Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

KNVB Beker

Ilias.

Aanbevolen berichten

Valt allemaal wel mee. Dat gedoe over Ajax ook ''trainer ontslaan vanwege uitschakeling beker'' wat een onzin. Feyenoord presteert schandalig slecht en de beker is dan toch een prijs, niet dat dat dit seizoen verbloemt gelijk.

Vandaag helaas al veel buiten geweest, het is zo koud. Kan mij niet herinneren wanneer het eerder zo koud was. Eigenlijk schandalig dat die wedstrijden doorgaan vanavond, mensonterend voor de mensen op de tribunes, lijkt mij ook niet heel fijn om te voetballen voor de spelers zelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Valt allemaal wel mee. Dat gedoe over Ajax ook ''trainer ontslaan vanwege uitschakeling beker'' wat een onzin. Feyenoord presteert schandalig slecht en de beker is dan toch een prijs, niet dat dat dit seizoen verbloemt gelijk.

Vandaag helaas al veel buiten geweest, het is zo koud. Kan mij niet herinneren wanneer het eerder zo koud was. Eigenlijk schandalig dat die wedstrijden doorgaan vanavond, mensonterend voor de mensen op de tribunes, lijkt mij ook niet heel fijn om te voetballen voor de spelers zelf.

Zal Van Persie weinig last van hebben denk. Die loopt wel goed warm.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh denk dat Van Persie al eergisteren is begonnen met warmlopen voor vandaag.

Dat gedoe over Ajax ook ''trainer ontslaan vanwege uitschakeling beker'' wat een onzin.

"Onzin" van mij of van Ajax?

Want heb nog ff lopen fact checken en Keizer werd een dag na de uitschakeling ontslagen. Dan is die uitschakeling minstens de directe factor die zorgde voor het ontslag. Natuurlijk speelden er nog meer sluimerende conflicten mee (dat weet jij beter denk ik).

​​​​​​

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onzin van de hele media. Die Hans Kraaij vooral :-D Wat een droeftoeter, dan ontsla je de trainer toch na de 1-4 overwinning in de Kuip als je er geen vertrouwen in hebt!!!!!!!!!!. Zo werkt het niet mafketel. Bij Ajax waren ze al langer ontevreden, na Vitesse al de laatste kans toen won die opeens van Heerenveen en Feyenoord maar sinds Vitesse dachten ze al dat het niet zo langer kon. De beker uitschakeling was een goed moment blijkbaar, hoewel ik er nog steeds mijn twijfels bij heb hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onzin van de hele media. Die Hans Kraaij vooral :-D Wat een droeftoeter, dan ontsla je de trainer toch na de 1-4 overwinning in de Kuip als je er geen vertrouwen in hebt!!!!!!!!!!. Zo werkt het niet mafketel. Bij Ajax waren ze al langer ontevreden, na Vitesse al de laatste kans toen won die opeens van Heerenveen en Feyenoord maar sinds Vitesse dachten ze al dat het niet zo langer kon. De beker uitschakeling was een goed moment blijkbaar, hoewel ik er nog steeds mijn twijfels bij heb hoor.

Kraaij had gewoon gelijk, ze zochten gewoon een wedstrijd dat ze hem konden ontslaan, maar als je als bestuur al geen vertrouwen in de trainer hebt, kun je hem beter meteen ontslaan.

Je vergist je gewoon, want jij bent meestal degene, ook nu, die onzin uitkraamt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites