Jump to content
Pre-order FM25 nu. Steun MU & ontvang korting! ×

Opmerkelijke nieuwsfeiten uit de voetbalwereld

Captain

Recommended Posts

• Replies 2.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Kosovan outfit Hajvalia, who won last season's Kosovar Cup and finished sixth in the league, have made an opportunistic offer to take Luis Suarez on loan. With Kosovo not yet recognised as a full FIFA member, they believe the Liverpool striker's ban would not stand.Director Xhavit Pocolli told Kosovan daily Sport Plus:

"Suarez can't play in the next four months. As we are not part of FIFA yet, I think he can play in Kosovo, so we have an offer that we will send to Liverpool."

:mrgy:

In Noorwegen verscheen FK Mandalskameratene, een jojo club tussen niveau 2 en 4, afgelopen weekend met een vierling van 17 jaar in de basis.

Laget: Amund Wichne - Peter Kjellby (Jonas Sveindal 68. min), Idar Wichne, Are Strømland, Torje Wichne - Eivind Skaaland, Håkon R. Lindland, Eirik Wichne, Mads Heldal - Endre Lia, Endre Omland (Yovanny Peralta 85. min)

Grote clubs gaan werken met database Football Manager

Sports Interactive, de bedenker van de succesvolle Football Manager-serie, heeft een overeenkomst gesloten met Prozone Sports, de toonaangevende leverancier van sportanalyses en ingeburgerd bij heel wat Europese topclubs.

Dankzij de overeenkomst wordt de uitgebreide database met spelersinformatie van Sports Interactive geïntegreerd in Prozone Recruiter, een online analyseplatform dat voetbalclubs ondersteuning biedt in de complexe en competitieve wereld van talentscouting en spelerswerving. Professionele clubs uit de hele wereld zullen nu ook in het echt kunnen rekruteren met gegevens uit de populaire voetbalmanagementsimulatie Football Manager.

De teams die er gebruik van maken zijn afkomstig uit talloze competities overal ter wereld, waaronder de Britse Premier League, het Football League Championship, Football League One, De Amerikaanse Major League Soccer, de Russische Premjer-Liga en de Turkse Super Lig. http://www.ad.nl/ad/nl/1017/Buitenlands-voetbal/article/detail/3717844/2014/08/13/Grote-clubs-gaan-werken-met-database-Football-Manager.dhtml

Ja goede vraag. Betere 3d hoeft van mij niet, ik gebruik altijd 2d. Ik zou de training een stuk uitgebreider willen zien (oefeningen kiezen, partijvorm of corners nemen etc, patronen erinslijpen, eventueel ook de 2d of 3d daarin betrekken) daar is nog wel veel winst te halen. Ook qua tactieken zou het van mij uitgebreider mogen, bijvoorbeeld hoe spelers zich positioneren bij barverlies of balbezit. Hier kom ik zo snel even op. Lastige vraag wel man. [MENTION=8575]LosMerengues[/MENTION];

Ik vraag mij eerder af of er niet wat features af kunnen gaan. Ik vind die game inmiddels zo uitgebreid dat ik de nieuwe versies niet eens meer leuk vind. Ik speel gewoon nog trouw FM11. Heerlijke game, redelijk beknopt, genoeg gave features, voor mij echt een verademing hoor.

Goed bezig Hansje ;c.