lennard95 Gepost May 30, 2014 Share Gepost May 30, 2014 Palestina heeft zich geplaatst voor de Azië cup _O_. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost May 30, 2014 Share Gepost May 30, 2014 (edited) :<:< [MENTION=11666]Ozan[/MENTION]; [MENTION=3445]Magnifico[/MENTION]; [MENTION=3850]Acquafresca[/MENTION]; Edited June 1, 2014 by cimbomcu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost June 1, 2014 Share Gepost June 1, 2014 FIFA sluit herverkiezing WK 2022 niet uit Jim Boyce, vicepresident van de FIFA, zou geen enkel probleem hebben met een herverkiezing voor de toewijzing van het WK in 2022 als blijkt dat er bewijs voor omkoping is. FIFA sluit herverkiezing WK 2022 niet uit. Dat zegt de 70-jarige Noord-Ier zondag tegen BBC Radio 5 Live. Boyce reageert op het nieuws van The Sunday Times dat het WK 2022 door omkoping in handen van Qatar is gekomen. Mohammed bin Hamman, de voorganger van Boyce, zou een geheim fonds hebben opgezet van waaruit betalingen aan officials zijn gedaan. Rapport De FIFA is zelf ook bezig met een onderzoek naar mogelijke onregelmatigheden in het toewijzingsproces voor de WK’s van 2018 en 2022. Michael Garcia, hoofd van een ethische commissie van de wereldvoetbalbond, is verantwoordelijk voor het onderzoek. Boyce vindt dat de Amerikaan al het bewijs overhandigd moet krijgen. ''Als uit het rapport van Garcia blijkt dat er concreet bewijs is van omkoping, dan heb ik er geen enkel probleem mee als er een herverkiezing komt.'' ''Maar laten we eerst het verslag van Garcia afwachten. Zodra er bewijs in de handen van de FIFA komt, bestaat daar geen twijfel over." KNVB KNVB-voorzitter Michael van Praag wil voorlopig niet reageren op de berichten en wacht het onderzoek van de FIFA af. "Over twee weken is het FIFA-congres. Dat is een mooie gelegenheid om met deze en gene over Qatar te praten. Als enige positie innemen helpt niet", laat hij op Twitter weten. De onderzoekers zijn ook op het kantoor van de KNVB in Zeist langs geweest. Van Praag is daar gehoord, maar wil pas na de uitslag van het onderzoek met een reactie komen. Staatssecretaris Martin van Rijn (Volksgezondheid) zei zondag bij WNL Op Zondag dat er volledige transparantie moet komen over de kosten van het WK in Qatar. Zijn ministerie gaat over het Nederlandse sportbeleid. Van Rijn noemde de berichten over omkoping ''echt heel zorgelijk". Hij vindt dat de zaak tot op de bodem uitgezocht moet worden. De FIFA kennende weten ze het bewijs vast en zeker op een bepaalde manier wel te omzeilen... Ik zie de herverkiezing er eigenlijk niet komen... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FC-Breda Gepost June 1, 2014 Share Gepost June 1, 2014 Als je nu een ander land kiest, zijn al die bouwvakkers al helemaal voor niets gestorven. Aan de andere kant zullen er nog veel meer sterven als er geen ander land wordt gekozen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Montass Gepost June 2, 2014 Share Gepost June 2, 2014 Ach, het zou fantastisch zijn als ze het kunnen wijzigen en weg kunnen komen uit Qatar, maar bedenk je wat een shitload aan schadeclaims er zullen komen. Dat kun je je niet voorstellen denk ik. Erger nog, Blatter zal nog als redder van het voetbal optreden ook. Dan blijft die man natuurlijk helemaal nog tot de houten jas. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JanVertonghen Gepost June 8, 2014 Share Gepost June 8, 2014 [YOUTUBE]sb8GFYdri44[/YOUTUBE] ;e;e;e Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ForzaUtreg Gepost June 8, 2014 Share Gepost June 8, 2014 Wat een fucking droeftoeter blijft dat toch ook ;e ;e ;e Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FMSjoerd Gepost June 8, 2014 Share Gepost June 8, 2014 Ach van twee kantjes, komen een beetje ongelukkig tegen elkaar. Hoe hij pas ook weer op die Olcay reageerde :-D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JanVertonghen Gepost June 8, 2014 Share Gepost June 8, 2014 Ach van twee kantjes, komen een beetje ongelukkig tegen elkaar. Hoe hij pas ook weer op die Olcay reageerde :-D Die reactie op Olcay was mooi ja. Dit slaat nergens op, het is een benefietduel... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FMSjoerd Gepost June 8, 2014 Share Gepost June 8, 2014 Die reactie op Olcay was mooi ja. Dit slaat nergens op, het is een benefietduel... De overtreding is niet zwaar en die gozer stormt wild op hem af, dat hij hem zou slaan is gewoon heel erg overdreven. Stam is het trouwens ook niet mee eens zo te zien. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivoo Gepost June 8, 2014 Share Gepost June 8, 2014 Jezus, die Davids verdient wel wat anders op zijn neus dan een bril. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost June 8, 2014 Share Gepost June 8, 2014 Enorme kneus is het toch. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost June 8, 2014 Share Gepost June 8, 2014 Anderzijds legt Seedorf die bal weer heerlijk in het mandje : Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pietert Gepost June 10, 2014 Share Gepost June 10, 2014 Hadden we maar zo'n Davids in het Nederlands Elftal lopen... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marc. Gepost June 10, 2014 Share Gepost June 10, 2014 Hadden we maar zo'n Davids in het Nederlands Elftal lopen... Qua instelling? De Jong. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dansmeister Gepost June 10, 2014 Share Gepost June 10, 2014 Enorme kneus is het toch. Ik vond de overtreding wel meevallen. Als zo'n Wilkes dan je direct wilt aanvliegen, had ik ook mijn armen naar voren gedaan om af te weren. Stam was het er gelukkig ook niet mee eens. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pietert Gepost June 10, 2014 Share Gepost June 10, 2014 Qua instelling? De Jong. Die mist iets meer dat 'smerige', 'geniepige'. Qua instelling inderdaad een topper. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost June 10, 2014 Share Gepost June 10, 2014 Ik vond de overtreding wel meevallen. Als zo'n Wilkes dan je direct wilt aanvliegen, had ik ook mijn armen naar voren gedaan om af te weren. Stam was het er gelukkig ook niet mee eens. 2 rare overtredingen achter elkaar in een benefiets duel, nergens voor nodig imo. Snap de reactie van Wilkes wel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dansmeister Gepost June 10, 2014 Share Gepost June 10, 2014 2 rare overtredingen achter elkaar in een benefiets duel, nergens voor nodig imo. Snap de reactie van Wilkes wel. 2 overtredingen, zo raar waren ze niet. Daarbij heeft die Wilkes zelf ook behoorlijk lopen uitdelen in de match. Ik vind het echt commotie om niks. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marc. Gepost June 10, 2014 Share Gepost June 10, 2014 Die mist iets meer dat 'smerige', 'geniepige'. Qua instelling inderdaad een topper. Geniepig kun je hem inderdaad niet noemen. Gooit wel altijd heerlijk de beuk erin. :mrgy: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost June 10, 2014 Share Gepost June 10, 2014 Oke ik vond het wel raar dan verschillen we daar van mening ;c Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsène Gepost June 10, 2014 Share Gepost June 10, 2014 reBVefbTjsY Gekkie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ForzaUtreg Gepost June 10, 2014 Share Gepost June 10, 2014 Heeft ie afgekeken van een speler van Djurgardens ;c h9WPERWhrt8 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost June 10, 2014 Share Gepost June 10, 2014 Ja en die weer van zo'n meisje uit Brazilië Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnifico Gepost June 11, 2014 Share Gepost June 11, 2014 Heeft ie afgekeken van een speler van Djurgardens ;c h9WPERWhrt8 Een koprol en al om de bal slechts 2 meter voor zich uit te gooien. :r Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts