henkyh Gepost May 13, 2017 Share Gepost May 13, 2017 bij vlagen echt verschrikkelijk muziek;e;e Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier. Gepost May 13, 2017 Share Gepost May 13, 2017 Die streaker :r Prachtig. Vond dat nummer van Portugal wel echt mooi, wel jammer dat die vent een beetje raar deed. Maakt het een stuk minder mooi imo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost May 13, 2017 Share Gepost May 13, 2017 15 punten van het publiek ;e Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
henkyh Gepost May 13, 2017 Share Gepost May 13, 2017 volgend jaar Portugal dus :) nja niks op tegen ;) vind het nog een mooi nummer ook  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnifico Gepost May 13, 2017 Share Gepost May 13, 2017 Wat een poeplied hey. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost May 13, 2017 Share Gepost May 13, 2017 Denk dat Italië nog wel lager gaat eindigen. Nederland middenmoot. Zijn iets te veel zoetsappige liedje namens vrouwen waardoor de stemmen over die landen een beetje verspreid worden denk ik. Verder schat ik in dat Moldavië wel eens verrassend hoog zou kunnen eindigen.  Kenner Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost May 13, 2017 Share Gepost May 13, 2017 Tegenvallende punten van het publiek, maar ergens ook wel een beetje verwacht. 15 alleen wel heel erg weinig. Portugal denk ik verdiende winnaar en Italië verrassend laag. Vond het na 1x luisteren niet zo veel, maar inmiddels zit het dan toch beetje in je hoofd die melodie en had het niet misstaan bij de eerste 3.  Oh en Spanje, kom dan niet :-D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
himan Gepost May 14, 2017 Share Gepost May 14, 2017 Publiek is heel erg 'streng' als in top tien heeft heel veel punten gehad en daarna heel weinig. Dat was bij de jury minder. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grote Ree Gepost May 14, 2017 Share Gepost May 14, 2017 Zeer verdiende winnaar. Heerlijk dat jazz ook eens gewaardeerd wordt door het grote publiek. Denemarken verder verrassend laag geëindigd. Vond dat met Portugal samen toch wel de beste inzending. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
QuaLyon Gepost March 9, 2018 Share Gepost March 9, 2018 Een nieuwe editie staat voor de deur. Momenteel zijn 35/43 inzendingen bekend en als songfestivalfan leek het me wel leuk om jullie alvast een klein vooruitzicht te geven.  Volgens de bookmakers zijn dit de vijf grootste kanshebbers op de eindoverwinning:  5. Spanje [YOUTUBE]arXd-WjUXD0[/YOUTUBE]  4. Australië [YOUTUBE]J4XZxbrvepw[/YOUTUBE]  3. Tsjechië [YOUTUBE]k6_oxE2MxZE[/YOUTUBE]  2. Estland [YOUTUBE]76KOUIfDry8[/YOUTUBE]  1. Bulgarije Deze inzending wordt maandag pas bekendgemaakt, maar staat om één of andere reden toch op 1.  ---  Nederland en België staan respectievelijk op de 8e en 11e positie. Ik verwacht dat beide redelijk makkelijk naar de finale zullen gaan.  Nederland | Waylon [YOUTUBE]8TowcElmyek[/YOUTUBE]  België | Laura Groeseneken (Sennek) [YOUTUBE]6DGf9TMehi0[/YOUTUBE]  ---  Mijn persoonlijke top 3 bestaat uit:  3. Een leuk indie-pop-bandje uit Zwitserland (staan overigens laatste in de odds, 43e) [YOUTUBE]jXOlPGnkZFY[/YOUTUBE]  2. Een metalband uit Hongarije (staan 32e in de odds) [YOUTUBE]TcWC7XOBZIE[/YOUTUBE]  1. De Estse sopraan #2 in de odds hierboven Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost March 9, 2018 Share Gepost March 9, 2018 Heb ook al flink wat geluisterd. Ongeveer 29 stuks toen die bekend waren. Waylon valt wel op ertussen, iets wat denk ik een positief punt is. Â Spanje weet il mog dat ik wel mooi vond. En uit mijn hoofd Wit Rusland, maar niet meer zeker van. Zal dexe week nog eens een update maken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost March 13, 2018 Share Gepost March 13, 2018 @QuaLyon Ben er niet meer aan toegekomen, maar zie dit nummer op 1 staan voorlopig bij de bookies :r (Nederland knap 6e en stijgende) [YOUTUBE]CziHrYYSyPc[/YOUTUBE] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
QuaLyon Gepost March 14, 2018 Share Gepost March 14, 2018 [quote name='007mark']@QuaLyon Ben er niet meer aan toegekomen, maar zie dit nummer op 1 staan voorlopig bij de bookies :r (Nederland knap 6e en stijgende) [YOUTUBE]CziHrYYSyPc[/YOUTUBE][/QUOTE] Ja klopt, die was na mijn post uitgekomen. Ik weet nog niet echt dat ik er van moet vinden :-D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost March 14, 2018 Share Gepost March 14, 2018 (edited)  Ja klopt, die was na mijn post uitgekomen. Ik weet nog niet echt dat ik er van moet vinden :-D  Jij had het over Bulgarije dat eerst bovenaan stond ik de odds. Die hebben dit nummer uitgebracht: (vind zelf erg goed)  [YOUTUBE]Uvy_R3fTHQ4[/YOUTUBE]   Persoonlijk top 10 van mij: 1 Wit-Rusland 2 Estland 3 Duitsland 4 Cyprus 5 Spanje 6 Bulgarije 7 Oostenrijk 8 Griekenland 9 Nederland 10 Italië Edited March 14, 2018 by 007mark Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Socrates Gepost March 16, 2018 Share Gepost March 16, 2018 Wat vreselijk slecht allemaal. Ik vind ook oprecht de inzendingen van België en Nederland de enige die nog iets met muziek hebben te maken. En verder vallen inderdaad Wit-Rusland (wel heel glibberig), Estland, Bulgarije en ook Frankrijk nog wel mee.  Oh en leuk dat Konstantin Bucharov (Melovin) meedoet voor Oekraïne. Dat jochie heeft oprecht talent en charisma, stage presence. Alleen Engels kan hij nog altijd niet en z'n nummer is vreselijk poppy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
QuaLyon Gepost March 16, 2018 Share Gepost March 16, 2018 Mijn Top 15 ziet er op dit moment als volgt uit: 15 | Noorwegen | Alexander Rybak - That's How You Write A Song 14 | Denemarken | Rasmussen - Higher Ground 13 | Moldavië | DoReDos - My Lucky Day 12 | Duitsland | Michael Schulte - You Let Me Walk Alone 11 | Montenegro | Vanja Radovanovic - Inje 10 | Macedonië | Eye Cue - Lost and Found 9 | Polen | Gromee ft. Lukas Meijer - Light Me Up 8 | België | Sennek - A Matter Of Time 7 | Roemenië | The Humans - Goodbye 6 | Spanje | Alfred y Amaia - Tu Canción 5 | Zwitserland | ZiBBZ - Stones 4 | Nederland | Waylon - Outlaw In 'Em 3 | Portugal | Cláudia Pascoal - O Jardim 2 | Hongarije | AWS - Viszlát Nyár 1 | Estland | Elina Nechayeva - La Forza Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost March 17, 2018 Share Gepost March 17, 2018 [quote name='QuaLyon']Mijn Top 15 ziet er op dit moment als volgt uit: 15 | Noorwegen | Alexander Rybak - That's How You Write A Song 14 | Denemarken | Rasmussen - Higher Ground 13 | Moldavië | DoReDos - My Lucky Day 12 | Duitsland | Michael Schulte - You Let Me Walk Alone 11 | Montenegro | Vanja Radovanovic - Inje 10 | Macedonië | Eye Cue - Lost and Found 9 | Polen | Gromee ft. Lukas Meijer - Light Me Up 8 | België | Sennek - A Matter Of Time 7 | Roemenië | The Humans - Goodbye 6 | Spanje | Alfred y Amaia - Tu Canción 5 | Zwitserland | ZiBBZ - Stones 4 | Nederland | Waylon - Outlaw In 'Em 3 | Portugal | Cláudia Pascoal - O Jardim 2 | Hongarije | AWS - Viszlát Nyár 1 | Estland | Elina Nechayeva - La Forza[/QUOTE] Grappig om te zien dat er wwl wat overeenkomsten zijn, maar ook echt grote verschillen. Zo vind ik Hongarije bv exht niks en heb jij mijn favoriet niet eensbij de beste 15 ;c @Zeus; zou zomaar kunnen dat Oekraine ook gaat verrassen hoor. Waarschijnlijk veel publiekspunten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Socrates Gepost March 17, 2018 Share Gepost March 17, 2018 Dat sowieso. Jochie gaat veel tienermeisjes aan het stemmen krijgen. Die komt ook sowieso in de top-10. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grote Ree Gepost May 7, 2018 Share Gepost May 7, 2018 Mijn voorspelde top 5 is als volgt: 1. Duitsland 2. Nederland 3. Bulgarije 4. Australië 5. Oostenrijk  Betekent overigens niet dat ik dat zelf ook de vijf beste liedjes vind, al vallen alle nummers in mijn ogen prima te pruimen. Eervolle vermeldingen verder ook voor de volgende landen, die leuke songs hebben maar die het om uiteenlopende redenen niet gaan redden: België - gaat live door de mand vallen, gebaseerd op eerdere live-opnamen Portugal - idem Hongarije - geniale inzending maar iets te extreem voor het songfestivalpubliek Spanje - iets te lief qua inzending  Overigens zie ik Estland ook nog wel hoge ogen gooien. Fantastische zangtechniek heeft die vrouw. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost May 8, 2018 Share Gepost May 8, 2018 Bulgarije vind ik een goede dark horse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Socrates Gepost May 8, 2018 Share Gepost May 8, 2018 Estland, Israël, Frankrijk, Bulgarije en Cyprus. Hier zit de winnaar tussen. Laten we hopen dat het geen Israël of Cyprus zal zijn. Heb zelf mijn geld ingezet op Estland. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost May 8, 2018 Share Gepost May 8, 2018 Leuke act van Wit Rusland zeg (y) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antwerp1 Gepost May 8, 2018 Share Gepost May 8, 2018 (edited) Die van Litouwen kan mij krijgen Edited May 8, 2018 by Antwerp1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laki Gepost May 9, 2018 Share Gepost May 9, 2018 Hoop dat Estland wint. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost May 12, 2018 Share Gepost May 12, 2018 Ik ben voor Frankrijk. En snap niet waarom Israël en Oostenrijk zoveel punten krijgen tot dusverre. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts