delichris Geplaatst 3 januari 2023 Share Geplaatst 3 januari 2023 Yes ik sta nog steeds bovenaan. @nasje92 die titel is voor mij hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 3 januari 2023 Auteur Share Geplaatst 3 januari 2023 21 uur geleden zei Fabian.: Wilde bijna gaan zeggen dat ik hoog sta zonder ook maar één dagwinst, maar daar is ie dan En meteen gevolgd door nummer twee. Tussenstand na dag 15 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 3 januari 2023 Share Geplaatst 3 januari 2023 Jaa hier was ik al bang voor… helaas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 4 januari 2023 Auteur Share Geplaatst 4 januari 2023 EINDSTAND MU PDC WK POULE 2023 Het was nog spannend tot de laatste wedstrijd. Bij een 7-4 of 7-5 overwinning van Van Gerwen had Fabian het nog uit handen kunnen geven. Hij heeft echter goed voorspeld dat Michael Smith het WK van 2023 zou winnen en breidt op de laatste dag nog zijn voorsprong uit. Er was, naast Fabian, maar één iemand die óók had voorspeld dat Smith het WK zou winnen. Geen idee wie het was, maar ik vind dat we hem ook best al winnaar kunnen zien. Dan wil ik bij dezen allereest Fabian feliciteren met de winst in de MU PDC WK Poule. Jij mag jezelf een heel jaar dé dartkenner van MU noemen na de winst van dit prestigieuze toernooi. Je bent ook de negende winnaar van de poule in negen edities (© 007mark). Wat maar aangeeft hoe moeilijk het is om constant te presteren op het WK Darts. Zowel in real life als in de poule. Daarnaast wil ik ook alle 17 deelnemers bedanken voor het meedoen. Het was weer een mooi aantal. Veel deelnemers betekent ook aardig wat lijstjes om te tellen, maar gelukkig is het me gelukt om de meeste tussenstanden binnen een dag te plaatsen. Ik hoop dat jullie allemaal volgend WK wederom meedoen, want ik ben zeker bereid om ook de 10de editie van deze schitterende poule te organiseren! @Fabian.@nasje92@Elano@Jann@19CH98@Satyr@Michaelinho*@chrisje1993@Srangaman@himan@007mark@Oerlie@KayDeManaager@neva@Djurovski@FMNOOB@delichris Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 4 januari 2023 Share Geplaatst 4 januari 2023 Gefeliciteerd @Fabian.! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 januari 2023 Share Geplaatst 4 januari 2023 Zo zie je maar weer dat je geen goede darter hoeft te zijn om het wel goed te kunnen voorspellen @Fabian. Nee gefeliciteerd man. En Richard weer dank voor de organisatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 4 januari 2023 Share Geplaatst 4 januari 2023 Gefeliciteerd @Fabian.. Zelf drie keer de nul gehouden op het eind . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 4 januari 2023 Share Geplaatst 4 januari 2023 Gefeliciteerd @Fabian., netjes hoor. Voor mij een editie om snel te vergeten.. @Richarð., bedankt weer voor de feilloze organisatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 4 januari 2023 Share Geplaatst 4 januari 2023 Gefeliciteerd @Fabian. en @Richarð. bedankt voor de organisatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 4 januari 2023 Share Geplaatst 4 januari 2023 Haha dank mannen. Blij met mijn juiste voorspelling in een jaar waarin ik eigenlijk weinig darts heb gekeken. Ik draag de eeuwige roem met trots en doe zeker volgend jaar een poging tot prolongatie Richard bedankt voor de organisatie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 4 januari 2023 Share Geplaatst 4 januari 2023 Gefeliciteerd Fabian en bedankt Richard. Heb alleen de finale in een crappy youtubestream kunnen zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 4 januari 2023 Share Geplaatst 4 januari 2023 Gefeliciteerd @Fabian. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 4 januari 2023 Share Geplaatst 4 januari 2023 Gefeliciteerd @Fabian. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 4 januari 2023 Share Geplaatst 4 januari 2023 Top gedaan weer @Richarð.! Volgend jaar doe ik weer mee. Eind vorig jaar helaas niet de tijd kunnen vinden om hier eens goed voor te gaan zitten. Misschien dat @Grote Ree - net als bij alle bokaalwinnaars, kuch - een mooie badge voor @Fabian. kan fabriceren voor deze overwinning. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 4 januari 2023 Share Geplaatst 4 januari 2023 Proficiat @Fabian. en richard bedankt voor de organisatie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 4 januari 2023 Share Geplaatst 4 januari 2023 20 minuten geleden zei Fantasy: Top gedaan weer @Richarð.! Volgend jaar doe ik weer mee. Eind vorig jaar helaas niet de tijd kunnen vinden om hier eens goed voor te gaan zitten. Misschien dat @Grote Ree - net als bij alle bokaalwinnaars, kuch - een mooie badge voor @Fabian. kan fabriceren voor deze overwinning. Subtiele hint wel @Fantasy. Moet ik wel @Lazy eerst lief aankijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 4 januari 2023 Share Geplaatst 4 januari 2023 2 minuten geleden zei Grote Ree: Subtiele hint wel @Fantasy. Moet ik wel @Lazy eerst lief aankijken. Je kent me toch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KayDeManaager Geplaatst 4 januari 2023 Share Geplaatst 4 januari 2023 @Richarð., ik was van mening dat ik ook een 7-5 overwinning voor Smith had, maar ik kan me vergissen natuurlijk.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 4 januari 2023 Share Geplaatst 4 januari 2023 Bedankt voor de organisatie @Richarð. Gefeliciteerd @Fabian. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 4 januari 2023 Auteur Share Geplaatst 4 januari 2023 36 minuten geleden zei KayDeManaager: @Richarð., ik was van mening dat ik ook een 7-5 overwinning voor Smith had, maar ik kan me vergissen natuurlijk.. Ik ga het even checken als ik thuis ben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 4 januari 2023 Share Geplaatst 4 januari 2023 Sterk gespeeld @Fabian. proficiat! @Richarð. bedankt voor de organisatie hoe tel jij die punten zo snel? Excel samenvoegen en dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 4 januari 2023 Auteur Share Geplaatst 4 januari 2023 1 uur geleden zei Elano: Sterk gespeeld @Fabian. proficiat! @Richarð. bedankt voor de organisatie hoe tel jij die punten zo snel? Excel samenvoegen en dan? Ik schrijf alle uitslagen op een blaadje en ga dan een voor een de Excel bestanden langs. De puntentelling is redelijk makkelijk te onthouden per ronde. Daarnaast maak ik altijd alle getelde wedstrijden groen, zodat ik minder lang aan het zoeken ben naar de juiste wedstrijd(en). Want de wedstrijden werken ze meestal niet netjes per kwart af. De eerste en tweede ronde (met 8 wedstrijden per dag) duren het langs met tellen, maar daar ben ik hoogstens een half uurtje mee bezig. Je wordt er ook aardig handig in na 9 edities. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 5 januari 2023 Auteur Share Geplaatst 5 januari 2023 5 uur geleden zei KayDeManaager: @Richarð., ik was van mening dat ik ook een 7-5 overwinning voor Smith had, maar ik kan me vergissen natuurlijk.. Helaas niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KayDeManaager Geplaatst 5 januari 2023 Share Geplaatst 5 januari 2023 12 uur geleden zei Richarð.: Helaas niet. Ow hahaha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten