FlyD Geplaatst 21 juni 2023 Share Geplaatst 21 juni 2023 Verschrikkelijk filmpje, maar wel een heel goede verlenging voor Jumbo. Jammer dat we hem dan waarschijnlijk niet snel zullen zien in de Tour (en bv San Remo?), maar qua omkadering een fantastische ploeg om zich verder te ontwikkelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 21 juni 2023 Share Geplaatst 21 juni 2023 Goed om te zien dat acteren nog niet eens meegenomen in de trainingsschema's. Dit is gewoon nog slechter dan Kruijswijk in het filmpje van Roglic. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 21 juni 2023 Share Geplaatst 21 juni 2023 Niet iedereen is zo goed om in GTST te mogen acteren. Ik vond het wel een geinig filmpje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 22 juni 2023 Share Geplaatst 22 juni 2023 https://www.wielerflits.nl/nieuws/tadej-is-terug-pogacar-wint-sloveens-tijdritkampioenschap-met-vijf-minuten-verschil/ Zo sneu voor die amateur(renner)s. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 22 juni 2023 Share Geplaatst 22 juni 2023 Snap wel dat Roglic, Mohoric etc. hier geen zin in hadden. Is niks tegen te beginnen die man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 22 juni 2023 Share Geplaatst 22 juni 2023 Op 21-6-2023 om 13:41 zei delichris: Niet iedereen is zo goed om in GTST te mogen acteren. Ik vond het wel een geinig filmpje. Ik zie dat ik best negatief was in mijn post. Maar ik vind het zo slecht dat het wel geinig is, maar dat vond ik ook van Kruiswijk en Gesink met Roglic. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 23 juni 2023 Share Geplaatst 23 juni 2023 13 uur geleden zei aron24: https://www.wielerflits.nl/nieuws/tadej-is-terug-pogacar-wint-sloveens-tijdritkampioenschap-met-vijf-minuten-verschil/ Zo sneu voor die amateur(renner)s. Dit doet me denken aan die NKs op PCS waar je de amateurs buiten de limiet kunt rijden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 23 juni 2023 Share Geplaatst 23 juni 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 23 juni 2023 Share Geplaatst 23 juni 2023 (bewerkt) Op 22-6-2023 om 20:17 zei aron24: https://www.wielerflits.nl/nieuws/tadej-is-terug-pogacar-wint-sloveens-tijdritkampioenschap-met-vijf-minuten-verschil/ Zo sneu voor die amateur(renner)s. Ook echt op nog geen 16 km :0 Edit: Ah was niet vlak 23 juni 2023 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 4 juli 2023 Share Geplaatst 4 juli 2023 https://www.wielerflits.nl/nieuws/parcours-olympische-spelen-bekend-montmartre-wordt-scherprechter/ Mooi parcours hoor. Nu al zin in. Benieuwd wat Van der Poel gaat doen ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 4 juli 2023 Share Geplaatst 4 juli 2023 Dat is natuurlijk volgend jaar alweer? Even moeders de vrouw duidelijk maken dat ik de OS wel even ga kijken volgend jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 5 juli 2023 Share Geplaatst 5 juli 2023 14 uur geleden zei Rogier.: https://www.wielerflits.nl/nieuws/parcours-olympische-spelen-bekend-montmartre-wordt-scherprechter/ Mooi parcours hoor. Nu al zin in. Benieuwd wat Van der Poel gaat doen ook. Volgens mij de wegrace. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 5 juli 2023 Share Geplaatst 5 juli 2023 Werd gisteren geïnterviewd bij de avondetappe en hij kreeg dit parcours onder ogen. Begon te glunderen maar liet ook weten het mountainbiken nog niet uit zijn hoofd te hebben gezet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 5 juli 2023 Share Geplaatst 5 juli 2023 Zit een week tussen dus in theorie kan hij ze combineren. Al zal die minstens 1 van de 2 dan niet optimaal voorbereid hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 5 juli 2023 Share Geplaatst 5 juli 2023 1 uur geleden zei Gert: Werd gisteren geïnterviewd bij de avondetappe en hij kreeg dit parcours onder ogen. Begon te glunderen maar liet ook weten het mountainbiken nog niet uit zijn hoofd te hebben gezet. Kan me ook heel goed voorstellen dat hij, gegeven hoe moeilijk het nu is om met het mountainbiken daar nog te starten, er voor kiest om de weg op te gaan met dit parcours. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 5 juli 2023 Share Geplaatst 5 juli 2023 (bewerkt) 17 uur geleden zei Arezo: Dat is natuurlijk volgend jaar alweer? Even moeders de vrouw duidelijk maken dat ik de OS wel even ga kijken volgend jaar. Daar moet jij een jaar van tevoren doorgeven? Onder wat voor een regime leef jij? Edit: *dat 5 juli 2023 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 5 juli 2023 Share Geplaatst 5 juli 2023 25 minuten geleden zei Sophomore: Daar moet jij een jaar van tevoren doorgeven? Onder wat voor een regime leef jij? Edit: *dat Putin is een lieverd vergeleken met mijn vriendin. Een hele grote lieverd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 5 juli 2023 Share Geplaatst 5 juli 2023 3 uur geleden zei Rogier.: Kan me ook heel goed voorstellen dat hij, gegeven hoe moeilijk het nu is om met het mountainbiken daar nog te starten, er voor kiest om de weg op te gaan met dit parcours. Mwa, het kan nog. Als hij in de top-12 eindigt op het WK in Glasgow (NL-eis) en daarmee behoort tot de beste twee renners die zich nog niet geplaatst hebben (OS-regel), dan krijgt hij alsnog een ticket voor de OS. Dus hij kan het over een maandje gaan bepalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 6 juli 2023 Share Geplaatst 6 juli 2023 13 uur geleden zei Lenstra: Mwa, het kan nog. Als hij in de top-12 eindigt op het WK in Glasgow (NL-eis) en daarmee behoort tot de beste twee renners die zich nog niet geplaatst hebben (OS-regel), dan krijgt hij alsnog een ticket voor de OS. Dus hij kan het over een maandje gaan bepalen. Maar gaat ie die rijden of gaat ie het wk op de weg doen? Geldt eigenlijk hetzelfde voor als voor de OS, zit een week tussen de kampioenschappen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 6 juli 2023 Share Geplaatst 6 juli 2023 Ja, hij wil ze allebei doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 7 juli 2023 Share Geplaatst 7 juli 2023 De beste renner die op de kasseien kan rijden, aldus Jose de Cauwer moet stoppen met wielrennen. Sven Vanmarcke zal niet meer in het peloton zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 7 juli 2023 Share Geplaatst 7 juli 2023 29 minuten geleden zei rich ruzzian: De beste renner die op de kasseien kan rijden, aldus Jose de Cauwer moet stoppen met wielrennen. Sven Vanmarcke zal niet meer in het peloton zitten. Sep Vanmarcke Moet stoppen vanwege medische problemen (hart) blijkbaar. In elk geval de renner die het mooiste/makkelijkste over kasseien leek te rijden de afgelopen jaren, maar veel te vaak viel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 7 juli 2023 Share Geplaatst 7 juli 2023 Sven gaat dus nog even door? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 7 juli 2023 Share Geplaatst 7 juli 2023 9 minuten geleden zei FlyD: Sep Vanmarcke Moet stoppen vanwege medische problemen (hart) blijkbaar. In elk geval de renner die het mooiste/makkelijkste over kasseien leek te rijden de afgelopen jaren, maar veel te vaak viel. Een van de renners die je een grote overwinning gunde. Wat een prachtige renner was hij zeg. Maar goed, beter dat ze het vonden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 7 juli 2023 Share Geplaatst 7 juli 2023 Ja, als er op de kasseien een valpartij was, lag Sep er 100% bij. Overstekende egel? Sep reed er overheen. Eén steentje met een scherpe rand? Sep reed zich lek op 7km van de finish. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten