Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

MU PDC WK Poule 2023

Richarð.

Aanbevolen berichten

EINDSTAND MU PDC WK POULE 2023

082dee57d4d57da9339418097b31bf44.png

Het was nog spannend tot de laatste wedstrijd. Bij een 7-4 of 7-5 overwinning van Van Gerwen had Fabian het nog uit handen kunnen geven. Hij heeft echter goed voorspeld dat Michael Smith het WK van 2023 zou winnen en breidt op de laatste dag nog zijn voorsprong uit. Er was, naast Fabian, maar één iemand die óók had voorspeld dat Smith het WK zou winnen. Geen idee wie het was, maar ik vind dat we hem ook best al winnaar kunnen zien. ;c

Dan wil ik bij dezen allereest Fabian feliciteren met de winst in de MU PDC WK Poule. Jij mag jezelf een heel jaar dé dartkenner van MU noemen na de winst van dit prestigieuze toernooi. Je bent ook de negende winnaar van de poule in negen edities (© 007mark). Wat maar aangeeft hoe moeilijk het is om constant te presteren op het WK Darts. Zowel in real life als in de poule.

Daarnaast wil ik ook alle 17 deelnemers bedanken voor het meedoen. Het was weer een mooi aantal. Veel deelnemers betekent ook aardig wat lijstjes om te tellen, maar gelukkig is het me gelukt om de meeste tussenstanden binnen een dag te plaatsen. Ik hoop dat jullie allemaal volgend WK wederom meedoen, want ik ben zeker bereid om ook de 10de editie van deze schitterende poule te organiseren!

@Fabian.@nasje92@Elano@Jann@19CH98@Satyr@Michaelinho*@chrisje1993@Srangaman@himan@007mark@Oerlie@KayDeManaager@neva@Djurovski@FMNOOB@delichris

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha dank mannen. Blij met mijn juiste voorspelling in een jaar waarin ik eigenlijk weinig darts heb gekeken. Ik draag de eeuwige roem met trots en doe zeker volgend jaar een poging tot prolongatie :D

Richard bedankt voor de organisatie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei Fantasy:

Top gedaan weer @Richarð.! Volgend jaar doe ik weer mee. Eind vorig jaar helaas niet de tijd kunnen vinden om hier eens goed voor te gaan zitten. Misschien dat @Grote Ree - net als bij alle bokaalwinnaars, kuch - een mooie badge voor @Fabian. kan fabriceren voor deze overwinning.

Subtiele hint wel @Fantasy.  Moet ik wel @Lazy eerst lief aankijken. :mrgy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Elano:

Sterk gespeeld @Fabian. proficiat!

@Richarð. bedankt voor de organisatie (y) hoe tel jij die punten zo snel? Excel samenvoegen en dan?

Ik schrijf alle uitslagen op een blaadje en ga dan een voor een de Excel bestanden langs. De puntentelling is redelijk makkelijk te onthouden per ronde. Daarnaast maak ik altijd alle getelde wedstrijden groen, zodat ik minder lang aan het zoeken ben naar de juiste wedstrijd(en). Want de wedstrijden werken ze meestal niet netjes per kwart af.

De eerste en tweede ronde (met 8 wedstrijden per dag) duren het langs met tellen, maar daar ben ik hoogstens een half uurtje mee bezig. Je wordt er ook aardig handig in na 9 edities. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites