplaatst 8 juni 2014 Die reactie op Olcay was mooi ja. Dit slaat nergens op, het is een benefietduel... De overtreding is niet zwaar en die gozer stormt wild op hem af, dat hij hem zou slaan is gewoon heel erg overdreven. Stam is het trouwens ook niet mee eens zo te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 8 juni 2014 Share Geplaatst 8 juni 2014 Jezus, die Davids verdient wel wat anders op zijn neus dan een bril. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 8 juni 2014 Share Geplaatst 8 juni 2014 Enorme kneus is het toch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 8 juni 2014 Share Geplaatst 8 juni 2014 Anderzijds legt Seedorf die bal weer heerlijk in het mandje : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 10 juni 2014 Share Geplaatst 10 juni 2014 Hadden we maar zo'n Davids in het Nederlands Elftal lopen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 10 juni 2014 Share Geplaatst 10 juni 2014 Hadden we maar zo'n Davids in het Nederlands Elftal lopen... Qua instelling? De Jong. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 10 juni 2014 Share Geplaatst 10 juni 2014 Enorme kneus is het toch. Ik vond de overtreding wel meevallen. Als zo'n Wilkes dan je direct wilt aanvliegen, had ik ook mijn armen naar voren gedaan om af te weren. Stam was het er gelukkig ook niet mee eens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 10 juni 2014 Share Geplaatst 10 juni 2014 Qua instelling? De Jong. Die mist iets meer dat 'smerige', 'geniepige'. Qua instelling inderdaad een topper. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 10 juni 2014 Share Geplaatst 10 juni 2014 Ik vond de overtreding wel meevallen. Als zo'n Wilkes dan je direct wilt aanvliegen, had ik ook mijn armen naar voren gedaan om af te weren. Stam was het er gelukkig ook niet mee eens. 2 rare overtredingen achter elkaar in een benefiets duel, nergens voor nodig imo. Snap de reactie van Wilkes wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 10 juni 2014 Share Geplaatst 10 juni 2014 2 rare overtredingen achter elkaar in een benefiets duel, nergens voor nodig imo. Snap de reactie van Wilkes wel. 2 overtredingen, zo raar waren ze niet. Daarbij heeft die Wilkes zelf ook behoorlijk lopen uitdelen in de match. Ik vind het echt commotie om niks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 10 juni 2014 Share Geplaatst 10 juni 2014 Die mist iets meer dat 'smerige', 'geniepige'. Qua instelling inderdaad een topper. Geniepig kun je hem inderdaad niet noemen. Gooit wel altijd heerlijk de beuk erin. :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 10 juni 2014 Share Geplaatst 10 juni 2014 Oke ik vond het wel raar dan verschillen we daar van mening ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 10 juni 2014 Share Geplaatst 10 juni 2014 reBVefbTjsY Gekkie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 10 juni 2014 Share Geplaatst 10 juni 2014 Heeft ie afgekeken van een speler van Djurgardens ;c h9WPERWhrt8 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 10 juni 2014 Share Geplaatst 10 juni 2014 Ja en die weer van zo'n meisje uit Brazilië Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 11 juni 2014 Share Geplaatst 11 juni 2014 Heeft ie afgekeken van een speler van Djurgardens ;c h9WPERWhrt8 Een koprol en al om de bal slechts 2 meter voor zich uit te gooien. :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten