Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Wielrennen - Algemeen

Moser

Aanbevolen berichten

Verschrikkelijk filmpje, maar wel een heel goede verlenging voor Jumbo. Jammer dat we hem dan waarschijnlijk niet snel zullen zien in de Tour (en bv San Remo?), maar qua omkadering een fantastische ploeg om zich verder te ontwikkelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 21-6-2023 om 13:41 zei delichris:

Niet iedereen is zo goed om in GTST te mogen acteren. Ik vond het wel een geinig filmpje.

Ik zie dat ik best negatief was in mijn post. Maar ik vind het zo slecht dat het wel geinig is, maar dat vond ik ook van Kruiswijk en Gesink met Roglic.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Gert:

Werd gisteren geïnterviewd bij de avondetappe en hij kreeg dit parcours onder ogen. Begon te glunderen maar liet ook weten het mountainbiken nog niet uit zijn hoofd te hebben gezet.

Kan me ook heel goed voorstellen dat hij, gegeven hoe moeilijk het nu is om met het mountainbiken daar nog te starten, er voor kiest om de weg op te gaan met dit parcours. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei Arezo:

Dat is natuurlijk volgend jaar alweer? Even moeders de vrouw duidelijk maken dat ik de OS wel even ga kijken volgend jaar.

Daar moet jij een jaar van tevoren doorgeven? Onder wat voor een regime leef jij? 

Edit: *dat

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei Sophomore:

Daar moet jij een jaar van tevoren doorgeven? Onder wat voor een regime leef jij? 

Edit: *dat

Putin is een lieverd vergeleken met mijn vriendin. Een hele grote lieverd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Rogier.:

Kan me ook heel goed voorstellen dat hij, gegeven hoe moeilijk het nu is om met het mountainbiken daar nog te starten, er voor kiest om de weg op te gaan met dit parcours. 

Mwa, het kan nog. Als hij in de top-12 eindigt op het WK in Glasgow (NL-eis) en daarmee behoort tot de beste twee renners die zich nog niet geplaatst hebben (OS-regel), dan krijgt hij alsnog een ticket voor de OS. Dus hij kan het over een maandje gaan bepalen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Lenstra:

Mwa, het kan nog. Als hij in de top-12 eindigt op het WK in Glasgow (NL-eis) en daarmee behoort tot de beste twee renners die zich nog niet geplaatst hebben (OS-regel), dan krijgt hij alsnog een ticket voor de OS. Dus hij kan het over een maandje gaan bepalen. 

Maar gaat ie die rijden of gaat ie het wk op de weg doen? Geldt eigenlijk hetzelfde voor als voor de OS, zit een week tussen de kampioenschappen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei rich ruzzian:

De beste renner die op de kasseien kan rijden, aldus Jose de Cauwer moet stoppen met wielrennen. Sven Vanmarcke zal niet meer in het peloton zitten. 

Sep Vanmarcke ;) Moet stoppen vanwege medische problemen (hart) blijkbaar.

In elk geval de renner die het mooiste/makkelijkste over kasseien leek te rijden de afgelopen jaren, maar veel te vaak viel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei FlyD:

Sep Vanmarcke ;) Moet stoppen vanwege medische problemen (hart) blijkbaar.

In elk geval de renner die het mooiste/makkelijkste over kasseien leek te rijden de afgelopen jaren, maar veel te vaak viel.

Een van de renners die je een grote overwinning gunde. Wat een prachtige  renner was hij zeg. Maar goed, beter dat ze het vonden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites