bas huijsmans Geplaatst 12 november Share Geplaatst 12 november (bewerkt) HALL OF FAME FM2024 Vele managers die een nieuwe save starten in Football Manager verzinnen voor zichzelf een narratief of koppelen de save aan een bepaalde uitdaging. Zo zijn er managers die in een bepaalde stad de Big Brother van de troon willen stoten of zijn er mensen die de focus volledig op de eigen jeugd leggen. Andere managers leggen de nadruk op een bepaalde nationaliteit of starten alleen maar een save om hun eigen ego te boosten. Het komt erop neer dat veel managers op Managers United extra uitdagingen aangaan om een save een extra dimentsie te geven of om zichzelf extra uit te dagen. Wij als medemanagers op dit forum willen al deze uitdagingen natuurlijk graag volgen en om dit te boosten zullen vele van deze uitdagingen dan ook punten opleveren voor de officiële Managers United FM2024 Hall of Fame . In dit topic worden alle wordt bijgehouden hoeveel punten elke user heeft verzameld en aan welke uitdagingen hij dit te danken heeft. Uitdagingen en bijbehorende punten kun je vinden in het overzichtstopic. Wanneer je een uitdaging afgerond hebt, mention dan @bas huijsmans in het desbetreffende topic zodat jouw meer dan verdiende behaalde punten worden bijgeschreven en jij dus een plekje in de eeuwige Managers United FM24 Hall of Fame bemachtigt! De onderstaande ranglijst is gekopieerd uit het oude topic en is waarschijnlijk NIET up to date. Mis jij punten? Tag @bas huijsmans dan is het desbetreffende topic en claim jouw verdiende punten! 1. @Titan 1265 punten |80 steam achievements, KKD uitdaging (50), Nationalist challenge (75), Bottom at Christmas (50), Benelux Uitdaging (50), Great klein land (150), Big Brother (100), Droom-EK (50), Building a nation (300), Rogério Ceni (50), Pokeplayer (150), De laatste periode (10), Millennial (25), De Kampioenenmaker (50), Fritz Korbach Challenge (75 punten) 2. @Nom de Guerre 1185 punten | 81 steam achievement, Alliteratie-uitdaging (60), milennium challenge (50), Great klein land (100), Poképlayer (150), Big Brother (100), Pentagon voor landenteams (125), Droom-EK (50), Nationalist (75), KKD-uitdaging (50), Rogério Ceni (50), Ego Challenge (150 punten), Kampioenenmaker (70), De Club van 100 (75) 3. @Jeroen. 815 punten |74 steam achievements, Geef de jeugd een kans (150), Bottom at Christmas (50), KKD uitdaging (50), SAF Uitdaging (120), KKD uitdaging (50), Nationalist challenge (75), Building a nation (300) 4. @FMNOOB 525 punten | 80 steam achievement, Alliteratie-uitdaging (60), Bottom at Christmas (50), Bottom at Easter (25), Droom-EK (50), Hexagon voor landenteams (85), Hexagon voor clubteams (125), De laatste periode (50) 5. @Gert 365 punten |85 steam achievements, KKD uitdaging (50), Nationalist (75), Pentagon (100), De laatste periode (10), Bottom at Easter (25), Bottom at Christmas (25) 6. @Elsjorro1990 250 punten | 56 steam achievements, KKD uitdaging (50), Geef de jeugd een kans (150), 7. @delichris 245 punten | 70 steam achievements, KKD-uitdaging (50), Hexagon voor clubteams (125) 7. @De Raam 245 punten | 71 steam achievements, Geef de jeugd een kans (150), Millenial (25) 9. @PJHoutman 210 punten |62 steam achievements, Geef de jeugd een kans (150) 9. @Glenn08 210 punten |64 steam achievements, Rogério Ceni Challenge (50), Big Brother Challenge (100) 11. @bas huijsmans 205 punten | 80 steam achievements, Droom-EK (25), Nationalist Challenge (75). Fritz Korbach Challenge (25) 12. @timpy00 180 punten | 71 Steamprestaties, KKD uitdaging (10), Pentagon Challenge (100) 13. @xJordinosaur 170 punten | 70 steam achievements, Bottom at Christmas (50), Bottom at Easter (25), Droom-EK (25) 14. @Djordison 150 punten | Geef de jeugd een kans (150) 15. @Rykjvk1 135 punten |61 steam achievements, KKD uitdaging (25), Bottom at Christmas (50) 16. @Bogatyr 80 punten |81 steam achievements 17. @FlyD 75 punten | 57 steam achievements, Droom-EK (25) 18. @sennid 70 punten | 75 steam achievements 18. @MisterX 70 punten |70 steam achievements 20. @Urbeto 60 punten | 69 steam achievements 20. @Walter White 60 punten | 61 steam achievements 22. @Kyrill 50 punten | 59 steam achievements 22. @Juca 50 punten | 57 steam achievements 22. @chrisje1993 50 punten | 50 steam achievements 22. @Tim' 50 punten | Droom-EK (50) 22. @Laki 50 punten | 51 steam achievements 27. @Oerlie 40 punten | 49 steam achievements 28. @The Saint 30 punten | 30 steam achievements 29. @joostmakaay 25 punten | Bottom at Easter (25) 30. @Lensherr 20 punten | Kampioenenmaker (10), Clubs of Pioneers (10) Dinsdag at 17:05 bewerkt door bas huijsmans Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 12 november Share Geplaatst 12 november Is er niet al een hall of fame? Wat is er anders aan deze hall of fame? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 12 november Auteur Share Geplaatst 12 november 1 minuut geleden zei MisterX: Is er niet al een hall of fame? Wat is er anders aan deze hall of fame? Niet veel. Het enige grote verschil is dat ik deze wel kan aanpassen en de andere Hall of Fame niet met mijn site staff rechten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 12 november Share Geplaatst 12 november @bas huijsmans Ik zou op 1045 moeten staan. Alliteratie-uitdaging (60) 80 steam achievements milennium challenge (50) Great klein land (100) Poképlayer (150) + 100 big brother + 75 nationalist + 120 pentagon landen + 50 Droom EK + 50 KKD + 50 Rogerio Ceni + 90 Stadions + 70 kampioenenmaker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 12 november Share Geplaatst 12 november 8 minuten geleden zei bas huijsmans: Niet veel. Het enige grote verschil is dat ik deze wel kan aanpassen en de andere Hall of Fame niet met mijn site staff rechten Die ander vervalt dus? Dat had ik dan eventjes gemist. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 12 november Auteur Share Geplaatst 12 november 1 minuut geleden zei MisterX: Die ander vervalt dus? Dat had ik dan eventjes gemist. De ranglijst is letterlijk gekopieerd van die Hall of Fame dus opzich vervalt er niets? Gaat alleen in een ander topic verder en ik denk dat @neva of @Fantasy de topics kan samenvoegen of de ander kan verbergen. Of hecht je heel veel waarde aan het oude topic? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 12 november Share Geplaatst 12 november Ik echt geen waarde aan het andere topic. Ik was vooral verbaasd dat er opeens twee topics waren. Met het vervallen bedoel ik dat het andere topic vervalt/niet meer bijgehouden wordt, en dat vanaf nu hier de punten worden bij gehouden. Precies wat je zelf zegt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 12 november Auteur Share Geplaatst 12 november De puntjes van @Nom de Guerre en @Glenn08 zijn als het goed is weer up to date Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 13 november Auteur Share Geplaatst 13 november (bewerkt) Het ego van @Nom de Guerre krijgt weer een extra boost met een vierde stadion dat naar hem vernoemd is. Zijn puntentotaal krijgt ook een boost van 30 punten 13 november bewerkt door bas huijsmans Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 14 november Share Geplaatst 14 november Laat ik mezelf ook maar eens iets omhoog werken dan @bas huijsmans Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 14 november Share Geplaatst 14 november Spijtig dat mijn vrij recente behaalde en geposte uitdagingen met de pioneersclub en met een aantal verschillende clubs een titel in hetzelfde land behalen er niet bij staan. Niet dat ze veel waarde toevoegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 16 november Auteur Share Geplaatst 16 november Op 14-11-2024 om 20:19 zei Urbeto: Laat ik mezelf ook maar eens iets omhoog werken dan @bas huijsmans Hij is weer up to date hoor. Op 14-11-2024 om 21:52 zei Lensherr: Spijtig dat mijn vrij recente behaalde en geposte uitdagingen met de pioneersclub en met een aantal verschillende clubs een titel in hetzelfde land behalen er niet bij staan. Niet dat ze veel waarde toevoegen. Geef mij even een tagje in het topic waarvoor je nog punten moet krijgen en dan kan ik de lijst updaten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 17 november Auteur Share Geplaatst 17 november Op 14-11-2024 om 21:52 zei Lensherr: Spijtig dat mijn vrij recente behaalde en geposte uitdagingen met de pioneersclub en met een aantal verschillende clubs een titel in hetzelfde land behalen er niet bij staan. Niet dat ze veel waarde toevoegen. Ik ben ervanuit gegaan dat je met Odds op het hoogste niveau begon en daarom heb ik je nu 10 punten toegekend. Mocht je lager zijn begonnen laat het weten en dan pas ik de punten aan. Welkom in de Hall of Fame Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 17 november Share Geplaatst 17 november 1 uur geleden zei bas huijsmans: Ik ben ervanuit gegaan dat je met Odds op het hoogste niveau begon en daarom heb ik je nu 10 punten toegekend. Mocht je lager zijn begonnen laat het weten en dan pas ik de punten aan. Welkom in de Hall of Fame Odds zat inderdaad op het hoogste niveau. Vorig seizoen waren ze gedegradeerd maar toen was ik er niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 23 november Auteur Share Geplaatst 23 november Jouw punten voor het behalen van de Steam achievements zijn verwerkt @Walter White Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst Zaterdag at 10:03 Auteur Share Geplaatst Zaterdag at 10:03 @Nom de Guerre breidt zijn legacy nog iets verder uit met een 5e stadion op een 5e continent dat naar hem vernoemd is en verdient zo 30 punten extra voor de Hall of Fame. Hiermee kwam hij iets dichterbij de koploper @Titan, maar die was zelf ook bezig met een projectje. Hij werd 3x kampioen in 5 seizoenen met verschillende clubs en zo schrijft hij zelf 50 punten bij aan zijn totaal. Het verschil tussen de nummers 1 (1190 punten) en 2 (1110 punten) is nu dus weer 80 punten in het voordeel van Titan. Nummer 3 @Jeroen. volgt op gepaste afstand met 815 punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst Maandag at 08:39 Auteur Share Geplaatst Maandag at 08:39 Met weer 25 extra puntjes door De Club van 100 challenge staat @Nom de Guerre op slechts 5 punten van de koploper Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst Dinsdag at 11:18 Share Geplaatst Dinsdag at 11:18 @bas huijsmans mijn steam prestaties verdienen een update: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst Dinsdag at 17:06 Auteur Share Geplaatst Dinsdag at 17:06 5 uur geleden zei Gert: @bas huijsmans mijn steam prestaties verdienen een update: Dat verdien je zeker. Je hebt er 10 punten extra bij. Daarnaast heeft @Titan de grote Fritz Korbach geëvenaard met 5 promoties uit de Keuken Kampioen Divisie en hierdoor breidt hij zijn voorsprong weer verder uit met 75 punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten