Bogatyr Posted March 22, 2023 Share Posted March 22, 2023 (edited) Dames en heren.. De vorige editie is nog maar net afgesloten maar hier zijn we weer voor het leukste muzikale spelletje! Deze editie (#42) gaat door in de Manchester Arena, Engeland. De winnaar van het vorige festival (@Tim') zal zich in de handjes wrijven, want de laatste vier edities staan allemaal op zijn naam. Wie kan de hegemonie van deze alleswinnaar doorbreken? Of gaat hij gewoon rustig door op zijn elan, naar nummer vijf op rij? We zullen het over enige tijd weten, want ik zoek eerst landen die zich durven wagen aan deze nieuwe editie. De regels blijven gewoon hetzelfde. Jullie weten wat jullie te doen staat! Om jullie te stimuleren gaan we het even hebben over een Britse winnares van het Songfestival in 1997: Katrina And The Waves. Ze nam deel aan het songfestival met niet al te hoge verwachtingen maar behaalde uiteindelijk 227 punten, destijds de hoogste score ooit! Dit nummer werd later ook een enorme hit in verschillende landen. Later zou de groep splitten, na onenigheden onder de bandleden. Katrina wou later nog een keer meedoen met het songfestival. Hiervoor moest ze door de voorrondes van het 'Melodifestivalen', de selecties die werden gehouden in Zweden. Ze trad hierbij op onder de naam Katrina And The Nameless. Ze verloor kansloos in de tweedekansronde. Martin Stenmarck mocht dat jaar naar het muziekfestival, maar jammer genoeg voor Zweden haalde het land voor het eerst sinds lang niet de top 10! Spoiler Iedere inzending moet aan een paar regels voldoen: Alle inzendingen zijn en blijven anoniem totdat alle stemmen binnen zijn. Deelnemers wordt verzocht een lied uit te kiezen met een maximum van 25 miljoen weergaven op Spotify of Youtube. Aanvullend hierop mag een artiest op Spotify niet meer dan 3 miljoen luisteraars per maand hebben. Dit is besloten om de charme van het MU Worldvision – het ontdekken van onbekendere nummers uit allerlei uithoeken van de wereld – te garanderen én stimuleren. Deelnemers wordt verzocht om de nationaliteit van de artiest(en) te controleren. Het is niet de bedoeling dat iemand met een Indonesische oud-achteroom Indonesië vertegenwoordigd, dus let daarop. Het inschrijfproces is eenvoudig: Je stuurt de naam van het land wat jij wil vertegenwoordigen in combinatie met een YouTube- of Spotify link van jouw lied naar de keuze richting de organisatie, door middel van een PM aan mij. Uiteraard is iedereen van harte welkom om deel te nemen aan dit grote muziekspektakel. Geïnteresseerden hebben tot Zondag 9 april 2023, 23:59 de tijd om hun inzending aan te leveren. Deze datum kan in onderlig overleg eventueel nog verlengd worden. In de post hieronder worden alle deelnemende landen weergegeven. Meer informatie over het stemmen volgt als de deadline van de inzendingen gesloten is. Mentions: Wil je uit de mentions of wil je er graag bij? Laat het even weten in de comments. @Djurovski @ivago @Steels @FMNOOB @ElMarcos @Vitesse88 @Vreven @MetalMichael @Lenstra @bas2204 @007mark @Grote Ree @Tim' @Rogier. @Srangaman @nasje92 @Chiemel @Fabian. @Titan @aron24 @Laki @Chimpa @Jeroen. @timpy00 @hjs @komodo25 @koperij @chrisje1993 @Satyr @Stefanos @Lazvic @Bolderbast @ElPrincipito @Regis @Abe @Kyrill @NicoHaak @Tamara84 @Kowet @Keko @MetalMichael @QuaLyon @van der Water @Giroud @Roprop @Christian. @Kelvin @Erwin. @Platina32 @Vilhena @Viva La Vida @TeamWesil @King XVI @himan @Dysproz @Juca @Justin @Rensationeel. @Hakai @Fantasy @Lara Croft @Arezo @Urbeto Edited March 23, 2023 by Bogatyr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FMNOOB Gepost March 22, 2023 Share Gepost March 22, 2023 bedankt voor het vragen, maar dit spel sla ik over. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost March 22, 2023 Author Share Gepost March 22, 2023 (edited) Gekozen landen: Canada Mali Faroer Eilanden VS Nederland Australië Denemarken IJsland Zweden Engeland Ierland België Filipijnen Mexico Kenia Luxemburg Italië Duitsland Finland Noorwegen Israël Singapore Wales Edited April 3, 2023 by Bogatyr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost March 22, 2023 Share Gepost March 22, 2023 (edited) Ik doe weer mee! Edited March 22, 2023 by bas huijsmans Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tamara84 Gepost March 22, 2023 Share Gepost March 22, 2023 Ik sla over, toch bedankt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grote Ree Gepost March 22, 2023 Share Gepost March 22, 2023 @Bogatyr is gretig! De vaart zit er goed in zo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost March 22, 2023 Author Share Gepost March 22, 2023 (edited) 5 minuten geleden zei Grote Ree: @Bogatyr is gretig! De vaart zit er goed in zo. Ik stond in contact met de vorige organisatie en had toch niets te doen Edited March 22, 2023 by Bogatyr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim' Gepost March 22, 2023 Share Gepost March 22, 2023 Ik ben er weer bij Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost March 22, 2023 Share Gepost March 22, 2023 Tweede editie op rij alle landen die ik wil al verkozen omdat ik geen mention krijg. Mijn dank is ook hier erg groot. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost March 22, 2023 Author Share Gepost March 22, 2023 1 minuut geleden zei Urbeto: Tweede editie op rij alle landen die ik wil al verkozen omdat ik geen mention krijg. Mijn dank is ook hier erg groot. Sorry, ik ging er vanuit dat jij er al gewoon bijstond. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Platina32 Gepost March 23, 2023 Share Gepost March 23, 2023 3 uur geleden zei Tim': Ik ben er weer bij Zullen we je maar alvast weer feliciteren, dan? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steels Gepost March 23, 2023 Share Gepost March 23, 2023 Doe mij maar uit de mentions.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim' Gepost March 23, 2023 Share Gepost March 23, 2023 5 uur geleden zei Platina32: Zullen we je maar alvast weer feliciteren, dan? Haha, ik hoop het! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost March 23, 2023 Share Gepost March 23, 2023 8 uur geleden zei Bogatyr: Sorry, ik ging er vanuit dat jij er al gewoon bijstond. Als je hem in de openingspost even erbij fietst dan wordt ie de volgende keer niet weer vergeten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost March 23, 2023 Author Share Gepost March 23, 2023 3 minuten geleden zei Erwin.: Als je hem in de openingspost even erbij fietst dan wordt ie de volgende keer niet weer vergeten Dat heb ik gedaan. Bedankt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost March 23, 2023 Share Gepost March 23, 2023 Ik ga er in of na het weekend eens voor zitten. Het moet eens afgelopen zijn met die moderatorhegemonie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost March 26, 2023 Author Share Gepost March 26, 2023 19 inschrijvingen tot dusver. Lijkt het je leuk om mee te doen? Stuur dan een privé berichtje met je inzending! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grote Ree Gepost March 27, 2023 Share Gepost March 27, 2023 Mijne komt nog. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost March 27, 2023 Share Gepost March 27, 2023 Ik ga ook nog wel wat bedenken, maar heb nog niet echt iets op het oog Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost March 27, 2023 Share Gepost March 27, 2023 @Titan niet vergeten he Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Titan Gepost March 27, 2023 Share Gepost March 27, 2023 44 minuten geleden zei Djurovski: @Titan niet vergeten he Deze keer wel op verzenden gedrukt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost March 27, 2023 Share Gepost March 27, 2023 12 uur geleden zei Grote Ree: Mijne komt nog. 36 minuten geleden zei Titan: Deze keer wel op verzenden gedrukt Nou, als dit niet genoeg Admin-power gaat zijn om die blauwe sterren van het podium af te jekkeren... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost March 27, 2023 Share Gepost March 27, 2023 Daarvoor heb je toch @Lazy voor nodig ben ik bang. Of Titan moet Jovink of mooi wark insturen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Titan Gepost March 29, 2023 Share Gepost March 29, 2023 Op 27-3-2023 om 20:01 zei Djurovski: Of Titan moet Jovink of mooi wark insturen In dat geval verwacht ik een eindscore van twaalf punten. Afkomstig uit een land dat een obscuur bandje heeft ingezonden met een stevig metalrockachtig nummer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost March 29, 2023 Share Gepost March 29, 2023 3 uur geleden zei Titan: In dat geval verwacht ik een eindscore van twaalf punten. Afkomstig uit een land dat een obscuur bandje heeft ingezonden met een stevig metalrockachtig nummer. Maak er dan maar 24 punten van hoor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts