Djordison Geplaatst 16 juli 2023 Share Geplaatst 16 juli 2023 Hoppa, direct van de 0 af. Dat is altijd wel lekker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 16 juli 2023 Share Geplaatst 16 juli 2023 Geen punten gekregen, al had ik die hier ook niet verwacht. Onze smaak ligt zeer ver van elkaar verwijderd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 16 juli 2023 Share Geplaatst 16 juli 2023 Gelukkig punten, al hoop je natuurlijk meteen op meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 16 juli 2023 Share Geplaatst 16 juli 2023 In ieder geval van de nul af Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 16 juli 2023 Share Geplaatst 16 juli 2023 Yes, @Djurovski, my man. Je hebt woord gehouden. Meteen 1ste. Hier ga ik effe van genieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 16 juli 2023 Auteur Share Geplaatst 16 juli 2023 Scout Bogatyr stuurt de Belgische zangeres Mentissa Aziza het podium op. Echter verdedigd ze vanavond niet de kleuren van haar geboorteland maar die van haar ouders. Namelijk de DR Congo. Perfect tweetalig opgevoed en zelf hoopt ze door te breken nadat ze de finale van The Voice Frankrijk helaas had verloren. In 2019 probeerde ze het ook al bij de Voice Nederland en in 2014 bij de Voice Kids in België. Momenteel heeft ze vier nummers uitgebracht. De 1e twee Nederlandstalig en de laatste twee in het Frans. Haar laatste single is het nummer wat ze nu te gehore gaat brengen op het podium. Ik vond het zelf een zeer redelijk nummer Phil : Het zal niemand verbazen dat dit niet mijn muziek is. Maar ze heeft een leuke stem. Alleen dat Frans niet te harden zeg. Een krappe 5 Ronnie : Mooie stem , nummer klopt wel aardig. Maar ik ga zeer slecht op de Franse taal. Vermoed dat deze het aardig gaat doen. Voor mij een 6 Stephen : Heerlijk catchy , zoals al eerder benoemd goede stem. Snap wel dat ze de finale haalde van de Voice. 7 De punten uit Congo Spoiler https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/644121/2/2/hlmdjkndfi @007mark @aron24 @bas2204 @bas huijsmans @Bogatyr @Chiemel @Chimpa@chrisje1993 @Djordison @Djurovski @Erwin. @Fabian. @Grote Ree @ivago @KayDeManaager @Keko @Lakigigar @Platina32 @Roprop @Tim' @timpy00 @Titan @Urbeto @Vreven @xanderoo @Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 16 juli 2023 Share Geplaatst 16 juli 2023 De punten worden alweer aardig verspreid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 16 juli 2023 Share Geplaatst 16 juli 2023 Weer 7 puntjes! Dankjewel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 16 juli 2023 Share Geplaatst 16 juli 2023 Bogatyr is mij doorgaans gunstig gezind met zijn punten. Fijn dat dat nu niet anders is! Dank voor de tienpunter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 16 juli 2023 Share Geplaatst 16 juli 2023 Leuk nummer dat is ingezonden door @Bogatyr. Wordt regelmatig gedraaid op de radio. Jammer genoeg zakken we, zal wel serieus zakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 16 juli 2023 Share Geplaatst 16 juli 2023 Van de 0 af lekker hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 17 juli 2023 Share Geplaatst 17 juli 2023 Hee kijk eens, van 0 naar 12. Danku danku! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 17 juli 2023 Share Geplaatst 17 juli 2023 We zijn los met 3. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 17 juli 2023 Auteur Share Geplaatst 17 juli 2023 Thnx voor de punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 17 juli 2023 Share Geplaatst 17 juli 2023 Zeven en acht punten, dankjewel! Heel fijne start. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 17 juli 2023 Auteur Share Geplaatst 17 juli 2023 We blijven nog even in donker Afrika want Rapper Sjors uh ik bedoel scout Chrisje1993 stuurt het Nigeriaanse duo Kcee & Skiibii in. Toen hij het liedje in stuurde en ik de titel zag moest ik direct aan onderstaand fragment denken. 1 van de betere comedy's die ik gezien heb dus direct al bonuspunten voor dit nummer. Kingsley Chinweike Okonkwo beter bekend als Kcee is een Nigeriaanse zanger en songwriter. En heeft eerder in de hip hop groep Kc Presh gezeten. Skiibii oftewel Abbey Toheeb Elias of ook wel bekend als Oracle is eveneens een Nigeriaanse zanger en songwriter. Begonnen als rapper maar ging daarna verder als zanger. Als duo hopen ze het MU Worldvision te gaan bestormen en mijn zegen hebben ze. Na twee ronden staan ze trots bovenaan maar nu is het aan Nigeria om de punten uit te delen Phil : Noemen ze dit muziek tegenwoordig? Mijn arme oren die ten hemel zijn 3 Ronnie : Moderne diarree iets anders kun je dit toch niet noemen Gelukkig is de clip nog wel het kijken waard. Geen idee waarom onze host dit leuk vind maar ik vind het niks 4 Stephen : Laat die oude grijsaards maar negatief zijn dit is gewoon een lekker nummertje hoor. Mooi dat op dit continent ook heerlijke nummers worden gemaakt. Denk dat dit duo nog niet echt bekend is in het westen maar dat is zeer onterecht. Zie mij al los gaan in de club een dikke vette 9 De punten uit Nigeria Spoiler https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/644121/3/3/iznzq3ymnl @007mark @aron24 @bas2204 @bas huijsmans @Bogatyr @Chiemel @Chimpa@chrisje1993 @Djordison @Djurovski @Erwin. @Fabian. @Grote Ree @ivago @KayDeManaager @Keko @Lakigigar @Platina32 @Roprop @Tim' @timpy00 @Titan @Urbeto @Vreven @xanderoo @Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 17 juli 2023 Share Geplaatst 17 juli 2023 Dramatisch begin weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 17 juli 2023 Share Geplaatst 17 juli 2023 Drie schamele puntjes .. Niet verwacht, maar beter iets dan niets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 17 juli 2023 Share Geplaatst 17 juli 2023 Een ongebruikelijke twaalfpunter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 17 juli 2023 Share Geplaatst 17 juli 2023 De vrije val is al ingezet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 17 juli 2023 Auteur Share Geplaatst 17 juli 2023 Zweden is Nigeria dankbaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 17 juli 2023 Share Geplaatst 17 juli 2023 Niks, nada, noppes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 17 juli 2023 Share Geplaatst 17 juli 2023 Wat een weelde! Gewoon koploper Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 17 juli 2023 Share Geplaatst 17 juli 2023 Beter iets dan niets! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 17 juli 2023 Share Geplaatst 17 juli 2023 Tof dat er zoveel Afrikaanse landen meedoen dit keer. Een recordaantal is dit als ik mij niet vergis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten