Djurovski Geplaatst 23 december 2019 Share Geplaatst 23 december 2019 De balletjes werden verwarmd met gas en sinds deze zomer is Zeist van het gas af Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 23 januari 2020 Share Geplaatst 23 januari 2020 Pff, dat beker voetbal is niet goed voor je hart. Zeker niet als je het zo doet als Eagles net heeft gedaan. Maar gelukkig zijn we door. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 23 januari 2020 Share Geplaatst 23 januari 2020 (bewerkt) PSV 23 januari 2020 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 12 februari 2020 Share Geplaatst 12 februari 2020 2 duidelijke overtredingen en gele kaarten op een mooie plek voor Ajax op Dest eerst en nu Traore. Het is weer de Bassie Nijhuis show hoor, och och. Kan die vent niet eens fikse blessure oplopen, zijn we af van de one man show. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 12 februari 2020 Share Geplaatst 12 februari 2020 Die man is inderdaad ongekend. Lekker het mannetje zijn weer, dat hoort niet als scheids.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 12 februari 2020 Share Geplaatst 12 februari 2020 Het is ook zo bijzonder. Dat van Martinez handsbal was ook gewoon een vrije trap voor Vitesse. Dit soort duidelijke dingen gewoon niet fluiten kan niet. Hij mist in 45 minuten voetbal 3 belangrijke beslissingen, dat is gewoon echt veel. En dan stoer Ten Hag geel geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 12 februari 2020 Share Geplaatst 12 februari 2020 Welkom bij de Nijhuis showwwww Je mag iemand volledig om de nek hangen in de 16 (bijna ippon) maar Nijhuis wordt voor zo’n handsbal wel naar het scherm geroepen. Dan ben je niet goed bij je ei hoor. Je verliest terecht en vooral omdat jezelf angsthazen voetbal speelt. Dit Ajax is achterin zo kwetsbaar en dan zo weinig creëren. Jammer maar het past perfect in dit troosteloze seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 12 februari 2020 Share Geplaatst 12 februari 2020 8 minuten geleden zei Vitesse88: Je mag iemand volledig om de nek hangen in de 16 (bijna ippon) Deze inderdaad Ik keek met schuin oog en geluid stond niet aan, maar ik dacht in eerste instantie dat er geen VAR was in het bekertoernooi, want anders begrijp ik niet waarom je dat als verdediger zou doen, is die er blijkbaar toch.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 12 februari 2020 Share Geplaatst 12 februari 2020 Heerenveen of NAC naar de finale. Moet niet gekker worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 12 februari 2020 Share Geplaatst 12 februari 2020 Eagles - nac finale Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 12 februari 2020 Share Geplaatst 12 februari 2020 DaT iS dE cHaRmE vAn HeT bEkErVoEtBaL Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Speedjuh Geplaatst 13 februari 2020 Share Geplaatst 13 februari 2020 (bewerkt) AZ en Ajax hebben gisteren bewezen dat Nederland een toekomstig probleem heeft op het gebied van centrale verdedigers. Ajax speelde met twee buitenlanders en AZ met Clasie (een middenvelder) en Wuytens (een Belg). Dat zijn twee Nederlandse top drie ploegen zonder degelijke centrale verdedigers. Dat beloofd wat voor de toekomst. Goed, Ajax heeft Schuurs en Pierie voor de toekomst, maar dan moeten ze wel gaan spelen. AZ heeft Hatsieflatsiakos, maar dat is een Griek en niet goed genoeg en een versleten Ron Beton. Verder zie ik geen goede talenten op die positie doorkomen. 13 februari 2020 bewerkt door Speedjuh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 13 februari 2020 Share Geplaatst 13 februari 2020 6 minuten geleden zei Speedjuh: AZ en Ajax hebben gisteren bewezen dat Nederland een toekomstig probleem heeft op het gebied van centrale verdedigers. Dat zijn twee Nederlandse top drie ploegen zonder degelijke centrale verdedigers. Dat belooft wat voor de toekomst. Dit is wel een hele vroege conclusie en dus ook volledig onjuist: - Van Dijk - 28 jaar - Kan nog wel 5 jaar mee - Blind - 29 jaar - Kan nog wel 4 jaar mee - De Vrij - 28 jaar - Kan nog wel 5 jaar mee - De Ligt - 20 jaar - Kan nog wel 13 jaar mee - Ake - 24 jaar - Kan nog wel 9 jaar mee - Van Drongelen - 21 jaar - Nog niet het gewenste niveau, maar nog jong - Schuurs - 20 jaar - Nog niet het gewenste niveau, maar nog jong - Hoogma - 21 jaar - Nog niet het gewenste niveau, maar nog jong - Pierie - 19 jaar - Nog niet het gewenste niveau, maar nog jong - Jurrien Timber (jeugd Ajax) - 18 jaar - Nog niet het gewenste niveau, maar nog jong Verder lopen er nog wat jongens rond in Ajax U19 die echt kwaliteiten hebben op de CV-positie, 16 en 17 jaar. Voordat een De Ligt en Ake niet meer meekunnen, zijn de bovengenoemde jongens verder ontwikkeld, en dan is er echt wel eentje die een hoog niveau heeft gehaald, los van de nu 16/17-jarigen in de jeugd van de BVO's die dan tussen de 20 en 25 jaar oud zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 13 februari 2020 Share Geplaatst 13 februari 2020 13 minuten geleden zei Speedjuh: AZ en Ajax hebben gisteren bewezen dat Nederland een toekomstig probleem heeft op het gebied van centrale verdedigers. Ajax speelde met twee buitenlanders en AZ met Clasie (een middenvelder) en Wuytens (een Belg). Dat zijn twee Nederlandse top drie ploegen zonder degelijke centrale verdedigers. Dat beloofd wat voor de toekomst. Goed, Ajax heeft Schuurs en Pierie voor de toekomst, maar dan moeten ze wel gaan spelen. AZ heeft Hatsieflatsiakos, maar dat is een Griek en niet goed genoeg en een versleten Ron Beton. Verder zie ik geen goede talenten op die positie doorkomen. Pierie gaat echt niet doorkomen bij Ajax. Ajax heeft daarachter wel weer Rensch en Kasawanjiro - als ik dit goed schrijf- , wat beide jongens met potentie zijn. . Daarnaast gaat Blind ook nog wel een aantal jaar mee. Nationale jeugdploegen staan bomvol met jongens van Ajax en AZ, die clubs hebben zeker geen probleem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 13 februari 2020 Share Geplaatst 13 februari 2020 Denk dat dat wel meevalt. @Vitesse88 Jullie hoorden ook een penal te krijgen inderdaad, en dan Matavz met rood eraf. Stoer weer he. Kan gelukkig vrijdag bij VI weer alles weg lachen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 13 februari 2020 Share Geplaatst 13 februari 2020 18 uur geleden zei Rogier.: Die man is inderdaad ongekend. Lekker het mannetje zijn weer, dat hoort niet als scheids.. Is overigens wel wat veel zeer gewaardeerde 'grote' scheidsrechters uit het verleden ook waren: Derks, Blankenstein, Vd Ende, Collina. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Speedjuh Geplaatst 13 februari 2020 Share Geplaatst 13 februari 2020 4 uur geleden zei Rogier.: Dit is wel een hele vroege conclusie en dus ook volledig onjuist: - Van Dijk - 28 jaar - Kan nog wel 5 jaar mee - Blind - 29 jaar - Kan nog wel 4 jaar mee - De Vrij - 28 jaar - Kan nog wel 5 jaar mee - De Ligt - 20 jaar - Kan nog wel 13 jaar mee - Ake - 24 jaar - Kan nog wel 9 jaar mee - Van Drongelen - 21 jaar - Nog niet het gewenste niveau, maar nog jong - Schuurs - 20 jaar - Nog niet het gewenste niveau, maar nog jong - Hoogma - 21 jaar - Nog niet het gewenste niveau, maar nog jong - Pierie - 19 jaar - Nog niet het gewenste niveau, maar nog jong - Jurrien Timber (jeugd Ajax) - 18 jaar - Nog niet het gewenste niveau, maar nog jong Verder lopen er nog wat jongens rond in Ajax U19 die echt kwaliteiten hebben op de CV-positie, 16 en 17 jaar. Voordat een De Ligt en Ake niet meer meekunnen, zijn de bovengenoemde jongens verder ontwikkeld, en dan is er echt wel eentje die een hoog niveau heeft gehaald, los van de nu 16/17-jarigen in de jeugd van de BVO's die dan tussen de 20 en 25 jaar oud zijn. Misschien verwoord ik het niet goed. Ik vind het een zorgelijke trend dat buitenlanders meer spelen dan eigen talenten. Alleen de exceptionele talenten als De Ligt breken door. En ja, met wat er nu hebben kunnen we nog wel even door. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 13 februari 2020 Share Geplaatst 13 februari 2020 4 minuten geleden zei Speedjuh: Misschien verwoord ik het niet goed. Ik vind het een zorgelijke trend dat buitenlanders meer spelen dan eigen talenten. Alleen de exceptionele talenten als De Ligt breken door. En ja, met wat er nu hebben kunnen we nog wel even door. Hiermee zou je een punt hebben, ware het niet dat dit centrum bij Ajax er alleen is omdat er 3 Nederlandse cv's geblesseerd zijn. de 3e en 5e keus bij Ajax centraal achterin zijn buitenlanders. Om dan van een zorgelijke trend te spreken is een beetje gek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 13 februari 2020 Share Geplaatst 13 februari 2020 1 uur geleden zei Speedjuh: Misschien verwoord ik het niet goed. Ik vind het een zorgelijke trend dat buitenlanders meer spelen dan eigen talenten. Alleen de exceptionele talenten als De Ligt breken door. En ja, met wat er nu hebben kunnen we nog wel even door. Is dat zo erg dan als die jongens erachter bij Jong Ajax kunnen spelen en als ze er uiteindelijk niet komen nog de stap kunnen zetten naar een andere eredivisieclub? Volgens mij kan je beter een paar topclubs hebben die ook echt top zijn en waar exeptionele talenten doorbreken en de rest kan dan afstromen naar de rest van de eredivisie/Jupiler league. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 13 februari 2020 Share Geplaatst 13 februari 2020 8 uur geleden zei cimbomcu: Denk dat dat wel meevalt. @Vitesse88 Jullie hoorden ook een penal te krijgen inderdaad, en dan Matavz met rood eraf. Stoer weer he. Kan gelukkig vrijdag bij VI weer alles weg lachen. Mja niet zo slimme actie van Tim maar begrijp de emotie wel. Probleem was ook wel dat er zo’n nobody achter het var scherm zat, die gaat nooit basje corrigeren of naar het scherm sturen. Ach ja, het past ook wel in dit troosteloze seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 13 februari 2020 Share Geplaatst 13 februari 2020 2 uur geleden zei Jeroen.: Is dat zo erg dan als die jongens erachter bij Jong Ajax kunnen spelen en als ze er uiteindelijk niet komen nog de stap kunnen zetten naar een andere eredivisieclub? Volgens mij kan je beter een paar topclubs hebben die ook echt top zijn en waar exeptionele talenten doorbreken en de rest kan dan afstromen naar de rest van de eredivisie/Jupiler league. Zie bijvoorbeeld Vitesse, dat een centraal duo heeft 20 en 21, allebei Nederlands, allebei afkomstig van topclubs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Speedjuh Geplaatst 13 februari 2020 Share Geplaatst 13 februari 2020 4 uur geleden zei Jeroen.: Is dat zo erg dan als die jongens erachter bij Jong Ajax kunnen spelen en als ze er uiteindelijk niet komen nog de stap kunnen zetten naar een andere eredivisieclub? Volgens mij kan je beter een paar topclubs hebben die ook echt top zijn en waar exeptionele talenten doorbreken en de rest kan dan afstromen naar de rest van de eredivisie/Jupiler league. Nee, het is niet erg. Ik snap ook wel waarom Ajax doet wat het doet. Ik vraag me alleen af of spelers het of talenten niet gewoon met de beste spelers moeten trainen/spelen om beter te worden. Ik denk dat spelen tegen Vitesse of AZ beter is voor hun ontwikkeling dan FC Oss of FC Dordrecht. Maar nogmaals: ik snap ook de overwegingen wel hoor. 1 uur geleden zei Hwb: Zie bijvoorbeeld Vitesse, dat een centraal duo heeft 20 en 21, allebei Nederlands, allebei afkomstig van topclubs. Dat vind ik fijn, al snap ik dat het Vitesse waarschijnlijk ook wel punten gaat kosten. Maar dat is het risico. En ja, ik snap ook waarom die keuze voor Vitesse makkelijker is dan voor Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 13 februari 2020 Share Geplaatst 13 februari 2020 Zojuist zei Speedjuh: Nee, het is niet erg. Ik snap ook wel waarom Ajax doet wat het doet. Ik vraag me alleen af of spelers het of talenten niet gewoon met de beste spelers moeten trainen/spelen om beter te worden. Ik denk dat spelen tegen Vitesse of AZ beter is voor hun ontwikkeling dan FC Oss of FC Dordrecht. Maar nogmaals: ik snap ook de overwegingen wel hoor. Dat vind ik fijn, al snap ik dat het Vitesse waarschijnlijk ook wel punten gaat kosten. Maar dat is het risico. En ja, ik snap ook waarom die keuze voor Vitesse makkelijker is dan voor Ajax. Maar die spelers trainen dus al mee bij Ajax. Tuurlijk is het voor de ontwikkeling beter om tegen Vitesse en AZ te spelen maar dat is voor een 18/20 jarige nou eenmaal niet realistisch om te verwachten. Als je dan kan kiezen tussen spelen tegen jong AZ en Vitesse of FC Oss en FC Dordrecht kies ik voor die laatste. Zeker als ze dan af en toe mee kunnen trainen bij het eerste en vooral in de voorbereiding en winterstop. Als ze dan 20/21 zijn heb je over het algemeen wel een prima beeld of zo een jongen ooit een versterking zal zijn voor het eerste of dat hij beter past in de middenmoot/subtop van de eredivisie of zelfs lager en laat je hem vertrekken. Weet hij zich dan nog te ontwikkelen dan kan je hem of terug halen of zetten ze vanaf daar de stap naar het buitenland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 maart 2020 Share Geplaatst 2 maart 2020 Heel benieuwd naar de bekerwedstrijden deze midweek. Denk namelijk dat Utrecht niet onder gaat doen van Ajax. Sowieso zijn die altijd extreem gemotiveerd als ze Ajax ontvangen. Als die net zo spelen als tegen AZ, dan wordt het een simpele overwinning voor Utrecht denk ik. Dan donderdag zelf naar De Kuip voor Feyenoord - NAC. Historisch gezien kan Feyenoord maar zelden twee goede wedstrijden spelen in een week, waardoor ik denk dat NAC echt niet zo makkelijk aan de kant gaat worden gezet. Hyballa gaat dat on-Nederlands neerzetten met de linies dicht op elkaar en laat Feyenoord het spel maken verwacht ik. Word enorm oppassen voor de counter. Overigens zou het voor de Europese plekken natuurlijk het beste zijn wanneer Ajax-Feyenoord de finale wordt, aangezien de winnaar van de beker direct groepsfase EL krijgt dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
denman84 Geplaatst 2 maart 2020 Share Geplaatst 2 maart 2020 Ik ben ook wel benieuwd. Het sentiment van Ajax blijft heel erg hangen na gisteravond, maar als Utrecht ook speelt zoals gisteren, wordt het echt een dramatische pot voetbal, die niet om aan te gluren is. Bij Feyenoord deel ik je angst. Er wordt wel heel makkelijk over NAC gedacht. Natuurlijk moet je die 99 van de 100 keer winnen, maar onderschatting is de grootste tegenstander donderdagavond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten