Beppu Geplaatst 1 februari 2018 Share Geplaatst 1 februari 2018 Pff weer een prijs dus over een paar maanden, waar gaan we al die bekers en schalen laten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 1 februari 2018 Share Geplaatst 1 februari 2018 Vorig jaar alle potten thuis tot aan de kwartfinale en dit seizoen t/m iig de halve finale thuis loten. Bizar. Graag het geheim even delen ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 2 februari 2018 Share Geplaatst 2 februari 2018 Vorig jaar alle potten thuis tot aan de kwartfinale en dit seizoen t/m iig de halve finale thuis loten. Bizar. Graag het geheim even delen ;c Sinds 15/16 zelfs 13 van de 15 bekerduels van Feyenoord in de Kuip Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 2 februari 2018 Share Geplaatst 2 februari 2018 (bewerkt) Tsja, en als je die periode een stuk langer maakt valt het allemaal wel weer mee. Lees een hoop complot theorieën. Erg vermakelijk allemaal. Zowel over de thuiswedstrijden (waar voor het gemak vergeten wordt dat Feyenoord vrijwel nooit amateurs loot) als de wedstrijd tegen PSV die een groot toneelstuk zou zijn geweest, Feyenoord de beker en PSV de competitie. Alles om Ajax te dwarsbomen. :-) :-D 2 februari 2018 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 2 februari 2018 Share Geplaatst 2 februari 2018 Las een tijdje geleden een stuk dat als je het stuk langer maakt het vrijwel gelijk is, jaren geleden werd er blijkbaar veel uit gespeeld. Lees alleen nooit ergens dat we wel bijna altijd tegen Eredivisie clubs spelen. Alleen dit jaar een keer tegen amateurs, Swift, maar daarvoor jaren niet volgens mij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 2 februari 2018 Share Geplaatst 2 februari 2018 Las een tijdje geleden een stuk dat als je het stuk langer maakt het vrijwel gelijk is, jaren geleden werd er blijkbaar veel uit gespeeld. Lees alleen nooit ergens dat we wel bijna altijd tegen Eredivisie clubs spelen. Alleen dit jaar een keer tegen amateurs, Swift, maar daarvoor jaren niet volgens mij? Laatste was denk Feyenoord - Top Oss vorig seizoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 2 februari 2018 Share Geplaatst 2 februari 2018 Las een tijdje geleden een stuk dat als je het stuk langer maakt het vrijwel gelijk is, jaren geleden werd er blijkbaar veel uit gespeeld. Lees alleen nooit ergens dat we wel bijna altijd tegen Eredivisie clubs spelen. Alleen dit jaar een keer tegen amateurs, Swift, maar daarvoor jaren niet volgens mij? Top Oss, Hoek, Go Ahead (2x) laatste jaren. Valt wel mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 2 februari 2018 Share Geplaatst 2 februari 2018 Had NAC niet ook zoiets, maar dan altijd uit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 2 februari 2018 Share Geplaatst 2 februari 2018 Lees een hoop complot theorieën. Erg vermakelijk allemaal. Zowel over de thuiswedstrijden (waar voor het gemak vergeten wordt dat Feyenoord vrijwel nooit amateurs loot) als de wedstrijd tegen PSV die een groot toneelstuk zou zijn geweest, Feyenoord de beker en PSV de competitie. Alles om Ajax te dwarsbomen. :-) :-D Ja, ach. Dat is al jarenlang het geval, bij elke club. Al sinds ik kan lezen word ik geconfronteerd met teksten als 'KNJB!' en 'Ajax móét winnen van de KNVB'. Vorig jaar hoorde ik er echter niemand over. Blijf je houden joh. Zou ook niet weten hoe ze kunnen sjoemelen met de loting. Jordens Peters pakte de balletjes toch? Zouden ze die omgekocht hebben? Familie gegijzeld? Lekker laten gaan. Zelfde als die Champions League-/Europa League-loting altijd. Ze pakken balletjes, alsof de ene zwaarder of warmer is dan de andere en ze die dan maar pakken :D Hou op hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 2 februari 2018 Share Geplaatst 2 februari 2018 Had NAC niet ook zoiets, maar dan altijd uit? Ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 3 februari 2018 Share Geplaatst 3 februari 2018 Had NAC niet ook zoiets, maar dan altijd uit? Ze lagen er ook vaak uit, misschien dat je dat bedoelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 3 februari 2018 Share Geplaatst 3 februari 2018 (bewerkt) Bijna 80% uit moeten spelen sinds start van dit millennium. 3 februari 2018 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 3 februari 2018 Share Geplaatst 3 februari 2018 Bijna 80% uit moeten spelen sinds start van dit millennium. Vaak tegen amateurs dus? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 3 februari 2018 Share Geplaatst 3 februari 2018 Lijkt me dat er nog genoeg ruimte is in dat zielige bezemkastje wat jullie een prijzenkast noemen? Anders zou ik me nog harder kapot schamen als Feyenoorder dan je nu al moet doen :-D Al jarenlang de hoogste begroting, en ook dit jaar weer geen prijs... Wie moet zich hier nou schamen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 3 februari 2018 Share Geplaatst 3 februari 2018 Lijkt me dat er nog genoeg ruimte is in dat zielige bezemkastje wat jullie een prijzenkast noemen? Anders zou ik me nog harder kapot schamen als Feyenoorder dan je nu al moet doen :-D De Kok laat zich weer kennen hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 februari 2018 Share Geplaatst 3 februari 2018 Heerlijke fitties hier :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 3 februari 2018 Share Geplaatst 3 februari 2018 Vaak tegen amateurs dus? Dat weet ik niet. Speel je dan automatisch uit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 3 februari 2018 Share Geplaatst 3 februari 2018 Volgens mij in beginsel wel. Als moest UDI'19 ooit naar de ArenA. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 3 februari 2018 Share Geplaatst 3 februari 2018 (bewerkt) Zo oneerlijk die straf. Zou enkel mogen tellen wanneer Twente daadwerkelijk Europees voetbal haalt. Dat is in ieder geval gebruikelijk. Dat heb je vorig jaar ook al gezegd toen Twente in de buurt van Europees Voetbal kwam. Leg mij eens uit hoe jij dat voor je ziet als Twente de finale van de play-offs had gehaald. Dan krijg je namelijk een wedstrijd waarbij de tegenstander van FC Twente enkel speelt om de straf van Twente langer te laten duren. 3 februari 2018 bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 3 februari 2018 Share Geplaatst 3 februari 2018 (bewerkt) Dat heb je vorig jaar ook al gezegd toen Twente in de buurt van Europees Voetbal kwam. Leg mij eens uit hoe jij dat voor je ziet als Twente de finale van de play-offs had gehaald. De play-offs om Europees voetbal? Daar mogen ze niet aan deelnemen neem ik aan. Dat ticket zou dan ongetwijfeld doorschuiven naar de eerst volgende ploeg. 3 februari 2018 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 3 februari 2018 Share Geplaatst 3 februari 2018 Vaak tegen amateurs dus? Nee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 3 februari 2018 Share Geplaatst 3 februari 2018 De play-offs om Europees voetbal? Daar mogen ze niet aan deelnemen neem ik aan. Dat ticket zou dan ongetwijfeld doorschuiven naar de eerst volgende ploeg. Hoe wil je dan bepalen of Twente Europees Voetbal had gehaald? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 3 februari 2018 Share Geplaatst 3 februari 2018 (bewerkt) Hoe wil je dan bepalen of Twente Europees Voetbal had gehaald? Huhu dat is een goeie, daar heb ik niet over nagedacht. Dan moet je ze denk ik mee laten doen en de prijs van Europees voetbal aan de verliezend finalist geven. Het prijzengeld (als dat er is) voor het winnen van de play-off dan wel naar FC Twente. Beetje zoals het gaat met de Jong teams in de JL als ze periodekampioen worden. Ben trouwens eens dieper in de materie gedoken en het verschil van uitsluiting voor Europa van FC Twente en andere Europese ploegen (zoals Gala) zit 'em in het feit dat bij Twente de nationale bond (de KNVB) de straf uitspreekt en bij Gala de continentale bond (UEFA). Edit: Fener bedoel ik. 3 februari 2018 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 3 februari 2018 Share Geplaatst 3 februari 2018 Volgens mij in beginsel wel. Als moest UDI'19 ooit naar de ArenA. Dit is niet waar, amateurs worden gewoon 'los' geloot. Kan dus uit of thuis zijn. In 2013 moest AWSH bijvoorbeeld naar Ajax en Hoek naar Feyenoord in dezelfde speelronde. UDI'19 inderdaad ook. Is voor die clubs financieël ook veel aantrekkelijker volgens mij (Hoek was in ieder geval vrij blij met hun deel van de recette toen tegen Feyenoord). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 3 februari 2018 Share Geplaatst 3 februari 2018 Dit is niet waar, amateurs worden gewoon 'los' geloot. Kan dus uit of thuis zijn. In 2013 moest AWSH bijvoorbeeld naar Ajax en Hoek naar Feyenoord in dezelfde speelronde. UDI'19 inderdaad ook. Is voor die clubs financieël ook veel aantrekkelijker volgens mij (Hoek was in ieder geval vrij blij met hun deel van de recette toen tegen Feyenoord). Ah, dank. Dan had ik dat verkeerd begrepen/geconcludeerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten