Sophomore Geplaatst 3 februari 2018 Share Geplaatst 3 februari 2018 Alleen in de Eerste Ronde speelt amateurclub altijd thuis tegen een bvo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 4 februari 2018 Share Geplaatst 4 februari 2018 Kijk, dan komt het daar vandaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 28 februari 2018 Share Geplaatst 28 februari 2018 Heb het idee dat 'de beker' nog nooit zo hoog in het aanzien heeft gestaan als dit seizoen. Bij Ajax ontslaan ze de trainer omdat ze niet overwinteren in de beker en bij Feyenoord hangt het bestaan er zo ongeveer vanaf als je de verhalen moet geloven. Why? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 februari 2018 Share Geplaatst 28 februari 2018 Valt allemaal wel mee. Dat gedoe over Ajax ook ''trainer ontslaan vanwege uitschakeling beker'' wat een onzin. Feyenoord presteert schandalig slecht en de beker is dan toch een prijs, niet dat dat dit seizoen verbloemt gelijk. Vandaag helaas al veel buiten geweest, het is zo koud. Kan mij niet herinneren wanneer het eerder zo koud was. Eigenlijk schandalig dat die wedstrijden doorgaan vanavond, mensonterend voor de mensen op de tribunes, lijkt mij ook niet heel fijn om te voetballen voor de spelers zelf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 28 februari 2018 Share Geplaatst 28 februari 2018 (bewerkt) Dit koude weer is toch niet nieuw? Wat een dramatisch gedoe zeg. Mensonterend ook echt. 28 februari 2018 bewerkt door Marc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henkyh Geplaatst 28 februari 2018 Share Geplaatst 28 februari 2018 AZ speelt twente even op een hoopje... wel een matig elftal trouwens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 28 februari 2018 Share Geplaatst 28 februari 2018 Valt allemaal wel mee. Dat gedoe over Ajax ook ''trainer ontslaan vanwege uitschakeling beker'' wat een onzin. Feyenoord presteert schandalig slecht en de beker is dan toch een prijs, niet dat dat dit seizoen verbloemt gelijk. Vandaag helaas al veel buiten geweest, het is zo koud. Kan mij niet herinneren wanneer het eerder zo koud was. Eigenlijk schandalig dat die wedstrijden doorgaan vanavond, mensonterend voor de mensen op de tribunes, lijkt mij ook niet heel fijn om te voetballen voor de spelers zelf. Zal Van Persie weinig last van hebben denk. Die loopt wel goed warm. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 28 februari 2018 Share Geplaatst 28 februari 2018 (bewerkt) Goh denk dat Van Persie al eergisteren is begonnen met warmlopen voor vandaag. Dat gedoe over Ajax ook ''trainer ontslaan vanwege uitschakeling beker'' wat een onzin. "Onzin" van mij of van Ajax? Want heb nog ff lopen fact checken en Keizer werd een dag na de uitschakeling ontslagen. Dan is die uitschakeling minstens de directe factor die zorgde voor het ontslag. Natuurlijk speelden er nog meer sluimerende conflicten mee (dat weet jij beter denk ik). 28 februari 2018 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 1 maart 2018 Share Geplaatst 1 maart 2018 Onzin van de hele media. Die Hans Kraaij vooral :-D Wat een droeftoeter, dan ontsla je de trainer toch na de 1-4 overwinning in de Kuip als je er geen vertrouwen in hebt!!!!!!!!!!. Zo werkt het niet mafketel. Bij Ajax waren ze al langer ontevreden, na Vitesse al de laatste kans toen won die opeens van Heerenveen en Feyenoord maar sinds Vitesse dachten ze al dat het niet zo langer kon. De beker uitschakeling was een goed moment blijkbaar, hoewel ik er nog steeds mijn twijfels bij heb hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 1 maart 2018 Share Geplaatst 1 maart 2018 Onzin van de hele media. Die Hans Kraaij vooral :-D Wat een droeftoeter, dan ontsla je de trainer toch na de 1-4 overwinning in de Kuip als je er geen vertrouwen in hebt!!!!!!!!!!. Zo werkt het niet mafketel. Bij Ajax waren ze al langer ontevreden, na Vitesse al de laatste kans toen won die opeens van Heerenveen en Feyenoord maar sinds Vitesse dachten ze al dat het niet zo langer kon. De beker uitschakeling was een goed moment blijkbaar, hoewel ik er nog steeds mijn twijfels bij heb hoor. Kraaij had gewoon gelijk, ze zochten gewoon een wedstrijd dat ze hem konden ontslaan, maar als je als bestuur al geen vertrouwen in de trainer hebt, kun je hem beter meteen ontslaan. Je vergist je gewoon, want jij bent meestal degene, ook nu, die onzin uitkraamt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 1 maart 2018 Share Geplaatst 1 maart 2018 Ha-ha. Leuk en aardig allemaal maar na de situatie Nouri je nieuwe onervaren trainer ontslaan (waar je geen vertrouwen in hebt) nadat je met 1-4 wint in De Kuip is een leuk idee, maar volkomen onrealistisch en naïef gelul. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 1 maart 2018 Share Geplaatst 1 maart 2018 Keizer is toch gewoon ontslagen omdat ze van Bergkamp afwilden. Het bekerverlies was gewoon een gelegenheid om dat te doen, maar eigenlijk vrij ongelukkig gekozen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 22 april 2018 Share Geplaatst 22 april 2018 :-D ze doen er ook alles aan om zich te kunnen spiegelen aan de grote broer in Amsterdam he. Wat een sukkeltjes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 22 april 2018 Share Geplaatst 22 april 2018 (bewerkt) :-D ze doen er ook alles aan om zich te kunnen spiegelen aan de grote broer in Amsterdam he. Wat een sukkeltjes Kindercreche van AZ. 1Echt lachwekkend ja :-D 22 april 2018 bewerkt door Regis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 22 april 2018 Share Geplaatst 22 april 2018 Vrij slechte wedstrijd, zeker van Feyenoordkant. AZ denk ik de betere ploeg lichtjes, goal kwam volledig uit de lucht vallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 22 april 2018 Share Geplaatst 22 april 2018 Bedroevemd van onze kant. Het ia dat we voor staan, maar ben er nog lang nier gerust op. Backs zijn superslecht vandaag, Vilhena slap in de duels en Toornstra nog helemaal niet gezien. Moet echt veelbeter dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 22 april 2018 Share Geplaatst 22 april 2018 Vrij slechte wedstrijd, zeker van Feyenoordkant. AZ denk ik de betere ploeg lichtjes, goal kwam volledig uit de lucht vallen. De eerste tien minuten misschien, daarna heeft de hele wedstrijd zich afgespeeld op de helft van AZ. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 22 april 2018 Share Geplaatst 22 april 2018 Wat een wereldploeg zeg dat AZ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 22 april 2018 Share Geplaatst 22 april 2018 Moment van de wedstrijd op de goal van V. Persie na: [twitter]988108442433916929[/twitter] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 22 april 2018 Share Geplaatst 22 april 2018 Wat een wereldploeg zeg dat AZ Het Spurs van NL Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 22 april 2018 Share Geplaatst 22 april 2018 Feyenoord was erg sterk, met Jørgensen voorop. Toornstra verdiende goal op basis van zijn arbeid vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 23 april 2018 Share Geplaatst 23 april 2018 Daar sta je dan na alweer een verloren topper met je kut tactiek. Slappe hap zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 april 2018 Share Geplaatst 23 april 2018 Feyenoord was erg sterk, met Jørgensen voorop. Toornstra verdiende goal op basis van zijn arbeid vandaag. Sarcasme denk ik toch? :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 23 april 2018 Share Geplaatst 23 april 2018 Nee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 23 april 2018 Share Geplaatst 23 april 2018 Nee. Kijk jij voetbal op z'n Peterzinho's? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten