Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×

TV-series #3

Vegas

Recommended Posts

• Replies 2.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Al een tijdje bezig met Sons of Anarchy. Ben nu bij de tweede aflevering van het derde seizoen. Vraagje voor de volgers. Is SoA nog bezig of is het klaar na de 'ge-airde' 4 seizoenen? Wil zelf wel kijken op Google, maar ben bang om gespoilerd te worden. :D

Ben nu bezig met Banshee. Heerlijk lomp en ongeloofwaardig. Veel geweld, sex en stoer doen. Lekker tussendoortje.

Deze dame doet 90% van haar screentime naakt. Niks mis mee (y)

[spoiler=Lili Simmons]lili-simmons_1.jpg

Edited by Petterson

Ben nu bezig met Banshee. Heerlijk lomp en ongeloofwaardig. Veel geweld, sex en stoer doen. Lekker tussendoortje.

Deze dame doet 90% van haar screentime naakt. Niks mis mee (y)

[spoiler=Lili Simmons]lili-simmons_1.jpg

Zit ergens in seizoen 2 idd :mrg: Zij kwam ook voorbij in True Detective, ook naakt.

zo. watchlist.

De ondertiteling op Netflix doet het bij mij ineens niet meer, bij alle series en films die ik heb geprobeerd. Weet iemand of je daar wat aan kan doen? Instellingen bij Netflix staan gewoon goed, snap er niks van:(

De ondertiteling op Netflix doet het bij mij ineens niet meer, bij alle series en films die ik heb geprobeerd. Weet iemand of je daar wat aan kan doen? Instellingen bij Netflix staan gewoon goed, snap er niks van:(

Even overschakelen naar geen ondertiteling of Engelse ondertiteling en dan weer terug. Heb het ook soms en dan werkt het wel weer.

Ooit eens de eerste drie eps gezien, vond er toen weinig aan. Is het verbeterd sindsdien?

Heb nu ook eerste drie eps gezien, ik vind het wel cool tot nu toe eigenlijk. Ik vind de tijd waarin het zich afspeelt dan ook wel erg interessant.

Aangezien er geen topic over Prison Break is.

Hoezo zou Michael dood gaan aan die hersentumor? Zijn moeder was er toch ook aan geopereerd en die leefde daarna ook gewoon.

Alle 4 de seizoenen in 8 dagen afgekeken. Seizoen 4 was echt minder.

Edited by Root