Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Worldvision Song Contest #51

Bogatyr

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei Srangaman:

Zowaar een keer iemand die ook youtube luistert, dank voor de punten!

Ik spreek voor mezelf - al denk ik eigenlijk wel voor meer mensen - maar dat ik je geen punten gaf had echt niets te maken met het feit dat je nummer niet op Spotify staat. Het is naar mijn mening een beetje een rommelig nummer. 

Anyway, wederom geen punten hier. We vallen wel echt terug zo. Så synd!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Urbeto:

Ik spreek voor mezelf - al denk ik eigenlijk wel voor meer mensen - maar dat ik je geen punten gaf had echt niets te maken met het feit dat je nummer niet op Spotify staat. Het is naar mijn mening een beetje een rommelig nummer. 

Anyway, wederom geen punten hier. We vallen wel echt terug zo. Så synd!

Was ook een klein grapje. En rommelig is soms best leuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ontwerpzondertitel(1).thumb.png.f1e8fe158375b2ef354a2dbf30abacaf.png.e4a0dcac9f20ce8c6b51e44b8ebb391-a83ea36a6be28e55e4deec.png.15a84a8bfbea067b6313fee75e8b922b.png.bc3136b2abd1503c05e2135c76383f38.png

Bas Huijsmans doet namens Duitsland mee aan het MU Worldvision met de rockband The Picturebooks en hun nummer 'The Hands Of Time'.

Het publiek lijkt zijn muziek duidelijk te waarderen, want Bas Huijsmans staat momenteel stevig in de linkerkolom van deze editie. Wanneer Bas meedoet aan ons favoriete muziekspelletje, kun je er zeker van zijn dat hij niet met iets gewoons komt. Hij verrast ons keer op keer met een echte 'Huismansterpiece', en ons keer op keer doet terugkomen voor meer!

Duitsland:

De punten uit Berlijn {11}

Link naar opmerking
Deel via andere websites