Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eurovisie Songfestival [2024]

Acquafresca

Aanbevolen berichten

Op 17-5-2019 om 20:31 zei Chimpa:

Mijn vooraf samengestelde top vijf voor ons (bier)spel:

1. Nederland
2. Italië
3. Rusland
4. Zwitserland
5. Griekenland

Alleen Griekenland heb ik nu spijt van want die was niet erg sterk afgelopen dinsdag. 

Volledige top vier goed uiteindelijk, not bad at all. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had heel wat geld ingezet op Italië. Was er dichtbij, beetje jammer. 

Erger me overigens rot aan mensen hier die commentaar hebben op het niveau van de optredens - waar ik me totzover nog wel in kan vinden - maar dan als 'meevallers' of eigen favorieten inzendingen benoemen die gewoon vals zongen en/of een enorm goedkoop rommelnummer hadden. Zo heb ik onder andere Spanje, Noorwegen en volgens mij Zwitserland voorbij zien komen hier. Werkelijk lachwekkend; schaam je rot. 

En dan zie ik ook nog commentaar op Noord-Macedonië. Ik vind het een verademing dat eindelijk de beste vocalist van de competitie - want dat was ze, de beste mevrouw kon eigenlijk vééls te goed zingen om op het Eurovisie Songfestival-podium te staan - nu ook de waardering krijgt van die in het leven geroepen juryvote. Ze had van mij ook mogen winnen. Nederland is ook prima.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eindelijk na 44 jaar heeft Nederland weer eens gewonnen.  Ook een terechte winnaar. Dat televoting was wel heel apart hoor. Duitsland totaal geen punten en Noorwegen meer dan 300. Zweden dacht echt dat ze er waren en dan het gezicht van die gozer. Priceless. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Erger me overigens rot aan mensen hier die commentaar hebben op het niveau van de optredens - waar ik me totzover nog wel in kan vinden - maar dan als 'meevallers' of eigen favorieten inzendingen benoemen die gewoon vals zongen en/of een enorm goedkoop rommelnummer hadden. Zo heb ik onder andere Spanje, Noorwegen en volgens mij Zwitserland voorbij zien komen hier. Werkelijk lachwekkend; schaam je rot. 

En dan zie ik ook nog commentaar op Noord-Macedonië. Ik vind het een verademing dat eindelijk de beste vocalist van de competitie - want dat was ze, de beste mevrouw kon eigenlijk vééls te goed zingen om op het Eurovisie Songfestival-podium te staan - nu ook de waardering krijgt van die in het leven geroepen juryvote. Ze had van mij ook mogen winnen. Nederland is ook prima.
Helemaal eens met jouw betoog!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei MisterX:

Dus mijn belastinggeld gaat naar het organiseren van dit event volgend jaar? Of wie betaald het anders? 

Goh nog zo’n ‘shownieuws reactie’. Je weet dat de grote 5 knijter veel geld tegen dit evenement aangooien? Zolang ze het iig maar geen miljoen uitgeven aan 1 artiest. Wat een wanvertoning was die Madonna zeg. En dan nog niet eens gesproken over dat debieltje die de punten namens NL gaf ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Zeus:

Ach ja ik luister muziek omdat ik het leuk vind niet perse dat het goed gezongen is. Als 10x moet kiezen tussen Spanje of Macedonië dan zet ik 10x het nummer van Spanje op. Noorwegen krijg een beste lading punten van het publiek dus blijkbaar vonden meer mensen het wel een leuk nummer. 

Benieuwd waar het in Nederland gehouden gaat worden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei Jespresso:

Jij bent vroeger echt in een ton met azijn gevallen he, tering zeg. Wat moet jij een kut leven hebben

Mwah hij heeft wel een punt natuurlijk. Dit gaat heel erg veel geld kosten en ik betwijfel of je dat geld er ook weer uithaalt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mwah hij heeft wel een punt natuurlijk. Dit gaat heel erg veel geld kosten en ik betwijfel of je dat geld er ook weer uithaalt.
Het is natuurlijk erg lastig te meten of je het geld terug gaat verdienen. Maar moet dat je er dan van weerhouden om zo'n evenement te houden? Dat zou dan ook betekenen dat je nooit meer een OS/EK/WK kunt hosten.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Grote Ree:
9 minuten geleden zei Pino:

Dat zou dan ook betekenen dat je nooit meer een OS/EK/WK kunt hosten.

Dat gebeurt ook niet meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites