Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'managersutd'🔥 ×
Forum upgrade zaterdag 24-5-2025 omstreeks 14.00 uur ×

Recommended Posts

Gepost (edited)

Remco Evenepoel zal eind augustus zijn titel verdedigen in de Vuelta, de Ronde van Spanje. Dat heeft ploegbaas Patrick Lefevere gezegd aan La Dernière Heure.

:t:

Edited by Bogatyr
Gepost
25 minuten geleden zei rich ruzzian:

schandalig trouwens hoe die verzekeringsclaim is afgehandeld. 

Ja dat sowieso ja.. 🙁

Gepost

Hangt er vanaf wat voor renners er allemaal aangetrokken worden komende winter. Bij gelijke geschiktheid hebben ze natuurlijk een streepje voor door alle extra's die dat team heeft. Maar realistisch gezien denk ik dat ze al heel blij mogen zijn als ze AGR mogen rijden. 

Gepost
38 minuten geleden zei 19CH98:

Hangt er vanaf wat voor renners er allemaal aangetrokken worden komende winter. Bij gelijke geschiktheid hebben ze natuurlijk een streepje voor door alle extra's die dat team heeft. Maar realistisch gezien denk ik dat ze al heel blij mogen zijn als ze AGR mogen rijden. 

Natuurlijk hangt veel af van de renners die ze aantrekken. Bij de AGR maken ze veel meer kans. Nederlandse koers, Nederlandse ploeg, het streepje voor zoals je zelf noemt. In zo'n geval valt het kwartje wel hun kant op. Verwachtingen voor de Tour lijken me erg onrealistisch. 

Gepost

AGR zal wel lukken volgend jaar. Ze hebben daar goede connecties. Ik denk dat ze zelf vooral stiekem dromen van de Ronde van Vlaanderen, maar dat wordt moeilijk vrees ik. Tour zie ik niet gebeuren en betwijfel ook of ze dat (moeten) willen.

Gepost

Vingegaard gaat ook de Vuelta rijden :< Ben nog altijd #teamroglic, dus dit is ergens wel jammer (heeft al gezegd voor de eindoverwinning te gaan). Aan de andere kant biedt dit ook voor hem kansen. Hij hoeft namelijk nooit gaatjes te dichten nu.

Maar dit deelnemersveld is wel om te smullen. Vingegaard, Roglic, Evenepoel, Ayuso, Thomas, Almeida, Vlasov. Misschien nog Mas, Carapaz. Ga er zeer zeker met meer aandacht naar kijken dan normaal nu.

Gepost

Er zijn weinig Nederlandse sporters (Chauvinist:classic_biggrin:) waar ik een hekel aan heb, maar op 3 kilometer van de streep heb ik gewoon de tv uitgedaan.

Gepost
9 minuten geleden zei Viktor:

Arnaud Demare per direct naar Arkea.

Benieuwd wat ze bij Arkea nog erbij halen voor een mooie trein. Want daar kon hij bij FDJ wel op teren.

Gepost
5 minuten geleden zei Gert:

Benieuwd wat ze bij Arkea nog erbij halen voor een mooie trein. Want daar kon hij bij FDJ wel op teren.

Scotson gaat per komend seizoen sowieso ook mee

Gepost

Wel bijzonder dat hij dan weer terug gaat naar DSM. Staat me bij dat hij toen niet echt lekker vertrok bij die ploeg? Dan heb ik het volgens mij nog over Sunweb, maar is natuurlijk nog wel hetzelfde team.