Pino Gepost November 1, 2019 Share Gepost November 1, 2019 2 minuten geleden zei Nom de Guerre: Ik wel, omdat ik bang ben dat we dan blijven hangen in de KKD. Wel mooiere derby's tegen Roda en de pieren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost November 1, 2019 Share Gepost November 1, 2019 10 minuten geleden zei Pino: Wel mooiere derby's tegen Roda en de pieren. Die kan ik missen als kiespijn. Alleen maar relletjes en gezeik. Met name tegen Roda. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mansveld Gepost November 1, 2019 Share Gepost November 1, 2019 Ik wel, omdat ik bang ben dat we dan blijven hangen in de KKD.Zolang wij blijven aanmodderen en na een goeie reeks nog op een degelijke plek eindigen gaat er bij ons weinig gebeuren.Oke er zijn er twee van de RvC weg, is een begin, maar er moet een compleet andere wind gaan waaien in het hoofdgebouw.Ik denk dat alleen degradatie daarvoor kan zorgen en dat we van daaruit opnieuw moeten beginnen. Of UVS moet nu doorpakken en 3/4 van het zooitje eruit pleuren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lennard95 Gepost November 2, 2019 Share Gepost November 2, 2019 (edited) IJsselmeervogels – SteDoCoHeracles Almelo – FC DordrechtTelstar – AjaxSC Heerenveen – Roda JCVitesse – ODIN’59OFC – SpakenburgSC Cambuur – FeyenoordAZ – Groene SterWillem II – Sparta RotterdamFC Twente – Go Ahead EaglesKatwijk – TOP OssFC Groningen – FC UtrechtFortuna Sittard – PEC ZwolleGVVV – PSVExcelsior – FC EindhovenSparta Nijkerk – NAC Edited November 2, 2019 by lennard95 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost December 17, 2019 Share Gepost December 17, 2019 (edited) Van Boekel scheids nou ja kan erger Edited December 17, 2019 by komodo25 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GAE EAGLES Gepost December 17, 2019 Share Gepost December 17, 2019 Na een goed begin gaat het het eind van de eerste helft niet goed meer. Hopelijk kan De Gier het in de rust weer goed zetten. Neemt niet weg dat we er goed voor staan met 1-2. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GAE EAGLES Gepost December 17, 2019 Share Gepost December 17, 2019 Wat een weelde, heerlijk avondje zo. Helaas kon ik er niet bij zijn, maar dit is heerlijk. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr_Fey Gepost December 17, 2019 Share Gepost December 17, 2019 9 minuten geleden zei GAE EAGLES: Wat een weelde, heerlijk avondje zo. Helaas kon ik er niet bij zijn, maar dit is heerlijk. Gefeliciteerd wel een mooie 5-2 overwinning 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost December 17, 2019 Share Gepost December 17, 2019 Jammer zeg @Visje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasje92 Gepost December 18, 2019 Share Gepost December 18, 2019 12 uur geleden zei GAE EAGLES: Wat een weelde, heerlijk avondje zo. Helaas kon ik er niet bij zijn, maar dit is heerlijk. Gefeliciteerd @GAE EAGLES. Terechte overwinning over het geheel gezien. Vrijdag nog RKC uit en dan komt de winterstop als geroepen om orde op zaken te stellen.. Wordt nog een lang jaar als het zo doorgaat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost December 18, 2019 Share Gepost December 18, 2019 Een week of twee om precies te zijn 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasje92 Gepost December 18, 2019 Share Gepost December 18, 2019 35 minuten geleden zei Sophomore: Een week of twee om precies te zijn Haha slimmerik;) *Het wordt nog een lang seizoen als het zo doorgaat* 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GAE EAGLES Gepost December 18, 2019 Share Gepost December 18, 2019 6 uur geleden zei nasje92: Gefeliciteerd @GAE EAGLES. Terechte overwinning over het geheel gezien. Vrijdag nog RKC uit en dan komt de winterstop als geroepen om orde op zaken te stellen.. Wordt nog een lang jaar als het zo doorgaat. Dank je. Op de fase na 20 minuten tot de 2-2 was Twente beter. Voor de rest hadden wij de overhand. En we waren heel effectief gisteren. Dat mogen ze wel vaker zijn. Al 17 wedstrijden ongeslagen ondertussen. Er moet wel iets gebeuren bij Twente inderdaad. Het houdt niet over. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost December 18, 2019 Share Gepost December 18, 2019 PSV wordt echt helemaal weggetikt zeg. Als je een 93-jarige Berry Powel niet uit de wedstrijd kan spelen moet je toch eens gaan nadenken of je wel geschikt bent voor een plek bij de top-drie. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Regis Gepost December 18, 2019 Share Gepost December 18, 2019 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost December 18, 2019 Share Gepost December 18, 2019 Tuuuuurlijk verlenging bij OFC - Spakenburg gehad vandaag. Enorme zaadwedstrijd, niet normaal. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jespresso Gepost December 19, 2019 Share Gepost December 19, 2019 Deze man was gisteren echt genieten hoor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost December 19, 2019 Share Gepost December 19, 2019 4 uur geleden zei Jespresso: Deze man was gisteren echt genieten hoor. Twittert die kerel nou een compilatie van zichzelf? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jespresso Gepost December 19, 2019 Share Gepost December 19, 2019 11 minuten geleden zei Chiemel: Twittert die kerel nou een compilatie van zichzelf? Mooi toch. Is ook gewoon een optreden om trots op te zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost December 19, 2019 Share Gepost December 19, 2019 23 minuten geleden zei Chiemel: Twittert die kerel nou een compilatie van zichzelf? HIj was sowieso nogal aan t namesearchen, had ook een tweet van mij geliked. Zal wel denken dat dit zn laatste keer was dat ie in de schijnwerpers komt. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost December 19, 2019 Share Gepost December 19, 2019 Dan ben je idd wel heel wanhopig als je tweets van PJ gaat liken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost December 19, 2019 Share Gepost December 19, 2019 Vond de variant hierboven met de 93-jarige Berry Powel leuker. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost December 19, 2019 Share Gepost December 19, 2019 1 uur geleden zei 007mark: Vond de variant hierboven met de 93-jarige Berry Powel leuker. Je hebt 'm niet geliked dusja Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost December 19, 2019 Share Gepost December 19, 2019 Kun je nagaan hoe kut die tweet was. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost December 22, 2019 Share Gepost December 22, 2019 Waarom wordt er dit seizoen eigenlijk gelijk "door geloot"? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts