Bogatyr Geplaatst 22 april 2023 Auteur Share Geplaatst 22 april 2023 Jullie willen tempo, jullie krijgen tempo. Het lijkt wel een reis rond de wereld. We zijn nog maar net weg uit Zweden en we worden weer verwacht in Azië, meer bepaald in de Filipijnen. Ivago kon momenteel nog niet echt rekenen op veel meeval bij zijn inzending, maar wie weet zal dit nog veranderen. Eyedress in de naam van de artiest die Ivago wou insturen. Hij verhuisde op jonge leeftijd met zijn familie van Manilla naar Phoenix in Arizona. Na een tijdje vond de familie dat het welletjes geweest was en verhuisden vrijwel snel naar California, omdat zijn vader daar een job had gevonden als animator bij 20th Century Fox. Voorlopig gooit de man, die vooral bekend is als singer-songwriter en rapper, nog niet echt hoge ogen. De man is geboren in een heel goed jaar, want jullie host van deze editie is dat ook. Bij het maken van beats kreeg hij een achterban achter zich, waardoor hij werd geïntroduceerd aan Filipino zanger Skint Eastwood. De twee begonnen een samenwerking voor de song 'Biolumine'. Eyedress heeft tientallen singles achter zijn naam, maar deze is volgens het internet veruit de beste en bekendste. Ik moet helaas mea culpa slaan want ik zie net dat deze inzending niet aan de regels voldoet i.v.m. het aantal views. Hopelijk is mij dit vergeven. Sterren van het publiek: ☆☆ De punten uit Manilla, Filipijnen. (6) Spoiler @Chiemel @Djurovski @Titan @Urbeto @Tim' @Fantasy @Keko@007mark @Platina32 @Chimpa @Vreven @ivago @Satyr @bas2204 @bas huijsmans @chrisje1993 @Erwin. @Laki @Fabian. @Grote Ree @aron24 @Bogatyr @Roprop Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 22 april 2023 Share Geplaatst 22 april 2023 Haha bijna het hele rechterrijtje krijgt ineens punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 22 april 2023 Share Geplaatst 22 april 2023 Had hier wel puntjes verwacht, maar wederom niet gekregen. Wel een mooie opschudding van het klassement. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 22 april 2023 Share Geplaatst 22 april 2023 Dankjewel voor de 6 punten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 22 april 2023 Share Geplaatst 22 april 2023 Thnx voor de 10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 22 april 2023 Share Geplaatst 22 april 2023 Ik heb nu al vier keer één punt gekregen haha, is dit een record? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 22 april 2023 Share Geplaatst 22 april 2023 33 minuten geleden zei 007mark: Haha bijna het hele rechterrijtje krijgt ineens punten. Teken van smaak. Hier had ik punten verwacht en gekregen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 22 april 2023 Share Geplaatst 22 april 2023 7 welkome & onverwachte puntjes wel, thanks! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 22 april 2023 Auteur Share Geplaatst 22 april 2023 2 uur geleden zei Platina32: Ik heb nu al vier keer één punt gekregen haha, is dit een record? Dat kan wel eens! Kan alleen maar beter gaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 23 april 2023 Share Geplaatst 23 april 2023 Dank je wel voor de twaalf punten, @ivago Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 23 april 2023 Auteur Share Geplaatst 23 april 2023 Next stop: Ierland! Tim stuurt Nathan Johnston and The Angels of Libra naar voren met het nummer Curtis (Do you want to be a star?). Johnston is een Sing-Songwriter en producer uit het Ierse Mullingar. Na shows met Pete Doherty, A-ha en Alice Merton vond hij het welletjes geweest. Hij kocht de rechten op nieuwe nummers terug van zijn voormalige platenlabel en werd onafhankelijk. Een vriend van hem zei dat de fluweelzachte zang van Johnston barst van de soulvolle tonen. Momenteel is zijn score nog niet echt wat hij zelf ervan verwacht had. Kan Ierland het tij nog doen keren, of blijft het bij een plaats in de middenmoot? Sterren van het publiek: ☆☆☆ De punten uit Dublin, Ierland. (7) Spoiler @Chiemel @Djurovski @Titan @Urbeto @Tim' @Fantasy @Keko@007mark @Platina32 @Chimpa @Vreven @ivago @Satyr @bas2204 @bas huijsmans @chrisje1993 @Erwin. @Laki @Fabian. @Grote Ree @aron24 @Bogatyr @Roprop Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 april 2023 Share Geplaatst 23 april 2023 Thank you voor de 6 punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 23 april 2023 Share Geplaatst 23 april 2023 Dankjewel weer voor de 10 punten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 23 april 2023 Share Geplaatst 23 april 2023 Zowaar 2 punten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 23 april 2023 Share Geplaatst 23 april 2023 Zo zo ineens in de suptop Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 23 april 2023 Share Geplaatst 23 april 2023 Thanks for nothing Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 23 april 2023 Share Geplaatst 23 april 2023 Lekker tempootje.. (Met lange halen snel thuis) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 23 april 2023 Share Geplaatst 23 april 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 23 april 2023 Auteur Share Geplaatst 23 april 2023 (bewerkt) Een rotvaart, daar hou ik wel van. Als deelnemer hou ik er ook niet van om te wachten, daarom zetten we een tandje bij, zeker in tegenstelling tot de vorige edities. We worden verwacht in Mexico. Erwin schuift Ambar Lucid naar voren. Een eenentwintig jarige zangeres en singer-songwriter uit Little Ferry, New Jersey. Ze is van Mexicaanse afkomst want haar vader werd terug gedeporteerd naar Mexico maar ze werden herenigd in 2019. Met het liedje 'Fantasmas' probeert ze jullie te verleiden met haar mooie stem waarmee ze zingt over geesten. Stemmen van het publiek: ☆☆☆ De punten uit Mexico-Stad, Mexico. (8) Spoiler @Chiemel @Djurovski @Titan @Urbeto @Tim' @Fantasy @Keko@007mark @Platina32 @Chimpa @Vreven @ivago @Satyr @bas2204 @bas huijsmans @chrisje1993 @Erwin. @Laki @Fabian. @Grote Ree @aron24 @Bogatyr @Roprop 24 april 2023 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 23 april 2023 Share Geplaatst 23 april 2023 Het punten sprokkelen heeft voor mij deze editie een nieuwe dimensie gekregen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 23 april 2023 Share Geplaatst 23 april 2023 Jullie weten dat ik hoogtevrees heb he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 23 april 2023 Share Geplaatst 23 april 2023 Bedankt voor de punten Erwin. Dit was dus het nummer die al eerder heeft meegedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 23 april 2023 Share Geplaatst 23 april 2023 4 minuten geleden zei Chiemel: Bedankt voor de punten Erwin. Dit was dus het nummer die al eerder heeft meegedaan. Die van mij? Dat wist ik niet dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 23 april 2023 Auteur Share Geplaatst 23 april 2023 Zojuist zei Erwin.: Die van mij? Dat wist ik niet dan Ik ook niet. Als ik de lijst had, had ik em geweigerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 april 2023 Share Geplaatst 23 april 2023 Dus eerst een nummer van mij jatten, en dan ook nog geen punten geven. Zonde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten