Jump to content

TV-series #3

Vegas

Recommended Posts

• Replies 2.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Eerste 5 aflevering seizoen 3 van Strike Back gekeken gisteren en vandaag. Ziek ziek ziek :< :<

Gisteravond heel seizoen 3 afgekeken, wat een heerlijk seizoen was dat zeg. Vanavond maar eens beginnen aan seizoen 4 :D

Hier ook eerste seizoen in de download gegooid. Losse eps zijn echter lastig te vinden (seizoen 1), dus een bestand met het hele seizoen ineens maar gedaan. Kan echter geen gepaste subtitles daarbij vinden, alleen losse (echt een leek op dit gebied ;c). Eens kijken of ik het op kan lossen.

Praat je hier nu serieus over series downloaden Jantje? :o

Ik doe niet graag kinderachtig, maar aangezien jullie zo kinderachtig zijn om Dennis direct te bannen omdat jullie 'het MU beleid' willen volgen geldt dat ook voor deze neem ik aan. Ik heb niks tegen JanVertonghen, prima gozer, maar wat hij hier doet overtreedt ook de regels en ik wil dan ook graag zien dat hier wat aan gedaan wordt, gewoon om te zien of jullie echt consequent beleid voeren.

[MENTION=9298]Mvdv[/MENTION]; [MENTION=14139]steijns[/MENTION]; [MENTION=11733]Thierryvane[/MENTION]; [MENTION=12157]Adje[/MENTION]; [MENTION=15750]bas2204[/MENTION]; [MENTION=3870]Martijn[/MENTION]; [MENTION=9138]MisterX[/MENTION]; [MENTION=1658]Satioz[/MENTION]; [MENTION=14139]steijns[/MENTION]; [MENTION=5]Thomas[/MENTION]; [MENTION=1]Timothy[/MENTION]; [MENTION=8759]E2E[/MENTION]; [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; [MENTION=12165]Justin[/MENTION]; [MENTION=12820]Roprop[/MENTION]; [MENTION=11733]Thierryvane[/MENTION];

Nogmaals JanVertonghen', van mij hoeven je niet gebanned te worden en ik heb niks tegen jou, maar als de staf zo consequent is en echt het MU beleid willen volgen dan moet ook hier ingegrepen worden. Als dat niet zo is, dan kunnen we de ban van Dennis ook onterecht verklaren.

Net de eerste aflevering van the Knick gezien, gaat over het Knickerbocker Hospital in New York in 1900 met Clive Owen in de hoofdrol. Niveau lag de eerste aflevering al hoog, hopelijk wordt dit dan de gave ziekenhuisserie.

Ik heb de laatste tijd ook wat tv shows de kans gegeven. Spoeling is dun op dit moment. Als er iemand nog wat suggesties heeft graag.

The Knick: 3 afleveringen de kans gegeven. Het kan me niet boeien.

Legends: Typische serie voor er bij. Fijne actie, aardig verhaaltje.

The Leftovers: Halverwege eerste aflevering al afgezet.