JanVertonghen Geplaatst 28 juli 2014 Share Geplaatst 28 juli 2014 Download BS player Jannetje. Al gefixt. Was een pakket van eerste seizoen, gewoon losse eps en subtitles erbij. Wel Engels maar dat maakt me niet zoveel uit ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 28 juli 2014 Share Geplaatst 28 juli 2014 Eerste 5 aflevering seizoen 3 van Strike Back gekeken gisteren en vandaag. Ziek ziek ziek :< :< Gisteravond heel seizoen 3 afgekeken, wat een heerlijk seizoen was dat zeg. Vanavond maar eens beginnen aan seizoen 4 :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 28 juli 2014 Share Geplaatst 28 juli 2014 Knevel en van de Brink aan hoor, vind het altijd wel interessant om die verhalen te horen over MH17. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 30 juli 2014 Share Geplaatst 30 juli 2014 Nee. Damon er volgens de meeste geruchten definitief eruit in The Vampire Diaries. Ik kan wel janken. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 2 augustus 2014 Share Geplaatst 2 augustus 2014 Ben begonnen met de serie Still Standing Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 2 augustus 2014 Share Geplaatst 2 augustus 2014 Hier met de breaking bad, eerste 4 afleveringen zijn al nice. Ben benieuwd na het vervolg, bevalt me iig nu goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mathieu026 Geplaatst 3 augustus 2014 Share Geplaatst 3 augustus 2014 Ben inmiddels een heel eind gevorderd met Boss,kijkt lekker weg en is een heel goed alternatief voor House of Cards. Het corrupte politieke apparaat rolt vrolijk overal door heen, alleen jammer dat er niet zo veel afleveringen van zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 6 augustus 2014 Share Geplaatst 6 augustus 2014 Oplichters in het buitenland _O_ Wat een heerlijk programma met een baas van een presentator, die vent is nergens bang voor :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 7 augustus 2014 Share Geplaatst 7 augustus 2014 Seizoen 4 van Strike back er ook opzitten. Dat was tot nu toe echt het best seizoen hoor, in mijn ogen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 7 augustus 2014 Share Geplaatst 7 augustus 2014 Hier ook eerste seizoen in de download gegooid. Losse eps zijn echter lastig te vinden (seizoen 1), dus een bestand met het hele seizoen ineens maar gedaan. Kan echter geen gepaste subtitles daarbij vinden, alleen losse (echt een leek op dit gebied ;c). Eens kijken of ik het op kan lossen. Praat je hier nu serieus over series downloaden Jantje? :o Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 7 augustus 2014 Share Geplaatst 7 augustus 2014 Ik doe niet graag kinderachtig, maar aangezien jullie zo kinderachtig zijn om Dennis direct te bannen omdat jullie 'het MU beleid' willen volgen geldt dat ook voor deze neem ik aan. Ik heb niks tegen JanVertonghen, prima gozer, maar wat hij hier doet overtreedt ook de regels en ik wil dan ook graag zien dat hier wat aan gedaan wordt, gewoon om te zien of jullie echt consequent beleid voeren. [MENTION=9298]Mvdv[/MENTION]; [MENTION=14139]steijns[/MENTION]; [MENTION=11733]Thierryvane[/MENTION]; [MENTION=12157]Adje[/MENTION]; [MENTION=15750]bas2204[/MENTION]; [MENTION=3870]Martijn[/MENTION]; [MENTION=9138]MisterX[/MENTION]; [MENTION=1658]Satioz[/MENTION]; [MENTION=14139]steijns[/MENTION]; [MENTION=5]Thomas[/MENTION]; [MENTION=1]Timothy[/MENTION]; [MENTION=8759]E2E[/MENTION]; [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; [MENTION=12165]Justin[/MENTION]; [MENTION=12820]Roprop[/MENTION]; [MENTION=11733]Thierryvane[/MENTION]; Nogmaals JanVertonghen', van mij hoeven je niet gebanned te worden en ik heb niks tegen jou, maar als de staf zo consequent is en echt het MU beleid willen volgen dan moet ook hier ingegrepen worden. Als dat niet zo is, dan kunnen we de ban van Dennis ook onterecht verklaren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 7 augustus 2014 Share Geplaatst 7 augustus 2014 Goed gevonden, Niels. Goed punt ook, Cris. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 7 augustus 2014 Share Geplaatst 7 augustus 2014 :-D Mooie. Je hebt daarentegen wel gelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MagicMvL Geplaatst 7 augustus 2014 Share Geplaatst 7 augustus 2014 Binnenkort Netflix aanschaffen. Aanbod neemt elke maand toe en er staan wel wat series tussen die ik graag nog eens wil volgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 11 augustus 2014 Share Geplaatst 11 augustus 2014 Begonnen met Weeds. Ik snap helemaal waarom [MENTION=340]Big Mike[/MENTION]; dit zo tof vindt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 11 augustus 2014 Share Geplaatst 11 augustus 2014 Unsere Mütter, Unsere Väter gezien. Indrukwekkende Duitse oorlog mini-serie. Aanradertje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 11 augustus 2014 Share Geplaatst 11 augustus 2014 Begonnen met Weeds. Ik snap helemaal waarom [MENTION=340]Big Mike[/MENTION]; dit zo tof vindt. Nancy Botwin :< Niet de mooiste vrouw, maar ze heeft iets wat gewoon ontzettend sexy is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 11 augustus 2014 Share Geplaatst 11 augustus 2014 True that. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 12 augustus 2014 Share Geplaatst 12 augustus 2014 Ik was er ook weg van [MENTION=1482]bril_idioot[/MENTION];. Lekker makkelijk, lekker plat, lekkere humor en snelheid in het verhaal. Zelf de eerste eps van Black Mirror aan het kijken, iemand die dit al heeft gezien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 13 augustus 2014 Share Geplaatst 13 augustus 2014 Net de eerste aflevering van the Knick gezien, gaat over het Knickerbocker Hospital in New York in 1900 met Clive Owen in de hoofdrol. Niveau lag de eerste aflevering al hoog, hopelijk wordt dit dan de gave ziekenhuisserie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 15 september 2014 Share Geplaatst 15 september 2014 Vikings, Arrows, Hunted of Crossbones mee starten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 15 september 2014 Share Geplaatst 15 september 2014 Vikings. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 15 september 2014 Share Geplaatst 15 september 2014 Ik heb de laatste tijd ook wat tv shows de kans gegeven. Spoeling is dun op dit moment. Als er iemand nog wat suggesties heeft graag. The Knick: 3 afleveringen de kans gegeven. Het kan me niet boeien. Legends: Typische serie voor er bij. Fijne actie, aardig verhaaltje. The Leftovers: Halverwege eerste aflevering al afgezet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 16 september 2014 Share Geplaatst 16 september 2014 Arrow [MENTION=14139]steijns[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 16 september 2014 Share Geplaatst 16 september 2014 Arrow [MENTION=14139]steijns[/MENTION]; Ben ik ook mee begonnen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten